Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Man Nov 23 2009, 11:17
Dette er en tråd som jeg har NULL å bidra til
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Man Nov 23 2009, 11:25
Arne skrev:
Dette er en tråd som jeg har NULL å bidra til
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Ons Nov 25 2009, 21:22
Jeg ble godt fornøyd med filmen, men synes Catherine Hardwicke gjorde noen regigrep som var mye mer spennende i Twilight, og skapte en mer magisk og mystisk stemning enn i New Moon, så det savnet jeg litt. Ellers så er jeg blant de få kanskje(?) som synes denne boka var litt langdryg, og synes det svingte langt mer av de to siste. Vi kommer sikkert ikke til å få filmer som svarer helt etter bøkene, se bare på Lord og the Rings, hvor mye som ble kuttet og endret til fordel for historiefortellingen for å få det best mulig
Jeg storkoste meg dog igjennom hele filmen, og kanskje mest med de få scenene i Italia(muligens fordi det er mest Edward der ). Synes de var spesielt vakre, bildemessig og historiemessig. Men jeg kommer definitivt til å se den igjen og igjen!! Og det er fantastisk deilig å la det meste av kritisk sans fare-vi tar det for det det er! Da var det bare å rydde plass på timeplanen til å få sett den igjen snart
CamillaF
Antall Innlegg : 74 Join date : 11.09.2009
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Ons Nov 25 2009, 21:24
...og ja-det var MASSE fjortiser som hylte, plystra og applauderte da Jacob tok av seg skjorta. herregud! Ei som ropte "we love you" tilogmed! Også lo de på helt absurde plasser?! som da edward og bella løp i skogen i visjonen til alice? hmm...fjortiser er rare dyr!
Eva Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Ons Nov 25 2009, 21:31
CamillaF skrev:
...og ja-det var MASSE fjortiser som hylte, plystra og applauderte da Jacob tok av seg skjorta. herregud! Ei som ropte "we love you" tilogmed! Også lo de på helt absurde plasser?! som da edward og bella løp i skogen i visjonen til alice? hmm...fjortiser er rare dyr!
KNOOOW!!
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Ons Nov 25 2009, 21:32
Den var kjedelig.. Det eneste bra med filmen var kroppen til Taylor Lautner
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Ons Nov 25 2009, 23:42
Jeg synes også bok nr 2 ble litt langdrygt men syntes de har fått til filmen veldig bra med boka egentlig synes ikke det er så mye som manglet som er viktig vidre.Men gleder meg stooort til film 3 da blir litt mer som skjer
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:01
Må jo ærllig innrømme at jeg er en av de få som ikke helt forstår meg på den "hysterien" som er rundt de filmene der om dagen, selv om jeg igår så både den første på DVD og den andre på kino, hehe... Skjønner at 16-17 åringer vil se dem om og om igjen for å få sett så mye som mulig av en viss veltrent kropp, men når man selv lever i en 28 år gammel skrått blir detv liksom litt vanskeligere å glede seg like mye over å se på en 17 år gamel kropp...uansett hvor veltrent den måtte være...
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:05
Nina skrev:
Må jo ærllig innrømme at jeg er en av de få som ikke helt forstår meg på den "hysterien" som er rundt de filmene der om dagen, selv om jeg igår så både den første på DVD og den andre på kino, hehe... Skjønner at 16-17 åringer vil se dem om og om igjen for å få sett så mye som mulig av en viss veltrent kropp, men når man selv lever i en 28 år gammel skrått blir detv liksom litt vanskeligere å glede seg like mye over å se på en 17 år gamel kropp...uansett hvor veltrent den måtte være...
Du hadde nok skjønt det bedre om du hadde lest bøkene
Nina (Kennel Dijontoma)
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:06
-linda- skrev:
Nina skrev:
Er ikke så sikker på det du...kjenner det ville vært et voldsomt tiltak for meg å lese de bøkene, for det er liksom ikke sånt jeg leser, hehe...
