Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)

Go down 
+9
Ann-Helen
-linda-
jeanette
Anita.K
Camilla
Benedicte
Kennel Mirenzo
Anne
helle
13 posters
Gå til side : Previous  1, 2
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyOns Okt 28 2009, 20:05

Ann-Helen skrev:
Har glemt å fortelle at det dessverre var mugg på noen av grisehalene jeg fikk sad3 .

Når det gjelder oppbevaring, så har jeg reagert på at griseører/haler som selges på utstilling ofte ligger ute hele dagen i 30 varmegrader....

Da ville jeg klaget. Du får helt sikkert tilsendt nye!
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyOns Okt 28 2009, 22:23

Det ble nederst i kjøleskapet i en plastikkpose..


Har sjekket "mine" for mugg nå, men fant ingenting heldigvis! Smile

Blaze er råfornøyd da! Ligger å knasker på en grisehale nå, og bare koser seg! Very Happy
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
lindis

lindis


Antall Innlegg : 87
Join date : 09.07.2009
Bosted : Gamle Fredrikstad

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Okt 29 2009, 13:22

Da har jeg bestilt masse billig digg jeg også. gleder meg på King sine veiene. happy4

Hvor lang tid tar det før man får det??
Til Toppen Go down
Gerd-Marit

Gerd-Marit


Antall Innlegg : 454
Join date : 14.06.2009
Age : 54
Bosted : Sandnes

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Okt 29 2009, 19:12

Det tok 4 dager før vi fikk vårt - inkuisive 2 helgedager! Hun elsker det - kyllingnakker og lammehjerter er fav tror jeg. Grisdehalene er store med bust - og de synews hun er litt skumle tror jeg - for den må ligge framme en stund og hun går noen runder rundt den før hun starter i den tynne enden og gnager seg innover. Mye snacks og fett på de og, så det er noen skikkelige avkapp! Ingen mugg her heller.
Til Toppen Go down
http://corasblogg.blogspot.com
lindis

lindis


Antall Innlegg : 87
Join date : 09.07.2009
Bosted : Gamle Fredrikstad

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Nov 05 2009, 22:37

Nå har vi mottatt vårt snacs og det må jeg si: Dette var ikke småtteri nei happy4 så mye godt a'gitt!!! happy5 King var i ekstase da vi åpnet esken. ikke noe mugg heller.

de leverbitene var geniale som go'bit.

Dette var mye for pengene,jeg er kjempefornøyd!!
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Nov 05 2009, 22:40

Scot eeelsker de ørene, har bestilt flere av de! Og er så greit å slenge de i fryseren også!! Og kyllingnakkene gikk ned på høykant. Leverbitene var også fine, men syntes det var så mye smått i posen. Men var stas når jeg kastet ut masse i snøen og han måtte lete litt happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
lindis

lindis


Antall Innlegg : 87
Join date : 09.07.2009
Bosted : Gamle Fredrikstad

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Nov 05 2009, 22:55

Ja det var litt mye "leverrusk" i posen,men de litt større bitene var bra synes jeg biggrin

kyllingnakkene gikk ned på to tygg her. halene var det som varte lengst,og de varte ikke veldig lenge de heller. herregud for noen slagvåpen happy4
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 EmptyTor Nov 05 2009, 23:13

lindis skrev:
Ja det var litt mye "leverrusk" i posen,men de litt større bitene var bra synes jeg biggrin

kyllingnakkene gikk ned på to tygg her. halene var det som varte lengst,og de varte ikke veldig lenge de heller. herregud for noen slagvåpen happy4

Scot bruker 1-2 timer på et øre, jeg fatter ikke at han klarer det! Bestilt noen haler denne gangen, så nåde den dørselgeren som kommer på døra, trenger jo ikke golfkølle for å jage noen lenger da happy4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)
Til Toppen 
Side 2 av 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Når har en person rett til å skade en annens hund?
» Super billig tralle.
» Ønsker du en billig og rask levering på pc? :)
» Lite brukt sele selges billig! - Solgt!
» Priskrigen har gjort ribba så billig at den brukes til hundemat

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: