| Rattenjäger Pokemon Odin | |
|
+13Ann-Helen Nina (Kennel Dijontoma) Bente L Maiken Lene Gry Elena Linn Marte ElinK Simira Eva ToneAngelica Camilla J 17 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 16:34 | |
| Takk Irene Ja har jo slitt en del med Odin sine ører ja og de ble ganske så fine nå etter siste øreteipinga pga av såre ørene Så tror man må bare teipe fortsatt jeg Ene øret til odin holder på å skli litt ut igjen nå men masserer en del å sånt å ser at det er værre når han er mer gira:) | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 16:39 | |
| | |
|
| |
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 16:56 | |
| Så helige bilder!! Noldus var et passende navn på en med slike ører. Scot har det samme "problemet". Men vi teiper og teiper. De ligger som regel veldig pent i 2-3 dager uten teip, men vips så er de oppe igjen. Han er midt i tannfellingen nå da, så har ikke gitt opp håpet om at en dag bli hengende. Men det er en flott Rattenjäger du har!! En kaftig og flott gutt!! | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 17:36 | |
| Nydelig gutt du har | |
|
| |
Camilla J
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 23:44 | |
| Takk for fine ord om gutten min Er litt spent på om ørene kanskje holder seg denne gangen da.. Håper de gjør det,får jo et mer sjarmerende og mildere ansikt av å ha hengørene synes jeg Men han blir nå sånn som han blir,god gutt uansett | |
|
| |
Camilla J
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 23:51 | |
| - ElinK skrev:
- Så helige bilder!! Noldus var et passende navn på en med slike ører. Scot har det samme "problemet". Men vi teiper og teiper. De ligger som regel veldig pent i 2-3 dager uten teip, men vips så er de oppe igjen. Han er midt i tannfellingen nå da, så har ikke gitt opp håpet om at en dag bli hengende.
Men det er en flott Rattenjäger du har!! En kaftig og flott gutt!! Takk Elin Noldus er et passende navn ja? Joda er enig der men nå har han begynt å høre etter det navnet så jeg blir litt fortvilet Akkurat som om ikke jeg er frustrert nok på ørene fra før av liksom hehehe. Er litt frustrerende det ørestyret synes jeg men er vel bare å forsette en del til framover,tror faktisk jeg også blir å teipe litt til om en liten stund igjen.Han er jo egentlig gått over "grensa" til at teiping skal fungere men. | |
|
| |
Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 23:53 | |
| Du får bare fortsette med å ha på teipen til han er blitt året, og ikke la ørene få mulighet til å begynne å flakse melom hver teiping, altså sett på ny teip før ørene går bananas, så kanskje de blir bedre... Man sier jo egentlig at man skal teipe til alle tennene er byttet ut, for det er da brusken setter seg, men hos andre raser teiper/limer man ofte til de er over året...! Men bryr man seg ikke om hvordan ørene er, eller er for lat sånn som meg, så dropper man det jo bare, hehe... | |
|
| |
Camilla J
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin Man Jan 18 2010, 23:58 | |
| - Nina skrev:
- Du får bare fortsette med å ha på teipen til han er blitt året, og ikke la ørene få mulighet til å begynne å flakse melom hver teiping, altså sett på ny teip før ørene går bananas, så kanskje de blir bedre... Man sier jo egentlig at man skal teipe til alle tennene er byttet ut, for det er da brusken setter seg, men hos andre raser teiper/limer man ofte til de er over året...! Men bryr man seg ikke om hvordan ørene er, eller er for lat sånn som meg, så dropper man det jo bare, hehe...
Ja har tenkt det samme jeg også,Har også lest/hørt at andre raser så teiper de lengere.Så tenkt å gjøre et forsøk. Men er jo så lat at ofte så gidder jeg bare ikke, er vel derfor de har sklidd ut egentlig | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Rattenjäger Pokemon Odin | |
| |
|
| |
| Rattenjäger Pokemon Odin | |
|