| .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul | |
|
+51IdaCharlotte Fixa Ane Cathrine&Jazzi Fanny Maiken Lene -Malin- CamillaB AH CAMALIS emiliema ElinK Fly MU-TI-LA Wishmaster Unn Andeless SiljeB Julie Marion G Marita MariaK Susanne Nina (Kennel Dijontoma) Camilla -linda- camillahoel Linn Bente KristinC Cesilie Hera pusevoffen Nero-Noir Gerd-Marit Maria Eva Gry Elena Anne Lex Ann-Helen Anita.K Caroline Magdalena Kennel Mirenzo helle Garp Kinkade Marte Kaja 55 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Kaja
Antall Innlegg : 2008 Join date : 15.06.2009 Age : 42
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Okt 24 2011, 09:18 | |
| Og så ble Chi O'din Hawaii i dag øyelyst fri Tusen takk Marianne for at du helsesjekker prinsen din | |
|
| |
Julie
Antall Innlegg : 2315 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Bodø
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Okt 24 2011, 10:30 | |
| Gratulerer med supre resultater påde på utstilling og helse den siste tiden! Krysser fingrene for at det dukker opp et godt hjem til siste valpetassen snart! | |
|
| |
Marte
Antall Innlegg : 3032 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Langhus
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Okt 24 2011, 11:12 | |
| GRATULERER så mye med alle flotte resultater i det siste!! Og hipp hurra for flotte helseresultater også!! Ingenting er bedre enn det Krysser fingrene for at lille Louie snart finner det rette hjemmet også Og tvi tvi for utenlandsturene - jeg gleder meg til å være med på to av de!! | |
|
| |
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Okt 24 2011, 18:19 | |
| Gratulerer med flotte resultater på eget oppdrett både i ringen og hos veterinæren Takk for gratulasjoner for Missys resultater Jaimy kan ikke lyve henne fra seg nei | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Nov 07 2011, 12:03 | |
| Hjemme etter en weekend i Herning, Danmark. En superkoselig helg ilag med gode venner, shopping, utstilling, god mat og hyggelig samvær. Med oss hjem tok vi jammen meg et Internasjonalt Championat også på lørdagen - Chili er veteran neste år, hun er delvis pensjonist men tas ut i utlandet, og vi har vært på jakt etter det siste CACIBet, dog ikke så lenge da.. Men i helgen tok hun res.CACIB, og ettersom CACIBtispa allerede er internasjonal Champion, så vandret det videre til vår lille perle Veldig veldig moro!! Ellers gjorde CH Chi O'din Florida en flott figur på søndagen med Marte i andre enden av snøret. Hun vandt en stor championklasse med bravur og endte dagen som 3. beste tispe!! Har hatt en skikkelig artig helg, ledd utrolig mye, shoppet kanskje litt mer enn jeg hadde planlagt og ellers bare storkost meg. Nå lader vi opp til tur til Nederland i slutten av måneden med avsluttning i messa på Lillestrøm Hjemme har vi for tiden 3 hunder, Jellow og Chili og Chilis sønn Louie. Louie håper vi finner sitt helt egne hjem etterhvert, han er en fantastisk liten gutt med skikkelig glimt i øyet. En supersjarmis på 4 mnd. Litt moro at begge hans foreldre sanket inn Internasjonell championat i helgen hver sin dag i Danmark, samt at pappa Huch også ble Dansk vinner og dansk champion, noe å adde til en alllerede fyldig tittelrekke | |
|
| |
Cesilie
Antall Innlegg : 1217 Join date : 12.06.2009 Age : 40 Bosted : Larvik
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Man Nov 07 2011, 12:31 | |
| Gratulerer med supre resultater over helgen!! | |
|
| |
Marion Marie
Antall Innlegg : 195 Join date : 15.11.2011 Age : 47 Bosted : Passebekk
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Tor Des 08 2011, 08:18 | |
| Gratulerer med flotte resultater | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Tor Des 08 2011, 08:58 | |
| På tide med en oppdatering her: Alle valper har flyttet ut av redet, 5 av valpene har vi beholdt avlsrettigheter på, flere av de vil vises i ringene etterhvert. To valper har jeg beholdt selv i eget eie; Vega etter Chili og Huch, hun bor hos mine svigerforeldre og Edvard etter Fia og Huch som bor hos fôrvert Marita i Sørkedalen. Jeg er veldig pent på videre utvikling av valpene, men det de har til felles er at de er meget lovende alle sammen og meget trivelige. Jeg er kjempefornøyd med valpene. Ellers har vi paret to av våre hunder for første gang. Per dags dato vet vi ikke om det er valper i vente, men det vurderes ultralyd for første gang for å se. Vanskelig når man ikke har tispa boende hjemme og/eller hun bor hos noen som vet å se etter riktige tegn. Så da kan det være greit å få det bekreftet/avkreftet nå så man kan planlegge litt fremover. Vi har kun en gang tidligere hatt en helsort kombinasjon, vi har jo aller flest røde valper, så det blir snodig denne gangen om atl går som det skal å ikke forvente noe rødt. Fineste Jaimy tok med seg en ny tittel i Nederland siste helgen i november. Amsterdamwinner 2011. Nå mangler han kun et cert der for å få det nederlandske championatet, og det håper vi på ila neste år. Året går mot hell, men vi nyter av desember måned, juleforberedelser og endelige snø! Kakebaking på planen har det vært og det er 3 sorter hittil, jeg fyller 30 år senere i måneden og det blir lystig lag med god mat med masser av damer.. gleder meg til det. Markere at man går over i de voksnes verden? hehehe... Her her vårt forhåpentligvis kommende kull: Og vi ønsker dere alle en riktig god jul! Her er årets julekort fra oss med Chi O'din Long Island, alias Oliver 4 mnd på bilde | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 12:24 | |
| Denne uka blir det ultralyd for oss for aller første gang. Så får vi se om det er noen bebiser i magen til Pilar. Vi håper det! | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 12:28 | |
| Det blir spennende å se din første helsvarte kombinasjon kaja Gleder meg til å følge disse og de andre valpene videre Også gleder jeg meg til feiring på lørdag God jul | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 12:39 | |
| | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 13:27 | |
| | |
|
| |
camillahoel
Antall Innlegg : 866 Join date : 11.06.2009 Age : 40 Bosted : Stavanger
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 13:45 | |
| Blir spennende å se hva som blir avv denne kombinasjonen Lykke til! Krysser fingrene for mange flotte valper | |
|
| |
Marte
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 14:04 | |
| | |
|
| |
Marion Marie
Antall Innlegg : 195 Join date : 15.11.2011 Age : 47 Bosted : Passebekk
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Des 14 2011, 14:16 | |
| Blir spennende å se hva som titter ut. Lykke til | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Ons Mai 16 2012, 19:23 | |
| Hjemmesiden vår oppdateres jevnlig samtidig med vår side på facebook, så denne tråden blir fort litt glemt. Den siste tiden har CH Jean Dark Enchilada og Chi O'din Jordan blitt øyelyst FRI Alltid glad for flotte helseresultater og glad for valpekjøpere som av eget initiativ sjekker opp sine øyestener. Tusen takk for det!Utstillingsmessig har vi vært veldig lite ute i ringene. Vi har ikke hatt veldig mange hunder som har trengt noe spesifikt, men nå er både CO Jacksonville på jakt etter stor-cert og championat ettersom alder er inne, CO Kenya på jakt etter CACIB ettersom hun er gammel nok til å konkurrere om dette, samt at Liubavo Enya, CO Miami, CO Las Vegas og CO Long Island allere har vært og vil komme litt mer ut i ringene nå fremover.Ellers har vi bestemt oss for å pare vår stamtispe og øyesten Chili for siste gang. HUn fyller 8 år senere i år, og det er dermed greit å ikke vente for lenge. Formen hennes er på topp, hun er leken, aktiv og veldig sprek. Jeg er fra tidligere veldig fornøyd med hva hun har gitt videre til sine valper, spesielt valpenes gemytt. Hun er i tillegg en alle tiders mamma. Valget av hennes kavaler falt på en ung og lovende hanne som for tiden er en skikkelig "pubis" Jeg henger meg fortsatt på at kun det beste er godt nok, også denne gangen. Han har fra før ingen valper etter seg, så det blir veldig spennende å se hva som kommer. Et stort pluss er at vi vet en hel del om både hannen og det som ligger bak ham og har derfor stor tro på at det kan bli en riktig god match. Tusen takk til Marte og Bjørn Erling for muligheten til å låne fine Luke til Chilis siste kull!
Dette blir mest sannsynlig det eneste kullet vi vil ha i 2012, dog finnes det planer for 2013 så om alt går etter planen så vil det bli valper neste år også, dog er planer alltid til for å endres, så tiden får vise. **** CO Hawaii trener aktivt blodspor og er en racer i sporet. Vi gleder oss veldig til det blir offisielle prøver på denne karen. No pressure, Marianne!! CO Jacksonville går også blodsporkurs for tiden, skal bli spennende å høre hvordan det går etterhvert som han har fått litt ferten på denne sporten. CO Las vegas gjennomførte bronsemerkeprøven i lydighet i en alder av 10 mnd med stor bravur. Nå er planen agility videre.
Stort takk til dere aktive eiere som er så flinke med deres stjerner! Det gleder meg veldig!! Benytter muligheten til å ønske dere alle en super 17.mai feiring. Våre firbeinte skal være hjemme når vi skal ut å se på toget, men blir med på etterfeiring som seg hør og bør.. | |
|
| |
Kaja
| |
| |
Marte
| |
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Tir Jul 09 2013, 06:53 | |
| En hel del nytt hos oss kommende høst. Hjemmesiden blir oppdatert til stadighet. Ellers har vårt nye familiemedlem Lykke fra Romania bosatt seg i Norge for en stund tilbake, mer om henne på hjemmesiden .. | |
|
| |
Kaja
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul Fre Sep 13 2013, 10:58 | |
| Her er link til en artikkel vi fikk delta i - den ble lagt ut på absnyheter samt at den har vært i minst 2 papirutgaver rundt om i landet. Moro Valper i hus | |
|
| |
Kaja
| Tema: GOD JUL Fre Des 27 2013, 13:01 | |
| Ønsker alle en fortsatt god jul. Nærmer seg nytt år med stormskritt og mange av oss har planer for det kommende året. Selv har vi nylig fått to valpekull så konsentrasjonen på hundefronten vil dreie seg endel om de og våre nye ervervelser samt alle Chi O'dinere og deres eiere. I tillegg planlegger vi, ikke mange, men noen utstillinger i inn og utland. I vårt P-kull har vi en hannvalp som vi ønsker å selge på deleie, så om noen i Oslo-området er interessert av å deleie en vakker og sjarmerende liten guttebebis med oss så får man gjerne høre av seg Ellers vil Chi O'din Paris gjøre svenske av seg ila årets første uker, Chi O'din Paradise vil tilhøre Kennel Fairy de Star i Trondheim, og så har vi en hannvalp til salgs til rett hjem. Chi O'din Queensland vil etter planen bli boende hos oss en stund fremover. Riktig godt nytt år 2014 | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul | |
| |
|
| |
| .::KENNEL CHI O´DIN::. - s. 42 - God Jul | |
|