Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige

Go down 
+14
helle
ElinK
Nina (Kennel Dijontoma)
Camilla J
camillahoel
CamillaF
Kennel Mirenzo
MiraHedda
Eva
Lex
Marita
Linn
CamillaB
-linda-
18 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige   For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 EmptySøn Mar 21 2010, 21:59

Fil nr 1 var myyyyyyyye bedre en 2 men 2èr kom seg litt etter hvert, så får vi vente å se hva 3 kan gi oss happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Ingrid Wesenberg

Ingrid Wesenberg


Antall Innlegg : 313
Join date : 20.07.2009
Age : 41
Bosted : Larvik

For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige   For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 EmptyTir Apr 06 2010, 03:01

Gry Elena skrev:
Fil nr 1 var myyyyyyyye bedre en 2 men 2èr kom seg litt etter hvert, så får vi vente å se hva 3 kan gi oss happy6

Tror faktisk jeg er enig...Twilight var for meg også bedre enn New Moon. Syntes som et par andre her, at New Moon ble litt langtekkelig (både bok og film) men synes helt klart at film og bok stemte utrolig bra overens! Så ikke skuffet der.. Jeg savnet også mer Edward i denne filmen rolleyes3 wub4

Gleder meg til neste film, tror det kommer til å skje mer i den...

Ps, jeg er 27, og for min del må de gutta der være så unge eller gamle de bare vil, de er uansett griseheite! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.nobelline.net
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige   For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 EmptyTir Apr 06 2010, 06:40

Ingrid Wesenberg skrev:


Ps, jeg er 27, og for min del må de gutta der være så unge eller gamle de bare vil, de er uansett griseheite! biggrin
happy4 happy4

Jeg er 33 år og signerer deg.. happy6
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige   For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 EmptyTir Apr 06 2010, 09:30

Ingrid Wesenberg skrev:
Gry Elena skrev:
Fil nr 1 var myyyyyyyye bedre en 2 men 2èr kom seg litt etter hvert, så får vi vente å se hva 3 kan gi oss happy6

Tror faktisk jeg er enig...Twilight var for meg også bedre enn New Moon. Syntes som et par andre her, at New Moon ble litt langtekkelig (både bok og film) men synes helt klart at film og bok stemte utrolig bra overens! Så ikke skuffet der.. Jeg savnet også mer Edward i denne filmen rolleyes3 wub4

Gleder meg til neste film, tror det kommer til å skje mer i den...

Ps, jeg er 27, og for min del må de gutta der være så unge eller gamle de bare vil, de er uansett griseheite! biggrin

Vi fikk jo mer Edward enn det er i boken, men skjønner veldig godt hvorfor de gjorde det sånn. Ikke så lett å bare ha stemmen i hodet hennes, hehe happy4

Jeg syns film 2 var mer vellaget, hadde mange GODE løsninger på problemet bok-til-film og jeg gleder meg veldig til neste happy5 30. juni er datoen!
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Sponsored content





For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty
PosteTema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige   For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Noen som har sett...
» Noen som har sett noe herligere...?
» Får du ikke sett den nye hjemmesiden?????
» Får ikke sett film fra kameraet på pcen
» Chuck hadde ikke sett matfar på åtte måneder...

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: