| - Min Hund - | |
|
+55Putevar Peppergutten LL Helene. Nemitullå Evabm uisaksen riotgirl lervoll Balder Fanny tintin Pipps Vaggen tonjeee Fixa Bella Celia marte1305 Tessa Benito Hilde K Lisomm Hilde Sofie Bettan Mailin Cesilie Wishmaster siljesla siv Julie Hera Nemi&Ninja *Cathrina* Marte Marita KristinC Anita.K -Malin- Kaja Kinkade Maria Nettan marit-p Emma Kristine Camilla kinelu Susanne LinnCharlotte Lex Ann-Helen Rocky Vinnie -linda- Eva 59 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 18:42 | |
| Stamtavlenavn: Kallenavn: Oppdretter: Land: Eier: Hjemmeside / Blogg:
Kopier og fyll ut. Dersom du har mer enn en hund, lag de på samme innlegget. | |
|
| |
-linda-
Antall Innlegg : 1025 Join date : 10.06.2009 Age : 37 Bosted : Drammen
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 19:02 | |
| | |
|
| |
Vinnie
Antall Innlegg : 128 Join date : 12.06.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 19:10 | |
| | |
|
| |
Rocky
Antall Innlegg : 85 Join date : 02.10.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 19:15 | |
| Stamtavlenavn: Tangetoppen`s Whisky on the Rocks Kallenavn: Rocky Oppdretter: Tangetoppen - Hønefoss Land: Norge Eier: Carina Busch Hjemmeside / Blogg: Nei | |
|
| |
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 19:26 | |
| Stamtavlenavn: Mu-Ti-La`s Red Perfect GucciKallenavn: BobbyOppdretter: Toril Dønheim- Kennel Mu-Ti-La, ÅlesundLand: NorgeEier: Ann-Helen og Robert Sætervik, AukraHjemmeside / Blogg: http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco*************************************************************************************************** Stamtavlenavn: Mu-Ti-La`s Red Perfect DestenyKallenavn: ChiccoOppdretter: Toril Dønheim- Kennel Mu-Ti-La, ÅlesundLand: NorgeEier: Ann-Helen og Robert Sætervik, AukraHjemmeside / Blogg: http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Sist endret av Ann-Helen den Fre Nov 13 2009, 19:56, endret 2 ganger | |
|
| |
Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 19:41 | |
| Stamtavlenavn: Noziro's Red ChampionKallenavn: LexOppdretter: Svenn Christer Hauge - Kennel Noziro, Bergen/SandefjordLand: NorgeEier: Vivi Gogstad ThorsenHjemmeside/Blogg: www.anilex.org ------------------------------------------ Stamtavlenavn: Norwinstars Jedi Anakin SkywalkerKallenavn: AniOppdretter: Marian Hole Aas - Kennel Norwinstars, NannestadLand: NorgeEier: Vivi Gogstad ThorsenHjemmeside/Blogg: www.anilex.org | |
|
| |
LinnCharlotte
Antall Innlegg : 17 Join date : 18.07.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 20:14 | |
| Stamtavlenavn: Warscot`s Black MarketKallenavn: KiaraOppdretter: WarscotLand: NorgeEier: Linn SvenkerudStamtavlenavn: Ansochristo`s AratarKallenavn: DieselOppdretter: AnsochristoLand: NorgeEier: Stian OrerødSiste man er Dobermann | |
|
| |
Susanne
Antall Innlegg : 694 Join date : 21.06.2009 Age : 39 Bosted : Bergen
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 20:37 | |
|
Sist endret av Susanne den Lør Nov 13 2010, 09:14, endret 1 gang | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 20:49 | |
| Stamtavlenavn: Wishmaster's Christian DiorKallenavn: DiorOppdretter: Gry Wanvik/ Wishmaster Land: NorgeEier: Anette Vabø-AndersenHjemmeside / Blogg: Kommer....Stamtavlenavn: Wishmaster's Fabulous AngelinaKallenavn: AngelinaOppdretter: Gry Wanvik/ Wishmaster Land: NorgeEier: Gry WanwikHjemmeside / Blogg: Kommer....Stamtavlenavn: PitoKallenavn: MoffeOppdretter: Hege MagnussenLand: NorgeEier: Anette Vabø-AndersenHjemmeside / Blogg: Kommer.....
Sist endret av Anette&Dior den Ons Aug 04 2010, 18:06, endret 7 ganger |
|
| |
kinelu
Antall Innlegg : 72 Join date : 30.06.2009 Age : 34 Bosted : Toten
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 21:01 | |
| Stamtavlenavn: Ciray It`s My Name Kallenavn: Smith Oppdretter: Turid Ingvardsen Land: Norge Eier: Kine Lundhagebakken Hjemmeside / Blogg:
Camilla
Antall Innlegg : 801 Join date : 10.06.2009 Bosted : Bergen
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 22:03 | |
| Stamtavlenavn: Gabon In Action With Liinika StammKallenavn: "Dennis"Oppdretter: Kennel Liinika Stamm v/ Linda Bjørnes, TrondheimLand: NorgeEier: Camilla Kallestad, BergenHjemmeside / Blogg: www.dp-dennis.com | |
|
| |
Emma Kristine
Antall Innlegg : 21 Join date : 07.07.2009 Age : 37 Bosted : Våler i Solør
| Tema: Re: - Min Hund - Fre Nov 13 2009, 22:28 | |
| Stamtavlenavn: Dovretoppens Exclusive Vinner Kallenavn: Diva Oppdretter: Kennel Dovretoppen v/Anne-Mari Myhrmoen, Dovre Land: Norge Eier: Emma Kristine Rusten (Våler i Solør) | |
|
| |
marit-p
Antall Innlegg : 106 Join date : 09.10.2009 Age : 38 Bosted : Arendal
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 10:25 | |
| Stamtavlenavn: Prinsen's G-Star Kallenavn: Diesel Oppdretter: Kennel Prinsens v/ Chris Robrandt Land: Sverige Eier: Marit Peplow,Arendal Hjemmeside / Blogg: www.ehnita.be____________________________________ Stamtavlenavn: Shanti Kallenavn: Shanti Oppdretter: Chris Ronald Wiik Land: Norge Eier: Marit Peplow,Arendal Hjemmeside / Blogg: www.ehnita.be | |
|
| |
Nettan
Antall Innlegg : 251 Join date : 24.09.2009 Age : 70 Bosted : Värnamo, Sverige
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 10:58 | |
| Stamtavlenavn: Exigor's Her-HighnessKallenavn: NessaOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Lori LaneKallenavn: LorriOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Outstanding O'NessaKallenavn: OttiOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Ystra YksiKallenavn: ByksanOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Ainoa In RedKallenavn: AinoaOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Jewel In RedKallenavn: JuvelenOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Blue-Star NemoKallenavn: NemoOppdretter: Eszter VlajkuLand: UngernEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Microsoft In RedKallenavn: SoftisOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Ruslana In BlackKallenavn: RusslanOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Red IvalenaKallenavn: LenaOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Unico Perritos Eros In BlackKallenavn: ErosOppdretter: Alice E Holmen och Yngvild EriksenLand: NorgeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Red PascalKallenavn: PascalOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.seStamtavlenavn: Exigor's Red RicottaKallenavn: CottanOppdretter: Annette PerssonLand: SverigeEier: Annette PerssonHjemmeside / Blogg: www.exigors.se
Sist endret av Nettan den Søn Nov 15 2009, 05:41, endret 1 gang | |
|
| |
Maria
Antall Innlegg : 2693 Join date : 10.06.2009 Bosted : Tromsø
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 11:17 | |
| Stamtavlenavn: J`adore Melba Marica Nero-NoirKallenavn: MelbaOppdretter: Anne-Grethe Ellefsen v/Kennel Nero-NoirLand: NorgeEier: Maria HolstHjemmeside / Blogg: www.mariaholst.com | |
|
| |
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 11:49 | |
| Stamtavlenavn: RUSjCH Nasha Marka Position Number OneKallenavn: UmaOppdretter: Inna Tamchenko/ Viktioria Larina, knl Nasha MarkaLand: RusslandEier: Sylvia GranlundHjemmeside: www.kennelkinkade.com Stamtavlenavn: Jean Dark Oliv-IaKallenavn: MochaOppdretter: Jeanett Lemmeke, knl Jean DarkLand: SverigeEier: Sylvia GranlundHjemmeside: www.kennelkinkade.comStamtavlenavn: HSPKjCLUBW-09 HSPKCLUBCH Joker Show Malyshka Na MillionKallenavn: MeggieOppdretter: Oxana Bystryakova, knl Joker ShowLand: RusslandEier: Sylvia GranlundForvert: Ingrid MosandHjemmeside / Blogg: www.kennelkinkade.com / http://smallfeet.weebly.com/Stamtavlenavn: Tchernaja Kalitva Daily GiftKallenavn: DaliOppdretter: Marina Zinojeva, knl Tchernaja KalitvaLand: RusslandEier: Kaja Austdahl (knl Chi O'din) og Sylvia GranlundForvert: Silje SHjemmeside : http://www.chiodin.com/ og www.kennelkinkade.com Stamtavlenavn: Pequeños Valientes Flaming Dr PepperKallenavn: PepperOppdretter: Monica Alvarez Land: SpaniaEier: Mari Løken (knl Rottefangeren's) og Sylvia GranlundForvert: fam Løken Hjemmeside : http://www.123hjemmeside.dk/jaro og www.kennelkinkade.com | |
|
| |
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 13:19 | |
| Stamtavlenavn: Jean Dark EnchiladaKallenavn: ChiliOppdretter: Jeanett LemmekeLand: Sverige Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Jean Dark Jelly BeanKallenavn: JellowOppdretter: Jeanett LemmekeLand: Sverige Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Jaimy V Majori´s DonkKallenavn: JaimyOppdretter: Mr and Mrs Timmers - Kennel Van Majori´s DonkLand: Nederland Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Joker Show Zhestokiy RomansKallenavn: RomanOppdretter: Oxana Bystryakova - Kennel Joker ShowLand: Russland Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Chi O´din BaliKallenavn: BaliOppdretter: Kaja S. AustdahlLand: Norge Eier: Marte Inderhaug & Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Chi O´din AntiguaKallenavn: TinaOppdretter: Kaja S. Austdahl - Kennel CHi O´dinLand: Oslo, Norge Eier: Bror M. Lidstrøm & Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Chi O´din FloridaKallenavn: FiaOppdretter: Kaja S. AustdahlLand: Norge Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Tchernaja Kalitva Daily GiftKallenavn: DaliOppdretter: Marina Zinovjeva - Kennel Tchernaja KalitvaLand: Russland Eier: Sylvia - kennel Kinkade & Kaja - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Pequenos Valientes Go Pretty PinkKallenavn: PilarOppdretter: Monica Alvarez FueyoLand: Spania Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.comStamtavlenavn: Whitehouse´s One Tough CowboyKallenavn: CowboyOppdretter: Judith White - Kennel WhitehouseLand: USA Eier: Anita Olsson - Paradise Park, Jeanett Lemmeke - Jean Dark & Kaja S. Austdahl - Chi O´dinHjemmeside / Blogg: http://www.paradiseparks.se/ | |
|
| |
-Malin-
Antall Innlegg : 204 Join date : 13.06.2009 Age : 35 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 14:45 | |
| Stamtavlenavn: Mu-Ti-La`s Red Perfect Joyful Girl Kallenavn: Fendi Oppdretter: Kennel Mu-Ti-La, Ålesund Land: Norge Eier: Malin U. Sætervik Hjemmeside: http://www.123hjemmeside.no/Fendi | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 17:43 | |
|
Sist endret av Anita.K den Tir Des 01 2009, 15:40, endret 1 gang | |
|
| |
KristinC
Antall Innlegg : 692 Join date : 11.06.2009 Bosted : Horten
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 17:48 | |
| Stamtavlenavn: Dogbytes song of Phoebe Kallenavn: Phoebe Oppdretter: Magdalena Bengtson Land: Sverige Eier: KristinC Hjemmeside / Blogg: www.123hjemmeside.no/tinkieStamtavlenavn: Megingjords diser Luna Kallenavn: Tinkie Oppdretter: Jenny Persson Land: Sverige Eier: KristinC Hjemmeside / Blogg: www.123hjemmeside.no/tinkie | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 18:34 | |
| Stamtavlenavn: Nikidion's Da CapoKallenavn: NitroOppdretter: A.H. Utgaard, Kennel NikidionLand: NorgeEier: Marita StokkeHjemmeside / Blogg: www.freewebs.com/nitrodvergStamtavlenavn: Tangetoppen's Statue Of Zeus In RedKallenavn: ZeusOppdretter: E.Olsen og B.E.Løken, Kennel TangetoppenLand: NorgeEier: Marita Stokke og Arnfinn GrindvoldHjemmeside / Blogg: www.freewebs.com/nitrodverg | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 20:14 | |
| Kopierer deg jeg Kaja, du hadde gjort det så fint *** Stamtavlenavn: Chi O´din BaliKallenavn: BaliOppdretter: Kaja S. AustdahlLand: Norge Eier: Marte Inderhaug & Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´dinHjemmeside / Blogg: www.chiodin.com / www.marteind.comStamtavlenavn: Chi O´din FloridaKallenavn: FiaOppdretter: Kaja S. AustdahlLand: Norge Eier: Kaja S. Austdahl - Kennel Chi O´din - bor hos Marte Inderhaug Hjemmeside / Blogg: www.chiodin.com / www.marteind.com | |
|
| |
*Cathrina*
Antall Innlegg : 359 Join date : 11.06.2009 Age : 33 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: - Min Hund - Lør Nov 14 2009, 20:25 | |
| Stamtavlenavn: Fredriksteen's Woopie MKallenavn: Aimee Oppdretter: Torhild og Claus M. Fredriksen - Kennel Fredriksteen Land: Danmark Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennen Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------------------------------------------ Stamtavlenavn: Smile Of An Angel Be The BestKallenavn: Besti Oppdretter: Timea Sebestyën - Kennel Smile Of An Angel Land: Budapest Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net----------------------------------------- Stamtavlenavn: Norwinstars Ina Hell Og LykkeKallenavn: Nikita Oppdretter: Marian Hole Aas - Kennel Norwinstars Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------------------------------------------ Stamtavlenavn: Accuro's A Pro SindragosaKallenavn: Ayla Oppdretter: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net----------------------------------------- Stamtavlenavn: Accuro's Black FuraiKallenavn: Gucci Oppdretter: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net----------------------------------------- Stamtavlenavn: Multatuli King Of Toys Kallenavn: King Oppdretter: Natali - kennel Multatuli Land: Russland Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennen Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------------------------------------------ Stamtavlenavn: Fredriksteen's Ørjan MKallenavn: Prince Oppdretter: Torhild og Claus M. Fredriksen - Kennel Fredriksteen Land: Danmark Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennen Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------------------------------------------ Stamtavlenavn: Liubavo De FactoKallenavn: Nick Oppdretter: Sabina Sadauskaite - Kennel Liubavo Land: Lithuania Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennen Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------------------------------------------ OutsiderRase: Boston Terrier Stamtavlenavn: Skin Deep`s MelodyeKallenavn: Nimra Oppdretter: Marit Jenssen - Kennel Skin Deep Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------- Rase: Boston Terrier Stamtavlenavn: Skin Deep's ValentinoManKallenavn: Adam Oppdretter: Marit Jenssen - Kennel Skin Deep Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net ------- Rase: Spansk Galgo Stamtavlenavn: Rabilargo CazpianKallenavn: Armani Oppdretter: Marit Stene og Sven Erik Bjørnewall - kennel Rabilargo Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net------- Rase: Spansk Galgo Stamtavlenavn: Rabilargo CayenneKallenavn: Cayenne Oppdretter: Marit Stene og Sven Erik Bjørnewall - kennel Rabilargo Land: Norge Eier: Cathrina Hell & Lykke - Kennel Accuro Hjemmeside: www.hell-lykke.net *Opptatert med nye hunder*
Sist endret av *Cathrina* den Tir Mai 24 2011, 21:46, endret 7 ganger | |
|
| |
Nemi&Ninja
Antall Innlegg : 8 Join date : 13.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Nov 18 2009, 13:15 | |
| Stamtavlenavn: Echoes of Love Kallenavn: Nemi Oppdretter: Tonje Hansen, Hjørnsbo Kennel Land: Norge Eier: Marianne Amundsen Hjemmeside: Nei Stamtavlenavn:Sjølunda`s Ninja Kallenavn: Ninja Oppdretter: Unn Blikeng, Royal Montu Land: Svensk/Norsk Eier: Unn Blikeng Hjemmeside: www.royalmontu.com | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: - Min Hund - Ons Nov 18 2009, 14:06 | |
| Stamtavlenavn: Kinkade Any Dream Will DoKallenavn: Hera Oppdretter: Sylvia Granlund / Kennel KinkadeLand: Norge, Molde Eier: Sanam Eskandari & Jørn Grøvdal Hjemmeside / Blogg: www.familietid.com
Sist endret av Hera den Søn Mai 01 2011, 19:12, endret 1 gang | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: - Min Hund - | |
| |
|
| |
| - Min Hund - | |
|