Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)

Go down 
+9
Ann-Helen
-linda-
jeanette
Anita.K
Camilla
Benedicte
Kennel Mirenzo
Anne
helle
13 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyLør Okt 03 2009, 13:17

Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyLør Okt 03 2009, 15:35

Har prøvd mange av produktene her og det er mye "saftigere" enn de vanlige tørre ørene ol. som selges rundt om happy3
Anbefales happy6

Har bestillt en kvote jeg å ,henter det neste uke.Tenker det er noen som blir fornøyde her hjemme ja happy3


Sist endret av Anne den Lør Okt 03 2009, 17:51, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyLør Okt 03 2009, 16:16

Kult! Bestillte nettopp jeg, så spent på når det kommer happy6
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyLør Okt 03 2009, 17:59

Jeg bestille litt av vert denne gangen, så bestiller jeg mer når jeg ser hva hundene liker best. Spent på om de liker kyllingnakkene Very Happy

Og så håper jeg den levergodbiten er noe de vil like, de er jo så kresne på godbiter en del av dem..
Til Toppen Go down
Benedicte

Benedicte


Antall Innlegg : 531
Join date : 11.06.2009

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptySøn Okt 04 2009, 09:58

hundene her eeeeeeeeeelsker kyllingnakken... eeeeelsker!
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptySøn Okt 04 2009, 10:54

Oi, det var jo mye billigere enn i butikken happy6 Her skal jeg også bestille!
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 15:33

Her har vi også bestilt å skal hente pakken i dag...

Ble litt så håper gutta liker det.. happy6
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 15:39

Vi fikk lapp fra postkontoret idag, men har ikke fått hentet den enda.
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 15:53

Vi har oxo bestilt derfra, er veldig spent på om det er bra.
Noen som har kjøpt derfra tidligere???
Til Toppen Go down
Anita.K

Anita.K


Antall Innlegg : 1449
Join date : 10.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 16:08

Gutta her har Snacks nå for en goood stund framover .Bestilte jo litt av alt nesten. happy4

Å det var ikke noe pingle griseører & haler som kom el happy4
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 16:25

Anita.K skrev:
Gutta her har Snacks nå for en goood stund framover .Bestilte jo litt av alt nesten. happy4

Å det var ikke noe pingle griseører & haler som kom el happy4


Jeg har bestilt ører... så det var godt å høre at de ikke var små... happy6 happy6 Oxo har jeg kjøpt litt leverbiter, det er bare konge å trene med... happy5 happy5
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 16:44

Når jeg får penger skal jeg prøve her jeg å! Kjekt at man kan få kjøpt de litt billigere..

Si meg, er de saftige også? Er det fett på ørene liksom?
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 16:49

Har bestilt en hel haug av det di hadde der så det skal bli spennende å se når det kommer i posten og om hundene liker det biggrin
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 17:04

-linda- skrev:
Når jeg får penger skal jeg prøve her jeg å! Kjekt at man kan få kjøpt de litt billigere..

Si meg, er de saftige også? Er det fett på ørene liksom?

Jeg leste på et annet forum (der jeg fant linken) at alt de solgte var veldig saftig. Både leverbiter, ører og alt som måtte være..

Håper det stemmer.. Jeg har ikke sjekket posten på litt over en uke blink00 så jeg har sikkert fått enten pakken, eller pakkelappen for lenge siden... *løpe i posten*
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 17:28

Noen som vet hvordan de griseørene er å fryse? tenkte på det etter at jeg jeg hadde bestilt 50 stk... laughs laughs

Med tanke på at de holder seg ferske
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyTor Okt 08 2009, 17:44

jeanette skrev:
Noen som vet hvordan de griseørene er å fryse? tenkte på det etter at jeg jeg hadde bestilt 50 stk... laughs laughs

Med tanke på at de holder seg ferske

Send en mail og spør: harald@dogsnacks.no

Jeg fikk svar samme kveld på noe jeg lurte på! happy3
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyFre Okt 09 2009, 19:08

I dag hentet jeg mitt i postkassen.. hundene eeeeelsket det!! Spesielt kyllingnakkene gikk ned på høykant.. Very Happy Her skal det bestilles fra flere ganger!
Til Toppen Go down
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo


Antall Innlegg : 1083
Join date : 10.06.2009
Age : 39
Bosted : Ski

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyFre Okt 09 2009, 19:18

Her har hundene spist lammehjerte, kyllingnakker og grisehaler.

Grisehalene var grisestore Laughing Hadde med hele halefeste for å si det sånn.

Hundene elsket det happy6
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyFre Okt 09 2009, 20:28

jeg venter , jeg venter.... happy6 happy6 happy6
Til Toppen Go down
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptySøn Okt 18 2009, 17:38

Nå har vi og fått leveranse herifra og det er fest i stua biggrin . Ikke småtteri de ørene og halene nei cool
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyOns Okt 28 2009, 11:58

Hentet ut vår pakke i dag.. Blaze var råfornøyd!! Very Happy
Digget både kyllingnakken og leverbitene han fikk smake på for første gang Smile
Grisøeører og haler vet jeg jo han liker, så de sparer vi til senere Smile

Det jeg ikke tenkte på når jeg bestilte 10 ører og 10 haler, var hvor jeg skulle gjøre av de mens han ikke skal få.. blink00 Har ikke plass i fryseren, og liker ikke tanken på å ha de i kjøleskapet.. Men om de ligger "ute", så kommer det ekle dyr og biller.. Hmmm..
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyOns Okt 28 2009, 12:28

Da har jeg bestilt litt snacks til lillemann, gleder meg til å gi det til ham happy3
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyOns Okt 28 2009, 16:12

Da har jeg også bestilt til Dennis happy6
10 griseører, 10 grisehaler, 10 kyllingnakker og 5 Spiserør for 219 kr ink porto!! Det var sinnsykt billig syntes jeg happy3
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 48
Bosted : Sandefjord

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyOns Okt 28 2009, 16:57

-linda- skrev:


Det jeg ikke tenkte på når jeg bestilte 10 ører og 10 haler, var hvor jeg skulle gjøre av de mens han ikke skal få.. blink00 Har ikke plass i fryseren, og liker ikke tanken på å ha de i kjøleskapet.. Men om de ligger "ute", så kommer det ekle dyr og biller.. Hmmm..

Hmmm.. Du liker ikke tanken på å ha det i kjøleskapet, men fryseren hadde vært greit? Det behøver jo ikke ligge bart i kjøleskapet da, du kan jo pakke det i tette isbokser etc..

(hilsen hun som er oppvokst med ugler i kjelleren, svaner på vaskerommet, padder i gangen, døde dyr i fryseboksen , og duer/hele viltskrotter til modning på kjølerommet... happy4 )

Er det forresten noen som vet hva slags godis som det er lite proteiner i, samtidig som det smaker godt? (les:ikke okseører)
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) EmptyOns Okt 28 2009, 19:30

Har glemt å fortelle at det dessverre var mugg på noen av grisehalene jeg fikk sad3 .

Når det gjelder oppbevaring, så har jeg reagert på at griseører/haler som selges på utstilling ofte ligger ute hele dagen i 30 varmegrader....
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Sponsored content





Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty
PosteTema: Re: Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)   Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :) Empty

Til Toppen Go down
 
Billig hundesnacs, bestill rett fra leverandøren :)
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Når har en person rett til å skade en annens hund?
» Super billig tralle.
» Ønsker du en billig og rask levering på pc? :)
» Lite brukt sele selges billig! - Solgt!
» Priskrigen har gjort ribba så billig at den brukes til hundemat

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: