| - Min Hund - | |
|
+58Hilde Sofie Chilli Cesilie Marianne Azgo Trym Hege&Arco Cuthalion Madelene Anne&Denniz Kristina E mb Mowgli Julie IdaC Katharina wiggo Gabriella veronica ninach Poul fjose Hjerpviken Ulrika(Gangland) camilla87 Maren-V Stine Anniken Cicilie Chico Rune Islendis MiraHedda Ulla-Britt Cazan Marie Per tulalula Nina & Matrix carmo eva johnsen Christina Camilla J lindis *Cathrina* Torstein ElinK Ane Hilde Monica P Gry Tine Benedicte Nina (Kennel Dijontoma) Lene Maiken Gerd-Marit Linn Eva 62 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Cazan
Antall Innlegg : 3 Join date : 20.09.2009 Bosted : Nes I Akershus
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Des 04 2009, 18:58 | |
| Stamtavlenavn:Zormas Cagnolin Cazan Kallenavn: Cazan Oppdretter:Zormas Kennel Land:Norge Eier:Per Ove Haraldsvik | |
|
| |
Ulla-Britt
Antall Innlegg : 38 Join date : 17.08.2009 Bosted : Karlskoga, Sverige
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Des 30 2009, 11:47 | |
| Stamtavlenavn: Xitamiz OthelloKallenavn: Othello Oppdretter: Leena Ekroth, Kennel Xitamiz Land: Sverige Eier: Ulla-Britt Svahn Hjemmeside / Blogg: www.xothello.se************************************************************************* Stamtavlenavn: Go'vakker Cazino Son Of OthelloKallenavn: Cazino Oppdretter: Anne Mette Karlsen, Kennel Go'vakker Land: Norge Eier: Ulla-Britt Svahn & Gert Edbom Hjemmeside / Blogg: www.xothello.se************************************************************************* Stamtavlenavn: Hjerpviken's FerdinandKallenavn: Zacco Oppdretter: Inger Jernberg Hjerpe, Kennel Hjerpviken's Land: Sverige Eier: Ulla-Britt Svahn & Gert Edbom Hjemmeside / Blogg: www.xothello.se | |
|
| |
MiraHedda
Antall Innlegg : 232 Join date : 04.11.2009 Bosted : Son, Akershus
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Des 30 2009, 12:34 | |
| Stamtavlenavn: Lilla Enebys On'Onlia Mirandala Kallenavn: Mira Oppdretter: Susanne & Ulf Nilsson, Lilla Enebys Kennel Land: Sverige Eier: Lise Berg Hjemmeside / Blogg: Har ikke
Hennes egentlige navn er Lilla Enebys On'Olina Miranda men det ble feil i stamtavlen...
Sist endret av MiraHedda den Fre Jan 01 2010, 10:34, endret 1 gang | |
|
| |
Islendis
Antall Innlegg : 62 Join date : 30.12.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Jan 01 2010, 10:32 | |
| Stamtavlenavn: Be Meja's Costa Rica Kallenavn: Costa Oppdretter: Bjørn og Matilde Hagen, Be Meja's kennel Land: Sverige Eier: Ann-Kristin Teigen Hjemmeside / Blogg: Har ikkje | |
|
| |
Rune
Antall Innlegg : 7 Join date : 18.06.2009 Age : 64 Bosted : Jessheim
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Jan 01 2010, 18:11 | |
| | |
|
| |
Chico
Antall Innlegg : 6 Join date : 30.12.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Jan 01 2010, 18:36 | |
| Stamtavlenavn: Xitamiz Wall-E Kallenavn: Chico Oppdretter: Leena Ekroth, Xitamiz Kennel Land: Sverige Eier: Inger Hjemmeside / Blogg: www.123hjemmeside.no/wall-e | |
|
| |
Anniken Cicilie
Antall Innlegg : 14 Join date : 05.01.2010 Age : 40 Bosted : Fjellhamar
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Jan 09 2010, 15:01 | |
| Stamtavlenavn: Rattenjäger Pinocchio Kallenavn: Kefren Oppdretter: Kennel Rattenjäger Land:Norge Eier:Anniken Furø og Svein Arne Bjørndahl Hjemmeside / Blogg: | |
|
| |
Stine
Antall Innlegg : 52 Join date : 10.11.2009 Age : 35 Bosted : Gjøvik
| Tema: Re: - Min Hund - Tir Jan 12 2010, 06:47 | |
| Stamtavlenavn: Lilla Enebys Que'Quite a Charmer Kallenavn: Fido Oppdretter: Lilla Enebys kennel Land: Sverige Eier: Stine Hjemmeside / Blogg: www.stinelangerud.blogg.no | |
|
| |
Maren-V
Antall Innlegg : 72 Join date : 13.06.2009 Age : 34 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Feb 10 2010, 21:46 | |
| Stamtavlenavn: Conspirol Chardonnay Kallenavn: Mira Oppdretter: Conspirol Kennel Land: Sverige Eier: Maren og Wenche Hjemmeside / Blogg: - | |
|
| |
camilla87
Antall Innlegg : 17 Join date : 21.12.2009 Age : 37 Bosted : Mosjøen
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Feb 13 2010, 21:03 | |
| Stamtavlenavn: Que Qlassie Kallenavn: Alfa Oppdretter: Lilla Enebys, Stockholm Land:Norge Eier: Camilla Neppelberg og Tony Rene Johansen Hjemmeside / Blogg : kommer. Alfa | |
|
| |
Ulrika(Gangland)
Antall Innlegg : 41 Join date : 19.09.2009 Bosted : Hörby i Skåne (Sverige)
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Feb 13 2010, 22:04 | |
| Stamtavlenavn: Elstenberg OpheliaKallenavn: Pilar Oppdretter: Wilma van Orsouw Land: Australien Stamtavlenavn: Rattenjäger Ewig Eine EinsKallenavn: Vito Oppdretter: Irene Kuisma Land: Norge Stamtavlenavn: Gangland Carmela-MinnitiKallenavn: Pinky Oppdretter: Ulrika Granström Land: Sverige Stamtavlenavn: Sawonmuan Avulias AatuKallenavn: Ato Oppdretter: Eeva Rauha Land: Finland Eier: Ulrika Granström Hjemmeside / Blogg: http://www.gangland.bizSer nu jag har en hund från varje land... | |
|
| |
Hjerpviken
Antall Innlegg : 35 Join date : 05.11.2009 Bosted : Karlstad
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Feb 24 2010, 11:31 | |
| Stamtavlenavn: Hjerpviken's FiorentinaKallenavn: Messi Oppdretter: Inger Jernberg Hjerpe, Hjerpviken's Kennel Land: Sverige Eier: Elin Hjerpe Hjemmeside / Blogg: www.vildatidla.se************************************************************************* Stamtavlenavn: Hjerpviken's FlorenceKallenavn: Skorpan Oppdretter: Inger Jernberg Hjerpe, Hjerpviken's Kennel Land: Sverige Eier: Inger Jernberg Hjerpe, Hjerpviken's Kennel Hjemmeside / Blogg: www.vildatilda.se************************************************************************* Stamtavlenavn: Lilla Enebys Walencia Kallenavn: TildaOppdretter: lilla enebys Land: Sverige Eier: Elin Hjerpe & Inger Jernberg Hjerpe Hjemmeside / Blogg: www.vildatilda.se | |
|
| |
fjose
Antall Innlegg : 82 Join date : 20.08.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Man Apr 12 2010, 18:57 | |
| | |
|
| |
Poul
Antall Innlegg : 8 Join date : 14.06.2009 Age : 63 Bosted : Langhus (Ski kommune)
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Apr 14 2010, 13:21 | |
| Stamtavlenavn: Rattenjäger Omnia Praeclara RaraKallenavn: OzzyOppdretter: Irene Kuisma, Kennel RattenjägerLand: Norge Eier: Poul B. Eggesbø Hjemmeside / Blogg: Nei | |
|
| |
ninach
Antall Innlegg : 11 Join date : 04.01.2010 Bosted : Oppland
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Mai 08 2010, 22:07 | |
| Stamtavlenavn: JumpingAllOver Alaska Kallenavn: Troja Oppdretter: JumpingAllOver Land: Sverige Eier: Nina C. Hagen/Thomas Rosendahl Hjemmeside / Blogg: www.langeberget.com---- Har også to dvergpinschere, ei kosejente Lexie (dessverre uten papirer....) og Schwimas Vita-Bianca | |
|
| |
veronica
Antall Innlegg : 8 Join date : 04.08.2009 Age : 45 Bosted : Bodø
| Tema: Re: - Min Hund - Man Mai 10 2010, 20:55 | |
| Stamtavlenavn: Jumping all over Africa Kallenavn: Aqila Oppdretter: Linda Backstrøm, Kennel Jumping all over. Land: Sverige Eier: Veronica Stormo og Kim Andreassen Hjemmeside / Blogg: ingen | |
|
| |
Gabriella
Antall Innlegg : 123 Join date : 16.07.2009 Age : 43
