Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

NKK Hamar lørdag 3 oktober.

Go down 
+34
Hera
Marion G
Marte
Julie
NinaM
Marita
ylva
Gry Elena
Kaja
Nina (Kennel Dijontoma)
Timea
Stjärnflockens
*Cathrina*
ElinK
Nettan
Ann-Helen
Linn
Irene
Maria
emiliema
Bente
Anne
-Malin-
Kennel Mirenzo
Anita.K
Torhild
Caroline
Unn
helle
MU-TI-LA
CAMALIS
ToneAngelica
Kinkade
Lex
38 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
AvInnlegg
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

NKK Hamar lørdag 3 oktober. - Page 4 Empty
PosteTema: Re: NKK Hamar lørdag 3 oktober.   NKK Hamar lørdag 3 oktober. - Page 4 EmptyMan Okt 05 2009, 09:26

Gratulerer så mye til alle vinnerne og til alle andre som er fornøyd med dagen! happy5
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: NKK Hamar lørdag 3 oktober.   NKK Hamar lørdag 3 oktober. - Page 4 EmptyTir Okt 06 2009, 02:09

GRATULERER så mye atter en gang til dere som virkelig sparket fra dere i ringen! Er jo ekstra gøy å gjøre det så bra når man stiller for en gnien dommer som dette. En liten ekstra grattis til Gry med stor certet på plass på eget oppdrett, og til Nina og Tia selvfølgelig, vell fortjent, hun har jo virkelig vokst og blitt til DEN dama etter jeg hilste på dere i trondheim!

Kjemmpe hyggelig å hilse på dere alle sammen! Morro og hilste på deg Lena og mannen din (som jeg ikke fikk med meg navnet på :P) så nå får jeg plassert et ansikt på nicket ditt her inne også biggrin å så cola da, utrolig fin og trivelig dame, som jeg ble litt små forelsket i må jeg innrømme happy3 Gu så like søskenene var wub4
Dali likte henne veeeldig godt hvertfall, han gikk fra en rolig gutt til håndfull gutt som virkelig ikke hadde ro i rompa, haha! Blir ikke noe problem å bruke han i fremtiden om han skal bli så gira hver gang laughs

ang trestubbe bildet, så måtte vi bare stoppe å ta en liten fotoshoot, selv om det regnet, jeg elsker å ta sånne type bilder, så klarte ikke dy meg, hundene var ikke like glade da, måtte ta en ti-tolv bilder før vi fikk til et bilde der ørene er oppe, de likte ikke regnet noe særlig, er ikke dp for ingenting happy4

Sylvia: Lovte Gry å ta bilder av Tia å sende over, så den jobben ligger i dine hender! Glemte å nevne det i overleverings farten vår da vi var innom :P Får du til å ta med bilde cd'n til meg når dere henter meggie??
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Nero-Noir

Nero-Noir

Antall Innlegg : 371

PosteTema: Re: NKK Hamar lørdag 3 oktober.   NKK Hamar lørdag 3 oktober. - Page 4 EmptyTir Okt 06 2009, 18:54

Gratulerer så mye happy5 happy5
Til Toppen Go down
http://www.nero-noir.com
Sponsored content

PosteTema: Re: NKK Hamar lørdag 3 oktober.   NKK Hamar lørdag 3 oktober. - Page 4 Empty

Til Toppen Go down

NKK Hamar lørdag 3 oktober.
Til Toppen 
Side 4 av 4Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Hamar 10. oktober
» NKK Hamar
» Overnatting på Hamar i oktober
» Treff på Nordre Skøyen hovedgård i Oslo (lørdag 9. oktober)
» NKK Hamar