GRATULERER så mye atter en gang til dere som virkelig sparket fra dere i ringen! Er jo ekstra gøy å gjøre det så bra når man stiller for en gnien dommer som dette. En liten ekstra grattis til Gry med stor certet på plass på eget oppdrett, og til Nina og Tia selvfølgelig, vell fortjent, hun har jo virkelig vokst og blitt til DEN dama etter jeg hilste på dere i trondheim!
Kjemmpe hyggelig å hilse på dere alle sammen! Morro og hilste på deg Lena og mannen din (som jeg ikke fikk med meg navnet på :P) så nå får jeg plassert et ansikt på nicket ditt her inne også
å så cola da, utrolig fin og trivelig dame, som jeg ble litt små forelsket i må jeg innrømme
Gu så like søskenene var
Dali likte henne veeeldig godt hvertfall, han gikk fra en rolig gutt til håndfull gutt som virkelig ikke hadde ro i rompa, haha! Blir ikke noe problem å bruke han i fremtiden om han skal bli så gira hver gang
ang trestubbe bildet, så måtte vi bare stoppe å ta en liten fotoshoot, selv om det regnet, jeg elsker å ta sånne type bilder, så klarte ikke dy meg, hundene var ikke like glade da, måtte ta en ti-tolv bilder før vi fikk til et bilde der ørene er oppe, de likte ikke regnet noe særlig, er ikke dp for ingenting
Sylvia: Lovte Gry å ta bilder av Tia å sende over, så den jobben ligger i dine hender! Glemte å nevne det i overleverings farten vår da vi var innom :P Får du til å ta med bilde cd'n til meg når dere henter meggie??