| Xitamiz Xcurzion to Paradize | |
|
+18Maiken Helene Linn Eva KristinC Lex Camilla J Lene -linda- Nina (Kennel Dijontoma) Maria Garp Bente Anita.K Caroline Bente L Simira Marie 22 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Man Nov 30 2009, 17:02 | |
| Gratulerer så mye med nydelig valp! | |
|
| |
Marie
Antall Innlegg : 99 Join date : 04.07.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Man Nov 30 2009, 20:03 | |
| Maiken: Det må vi absolutt prøve å få til, hadde vært kjempekoslig Det går fortsatt veldig fint. Styx synes hun er en smule ekkel noen ganger, men det vil nok gå fort over. Blir jo litt av en forandring for han også når det plutselig kommer en valp som skal være hos oss hele tiden. Hun er jo som en drøm når jeg sammenligner hvordan Styx var om nettene og bilkjøringen. Sov hele natten fra dag 1, våkner av henne et par ganger, men sovner fort igjen når hun får kontakt med hånden min. HERLIG Ville bare legge ut dette bildet også som viser så godt virvelen på neseryggen som også mamma Joy har, synes det er litt morro at hun også fikk det | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Tir Des 01 2009, 09:46 | |
| Å herremin, Marie, så nydelig hun er! | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Søn Des 06 2009, 11:32 | |
| GRATULERER med ei nydelig pinscher tispe, Marie! (hadde ikke fått med meg dette jeg, så kommer litt på etterskudd men :P ) | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Søn Des 06 2009, 15:39 | |
| Gratulerer med valpen! Var så heldig og fikk sett henne idag Så gøy at de har samme far | |
|
| |
Torstein
Antall Innlegg : 46 Join date : 12.07.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Tor Des 17 2009, 13:16 | |
| Det var kanskje dere vi møtte på Hund som hobby i dag? I så fall var det ei fin lita jente Pia sender en liten julehilsen! Mvh Torstein | |
|
| |
Marie
Antall Innlegg : 99 Join date : 04.07.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Tor Des 17 2009, 13:46 | |
| Ja, det var det vettu Ikke hver dag vi møter på andre pinschere/eiere når vi er ute å farter. Var koslig å få snakket litt med dere. Pia var jo en så nydelig og glad jente. Kjempesøt | |
|
| |
Torstein
Antall Innlegg : 46 Join date : 12.07.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize Tor Des 17 2009, 14:38 | |
| Ja, det er ikke så ofte vi ser andre pinscher-eiere vi heller, men desto mer hyggelig de få gangene vi ser noen. Pia var ute på Jule-shopping for å få seg nytt dekken og halsbånd i trønder-kulda, så vi får bare beklage at det ble litt kort inne på butikken Lykke til med den nye jenta deres i alle fall Mvh Torstein | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Xitamiz Xcurzion to Paradize | |
| |
|
| |
| Xitamiz Xcurzion to Paradize | |
|