Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Rattenjäger Pokemon Odin

Go down 
+13
Ann-Helen
Nina (Kennel Dijontoma)
Bente L
Maiken
Lene
Gry Elena
Linn
Marte
ElinK
Simira
Eva
ToneAngelica
Camilla J
17 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
Camilla J

Camilla J

Antall Innlegg : 477

Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 16:34

Takk Irene biggrin Ja har jo slitt en del med Odin sine ører ja og de ble ganske så fine nå etter siste øreteipinga pga av såre ørene happy3 Så tror man må bare teipe fortsatt jeg happy6 Ene øret til odin holder på å skli litt ut igjen nå men masserer en del å sånt å ser at det er værre når han er mer gira:)
Til Toppen Go down
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 16:39

Camilla J skrev:

ble tatt i dag og synes han var så fin med hengørene sine wub4
Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 20741_258913906810_521176810_3749845_2313312_n

Fy søren, så stor og fin han har blitt! wub4
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 16:56

Så helige bilder!! Noldus var et passende navn på en med slike ører. Scot har det samme "problemet". Men vi teiper og teiper. De ligger som regel veldig pent i 2-3 dager uten teip, men vips så er de oppe igjen. Han er midt i tannfellingen nå da, så har ikke gitt opp håpet om at en dag bli hengende.

Men det er en flott Rattenjäger du har!! En kaftig og flott gutt!! wub4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Linn
Admin
Linn

Antall Innlegg : 3571

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 17:36

Nydelig gutt du har wub3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Camilla J

Camilla J

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 23:44

Takk for fine ord om gutten min biggrin Er litt spent på om ørene kanskje holder seg denne gangen da.. Håper de gjør det,får jo et mer sjarmerende og mildere ansikt av å ha hengørene synes jeg wub4 Men han blir nå sånn som han blir,god gutt uansett wub4
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 23:51

ElinK skrev:
Så helige bilder!! Noldus var et passende navn på en med slike ører. Scot har det samme "problemet". Men vi teiper og teiper. De ligger som regel veldig pent i 2-3 dager uten teip, men vips så er de oppe igjen. Han er midt i tannfellingen nå da, så har ikke gitt opp håpet om at en dag bli hengende.

Men det er en flott Rattenjäger du har!! En kaftig og flott gutt!! wub4

Takk Elin Smile Noldus er et passende navn ja? laughs Joda er enig der men nå har han begynt å høre etter det navnet så jeg blir litt fortvilet laughs Akkurat som om ikke jeg er frustrert nok på ørene fra før av liksom wink3 hehehe.
Er litt frustrerende det ørestyret synes jeg men er vel bare å forsette en del til framover,tror faktisk jeg også blir å teipe litt til om en liten stund igjen.Han er jo egentlig gått over "grensa" til at teiping skal fungere men.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 23:53

Du får bare fortsette med å ha på teipen til han er blitt året, og ikke la ørene få mulighet til å begynne å flakse melom hver teiping, altså sett på ny teip før ørene går bananas, så kanskje de blir bedre... happy3 Man sier jo egentlig at man skal teipe til alle tennene er byttet ut, for det er da brusken setter seg, men hos andre raser teiper/limer man ofte til de er over året...! happy3 Men bryr man seg ikke om hvordan ørene er, eller er for lat sånn som meg, så dropper man det jo bare, hehe... 👅
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Camilla J

Camilla J

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 EmptyMan Jan 18 2010, 23:58

Nina skrev:
Du får bare fortsette med å ha på teipen til han er blitt året, og ikke la ørene få mulighet til å begynne å flakse melom hver teiping, altså sett på ny teip før ørene går bananas, så kanskje de blir bedre... happy3 Man sier jo egentlig at man skal teipe til alle tennene er byttet ut, for det er da brusken setter seg, men hos andre raser teiper/limer man ofte til de er over året...! happy3 Men bryr man seg ikke om hvordan ørene er, eller er for lat sånn som meg, så dropper man det jo bare, hehe... 👅

Ja har tenkt det samme jeg også,Har også lest/hørt at andre raser så teiper de lengere.Så tenkt å gjøre et forsøk.
Men er jo så lat at ofte så gidder jeg bare ikke, er vel derfor de har sklidd ut egentlig lalala2
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin   Rattenjäger Pokemon Odin - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Rattenjäger Pokemon Odin
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Odin, Damen og Leo
» Mer vår på Odin
» Odin 1 År
» Odin og Kovu
» Vi ønsker å gi Odin et nytt hjem.