| Tema: Re: - Min Hund - Tir Mai 11 2010, 05:12 | |
| Stamtavlenavn: Rattenjäger Omnis Una Manet Nox Kallenavn: Hiro Oppdretter: Irene Kuisma, Kennel RattenjägerLand: Norge Eier: Gabriella Hjemmeside / Blogg: Nei _________________ Gabriella, Dani og Hiro (Rattenjäger Omnis Una Manet Nox) | |
|
| |
wiggo
Antall Innlegg : 2 Join date : 03.09.2010 Age : 56 Bosted : Nøtterøy Vestfold
| Tema: Min Hund Fre Sep 03 2010, 12:25 | |
| Stamtavlenavn: Jumping all over Arizona Kallenavn: Fira Oppdretter: Linda Backstrøm, Kennel Jumping all over Land: Sverige Eier: Wiggo Solberg Hjemmeside / Blogg: ingen
| |
|
| |
Katharina
Antall Innlegg : 199 Join date : 30.04.2010 Bosted : Asker
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Sep 03 2010, 12:36 | |
| > Stamtavlenavn: Frozzie`s ClarizzaKallenavn: Lissa Oppdretter: Kennel Frozzie`s Land: Sverige Eier: Katharina H. Hesbø Hjemmeside / Blogg: www.lisienta.com_______________________________________________________________________________________________________ Stamtavlenavn: Lisienta`s AntikkaKallenavn: Tikka Oppdretter: Kennel Lisienta Land: Norge Eier: Katharina H. Hesbø Hjemmeside / Blogg: www.lisienta.com | |
|
| |
IdaC
Antall Innlegg : 171 Join date : 03.09.2010 Bosted : Oslo
| Tema: Re: - Min Hund - Man Sep 06 2010, 10:17 | |
| Stamtavlenavn: Lisienta`s Arques Kallenavn: Ares Oppdretter: Kennel Lisienta Land: Norge Eier: Ida C. Systad Hjemmeside / Blogg: Kommer | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Okt 06 2010, 09:34 | |
| Stamtavlenavn: Hjerpviken's Granit Kallenavn: Mathias Oppdretter:Hjerpviken's Kennel, Elin og Inger Hjerpe Land:Sverige Eier:Julie Benedicte Helmersen Hjemmeside / Blogg:http://actiontail.comStamtavlenavn: Dark Angels Reanna For Actiontail Kallenavn: Anna Oppdretter: Dark Angels Kennel, Christina steffen Land: Tyskland Eier: Julie Benedicte Helmersen Hjemmeside: http://actiontail.com Stamtavlenavn: Hickson Kqueen Kornelia Kallenavn:Kornelia Oppdretter:Hickson Kennel, Joanna Maard Land:Sverige Eier: Julie Benedicte Helmersen Fôrvert:Veronica Stormo Hjemmeside:http://actiontail.com
Sist endret av Julie den Man Mar 26 2012, 12:45, endret 3 ganger | |
|
| |
Mowgli
Antall Innlegg : 31 Join date : 19.09.2010 Age : 35 Bosted : Fræna
| Tema: Re: - Min Hund - Tor Okt 07 2010, 07:11 | |
| Stamtavlenavn: Rivendells Mowgli Kallenavn: Mowgli, Turbo, Påsan, Mogadishu Oppdretter: Cathrine Ekløf Land: Sverige Eier: Iselin og Ottar Kjært barn har mange navn | |
|
| |
mb
Antall Innlegg : 300 Join date : 10.04.2010 Bosted : Lofoten
| Tema: Re: - Min Hund - Tor Okt 07 2010, 09:37 | |
| Stamtavlenavn: Be Meja's Donut Kallenavn: Mamba (Mamba-rampen, Mamba-la Bamba, Mamba-mor) Oppdretter: Be Mejas Land:Sverige Eier: Daniela S Rist Hjemmeside / Blogg:http://www.123hjemmeside.no/stromrist | |
|
| |
Kristina E
Antall Innlegg : 26 Join date : 13.02.2010 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Tor Okt 07 2010, 12:01 | |
| Stamtavlenavn: Noticeable Man In The Mirror Kallenavn: Pax Oppdretter: Karin Larsson, Kennel Noticeable Land: Sverige Eier: Kristina Krøvel Hjemmeside / Blogg: http://livetmitt.webs.com/ | |
|
| |
Anne&Denniz
Antall Innlegg : 197 Join date : 29.07.2010 Age : 45 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Tor Okt 28 2010, 08:10 | |
| Stamtavlenavn: Zormas Denniz Født: 24.04.2010 Kallenavn: Denniz Oppdretter: Zormas Kennel Land: Norge Eier: Anne Sørensen
| |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: - Min Hund - | |
| |
|
| |
| - Min Hund - | |
|