| Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy | |
|
+3Linn Gry Elena xitamiz kennel 7 posters |
Av | Innlegg |
---|
xitamiz kennel
Antall Innlegg : 187 Join date : 15.06.2009 Age : 62 Bosted : Enköping, Sverige
| Tema: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 05:27 | |
| Hej Jag heter Leena Ekroth och har varit medlem i NPK sedan klubben bildades. Jag har haft kennel sedan 1993 och genom åren haft mycket gott samarbete med Norge genom flera kennlar, men även genom många trevliga valpköpare. Jag har vuxit upp med hundar och i över 30 år har jag haft doberman. numera har vi en Beauceron tik och russkiy- toy förutom Pinscher. Jag är inte den som varken skriver eller läser flitigast på forum pga tidsbrist. Används forum på rätt sätt är det en bra möjlighet för många att lära känna likasinnade och få ventilera funderingar och förhoppningsvis få svar på frågor. Ett kollektivt " Lycka till" till er alla som tränar , tävlar och ställer ut era hundar, jag vet att det läggs ner mycket engagemang på olika håll. Ha de bra och kanske vi ses Leena Ekroth, Xitamiz kennel www.pinscher.sewww.russkiy-toy.se | |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 07:25 | |
| Hei og velkommen, kjempefine hunder du har Falt for vakre Joshua jeg da, for et fantastisk bilde du har av ham på forsiden | |
|
| |
xitamiz kennel
Antall Innlegg : 187 Join date : 15.06.2009 Age : 62 Bosted : Enköping, Sverige
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 08:10 | |
| Tack. Ja, joshua är verkligen en liten guldklimp och " mammas gosse". Ångar inte en dag att jag skaffade dessa underbara småttingar, de förgyller verkligen vår dag, varje dag. Bleki är en otrolig personlighet och ALLA som träffar henne vill ta med henne hem:-) hon är nästan inte en hund utan mer som en liten blandning mellan katt och apa, he, he. Hennes favvo plats är att sitta på axlen eller på bröstet upp emot halsen när vi sitter i TV soffan. så nära att hennes morrhår kliar en i näsan. De är gudomligt snälla med alla, men kan hävda sin rätt om de andra är för buffliga. såg att även du har dobermann, en ras som slår det mesta i skönhet och lojalitet. Lycka till med dina vackra hundar.
Leena | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 15:38 | |
| Velkommen til det nye forumet, Leena Både små og store/større hos deg er nydelige | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 18:54 | |
| | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 21:33 | |
| Velkommen til det nye forumet Leena! Du vet vel hva jeg syns om hundene dine og deg som oppdretter...har som sagt stor respekt for deg som oppdretter og det at du tar dette med helsjekking og mentalitet så alvorlig, selv om det fortsatt er mange svenske oppdrettere som ikke gjør dette! Håper på å se deg igjen til sommeren! | |
|
| |
Maiken
Antall Innlegg : 1150 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Hokksund
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Ons Jun 17 2009, 23:08 | |
| - Nina skrev:
- Velkommen til det nye forumet Leena! Du vet vel hva jeg syns om hundene dine og deg som oppdretter...har som sagt stor respekt for deg som oppdretter og det at du tar dette med helsjekking og mentalitet så alvorlig, selv om det fortsatt er mange svenske oppdrettere som ikke gjør dette!
Håper på å se deg igjen til sommeren! Heihei og velkommen til det nye forumet Leena!! Jeg er helt enig med Nina, utrolig respekt for deg som oppdretter og din kunnskap om rasen! Veldig glad for at du er Trayan sin opdretter også, godt å ha noen man virkelig kan stole på og henvende seg til når man har noen spørsmål eller bekymringer | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Tor Jun 18 2009, 14:59 | |
| | |
|
| |
pusevoffen
Antall Innlegg : 661 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: Xitamiz kennel, Pinscher och Russkiy-toy Lør Jun 20 2009, 16:07 | |
| Velkommen. Flotte hunder du har | |