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:12
Nina skrev:
-linda- skrev:
Nina skrev:
Er ikke så sikker på det du...kjenner det ville vært et voldsomt tiltak for meg å lese de bøkene, for det er liksom ikke sånt jeg leser, hehe...
Endelig noen som er enig med meg Føler meg nesten litt utenfor om dagen, jeg har jo hverken lest bøker eller sett filmene.
helle
Antall Innlegg : 1466 Join date : 11.06.2009 Age : 37 Bosted : Oslo
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:17
Jeg syns han som spiller hovedrollen er skikkelig ugly... haha.. Men likte film 1 da, selv om han ikke appellerer til meg.. Skal se film to etter eksamenene mine er ferdig tenkte jeg
- endret en skrievleif, heter visst ikke appereler
Sist endret av helle den Tor Nov 26 2009, 00:25, endret 2 ganger
Nina (Kennel Dijontoma)
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 00:20
helle skrev:
Jeg syns han som spiller hovedrollen er skikkelig ugly... haha.. Men likte film 1 da, selv om han ikke appereler til meg.. Skal se film to etter eksamenene mine er ferdig tenkte jeg
Han blir nok litt for blæik for meg også, haha, men han indianergutten hadde jeg nok sikkert ikke takket nei til om jeg var 11 år yngre...
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 10:20
Den dagen jeg blir for gammel til å se på en pen mann... på film til og med...
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 10:32
Linn skrev:
Enig med du der!!
Nina (Kennel Dijontoma)
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 10:50
Lex skrev:
Linn skrev:
Enig med du der!!
Joa, men nøkelordet er mann, hehe...for meg er mann ikke mann når man er 16-17...
Linn Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 11:52
Nina skrev:
Lex skrev:
Linn skrev:
Enig med du der!!
Joa, men nøkelordet er mann, hehe...for meg er mann ikke mann når man er 16-17...
Det er jo greit nok, men på 23 er man kvalifisert Og resten går jo bare på smak og behag Det er jo ikke sånn at man møter noen av disse, hehe
Gjest Gjest
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 13:37
Taylor Lautner trenger nok noen år på å få lagt seg ut litt. Synes han ser ut som om han kan brekke bare man snakker litt hardt til han...
Eva Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Tor Nov 26 2009, 13:45
Arne skrev:
Taylor Lautner trenger nok noen år på å få lagt seg ut litt. Synes han ser ut som om han kan brekke bare man snakker litt hardt til han...
Linn Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 17:34
New Moon er ute på DVD og Ellen fikk en gratis gave med sin...
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 18:04
Hihi.. Synd hun ikke har "bruk for" sin free gift..
Linn Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 18:05
Lex skrev:
Eva Admin
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 18:10
Lex skrev:
Hun kan donere han bort til Drammensvg 149 i Mjøndalen
Benedicte
Antall Innlegg : 531 Join date : 11.06.2009
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 18:17
ElinK skrev:
Nina skrev:
-linda- skrev:
Nina skrev:
Endelig noen som er enig med meg Føler meg nesten litt utenfor om dagen, jeg har jo hverken lest bøker eller sett filmene.
Same here... Tror ALDRI det kommer til å skje heller...
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige Søn Mar 21 2010, 21:11
HALLOOOO!!!!
Nå har jeg lest hele side 1 og halve side 2 her, og fy skam dere!!! :P Jeg har bare sett begge filmene jeg da, ikke lest noenting, for det orker jeg ikke. Men ikke alvslør ting som ikke har sjedd i filmene da!! Spesielt hva som skjer i de kommende filmene, da må du endre på titelen på tråden Linda, så dere ikke ødelegger for noen! Fikk heldigvis bare med meg kul på magen og bryllups reise jeg da, det ødela nesten ingenting egentlig, ble bare ekstra nyskjerrig på neste film. Men jeg turte ikke lese videre i frykt for å få vite noe jeg ikke vil før 3'ern kommer i juni. Jeg likte helt klart new moon bedre enn twilight. Å kunne gjerne fått begge gutta pakka inn under juletret i år, klarer ikke velge
Sponsored content
Tema: Re: For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige
For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige