| Venneforespørsel på facebook | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 20:22 | |
| Jeg har fått et "friend request" på facebook av en mann som heter Enrique Lorca Cayuelas. Jeg ser at jeg har 10 felles venner med han, alle herfra forumet.
så jeg lurer altså på, hvem i alle dager er denne mannen?? Vil ikke akseptere forespørselen hans før jeg vet hvem det er. | |
|
| |
Simira
Antall Innlegg : 1072 Join date : 14.06.2009 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 20:49 | |
| Jeg ville ikke akseptert noen jeg ikke visste hvem var i det hele tatt jeg da. Om jeg var på facebook i det hele tatt... | |
|
| |
lindis
Antall Innlegg : 87 Join date : 09.07.2009 Bosted : Gamle Fredrikstad
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 20:56 | |
| Fikk akkurat en advarsel om en med et annet navn som er hacker. så vær forsiktig!!! ikke legg han til viss du ikke vet hvem det er. | |
|
| |
Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 20:59 | |
| Jeg aksepterer ingen jeg ikke vet hvem er selv om jeg har 100 felles venner med vedkommende... Før "addet" jeg en del folk jeg ikke visste hvem var fordi vi hadde felles venner og slikt, men har nå blitt en smule sær Ellers enig med Jon Niclas Rønning (fra Bye&Rønning) at det er noe som burde hete "bekjente" og at "venner" er noe som burde tildeles de som virkelig ER det... | |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 21:05 | |
| Ja sant som dere sier. Bare skjønner ikke folk som adder i hytt og pine. Blir nok ikke å adde dette mennesket nei, uansett om han "elsker alle dyr" som han skriver på profilen sin | |
|
| |
Marion G
Antall Innlegg : 995 Join date : 10.06.2009 Age : 48 Bosted : Haugesund
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Ons Nov 11 2009, 22:57 | |
| Jeg adder folk som har Dvergpinschere,dette for å bli kjent med folk i flere deler av verden med vår rase.Ser ikke noe galt i det. Jeg katogoriserer dem til pinscherfolket. Bortsett fra hundefolket,så adder jeg bare venner. | |
|
| |
Anne
Antall Innlegg : 868 Join date : 10.06.2009 Age : 41 Bosted : Karmøy
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook Tor Nov 12 2009, 06:52 | |
| - Marion G skrev:
- Jeg adder folk som har Dvergpinschere,dette for å bli kjent med folk i flere deler av verden med vår rase.Ser ikke noe galt i det. Jeg katogoriserer dem til pinscherfolket. Bortsett fra hundefolket,så adder jeg bare venner.
Vi er mange som gjør det Marion men har slettet noen i ettertid som har vist seg å være enten fugle mennesker eller som driver dobber,rottis oppdrett etc | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Venneforespørsel på facebook | |
| |
|
| |
| Venneforespørsel på facebook | |
|