Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Venneforespørsel på facebook

Go down 
+2
Simira
camillahoel
6 posters
AvInnlegg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 20:22

Jeg har fått et "friend request" på facebook av en mann som heter Enrique Lorca Cayuelas. Jeg ser at jeg har 10 felles venner med han, alle herfra forumet.

så jeg lurer altså på, hvem i alle dager er denne mannen?? Vil ikke akseptere forespørselen hans før jeg vet hvem det er.
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 20:49

Jeg ville ikke akseptert noen jeg ikke visste hvem var i det hele tatt jeg da. Om jeg var på facebook i det hele tatt... rolleyes3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
lindis

lindis


Antall Innlegg : 87
Join date : 09.07.2009
Bosted : Gamle Fredrikstad

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 20:56

Fikk akkurat en advarsel om en med et annet navn som er hacker. så vær forsiktig!!! ikke legg han til viss du ikke vet hvem det er.
Til Toppen Go down
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 20:59

Jeg aksepterer ingen jeg ikke vet hvem er selv om jeg har 100 felles venner med vedkommende... Før "addet" jeg en del folk jeg ikke visste hvem var fordi vi hadde felles venner og slikt, men har nå blitt en smule sær wink3 Ellers enig med Jon Niclas Rønning (fra Bye&Rønning) at det er noe som burde hete "bekjente" og at "venner" er noe som burde tildeles de som virkelig ER det...
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
camillahoel

camillahoel


Antall Innlegg : 866
Join date : 11.06.2009
Age : 39
Bosted : Stavanger

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 21:05

Ja sant som dere sier. Bare skjønner ikke folk som adder i hytt og pine. Blir nok ikke å adde dette mennesket nei, uansett om han "elsker alle dyr" som han skriver på profilen sin Laughing
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyOns Nov 11 2009, 22:57

Jeg adder folk som har Dvergpinschere,dette for å bli kjent med folk i flere deler av verden med vår rase.Ser ikke noe galt i det. Jeg katogoriserer dem til pinscherfolket. Bortsett fra hundefolket,så adder jeg bare venner.
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook EmptyTor Nov 12 2009, 06:52

Marion G skrev:
Jeg adder folk som har Dvergpinschere,dette for å bli kjent med folk i flere deler av verden med vår rase.Ser ikke noe galt i det. Jeg katogoriserer dem til pinscherfolket. Bortsett fra hundefolket,så adder jeg bare venner.


happy6 Vi er mange som gjør det Marion Very Happy men har slettet noen i ettertid som har vist seg å være enten fugle mennesker eller som driver dobber,rottis oppdrett etc
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Sponsored content





Venneforespørsel på facebook Empty
PosteTema: Re: Venneforespørsel på facebook   Venneforespørsel på facebook Empty

Til Toppen Go down
 
Venneforespørsel på facebook
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Facebook
» Forumet VS Facebook
» Informasjon på forum, hjemmeside og Facebook
» Interessant om Facebook og det du skriver under på når du lager profil.
» Jeg har ordnet en Pinscher-gruppe for Odin på Facebook!

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: