Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hundehviskeren : )

Go down 
4 posters
AvInnlegg
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptySøn Nov 22 2009, 17:09

Har du hørt om prgogrammet ? Tror det går på Tv Norge, men er ikke bombesikker.

Vet du når det går ?

Har veldig lyst til å følge med: ) Har sett noen episoder før, og det var ganske nyttige tips : )
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptySøn Nov 22 2009, 17:58

Mandag til fredag 07.00 og 12.30 går det på tv norge Smile
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptySøn Nov 22 2009, 18:19

Nå går også SOS Hundehjelpen med Victoria Stilwel på tv, den syns jeg er mye bedre wink3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptySøn Nov 22 2009, 18:32

Jeg er fan av både Cesar Milan og Victoria Stilwell happy6

Ikke alt som faller i min smak, men får utrolig mange tips og mye inspirasjon av disse to!!

Selvsikkerheten og bestemtheten som Cesar fokuserer mye på, fungerer utrolig godt! Jeg trenger ofte ikke si noe en gang - bare sette frem hånda og hundene fårstår at de skal bli. Dette gjør jeg feks når det riger på, jeg skal lage mat ol. Bruker veldig ofte denne" sinnstilstanden" når vi går på tur og skal trene på å gå fint i bånd også, så lenge jeg er høyreist og bestemt går de jo som en drøm ved siden av meg happy6

Det er absolutt ikke alt en skal prøve på bare av å se på programmene, men slike ufarlige ting er bare moro å prøve happy3

Veldig mange er imot Cesar og hans metoder, men jeg mener at veldig mye av det blir blåst opp og fryktelig overdrevet.

Uansett - hver sin smak happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
MiraHedda

MiraHedda


Antall Innlegg : 232
Join date : 04.11.2009
Bosted : Son, Akershus

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptyMan Nov 23 2009, 15:08

Hera skrev:
Nå går også SOS Hundehjelpen med Victoria Stilwel på tv, den syns jeg er mye bedre wink3

når går denne ? : )
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) EmptyMan Nov 23 2009, 16:13

MiraHedda skrev:
Hera skrev:
Nå går også SOS Hundehjelpen med Victoria Stilwel på tv, den syns jeg er mye bedre wink3

når går denne ? : )

Den gikk 17.05 på TVNORGE, men finner den ikke igjen på tv- sidene. Så kanskje den er ferdig for denne sesongen blink00
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
Sponsored content





Hundehviskeren : ) Empty
PosteTema: Re: Hundehviskeren : )   Hundehviskeren : ) Empty

Til Toppen Go down
 
Hundehviskeren : )
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» "Hundehviskeren" vekk fra norske tv-skjermer!!!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: