Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9

Go down 
+37
Gry Elena
Gerd-Marit
MU-TI-LA
Camilla J
CamillaB
Marte
CAMALIS
Anne
Benedicte
Tiny Amigo
Nina (Kennel Dijontoma)
Magdalena
Nero-Noir
Marion G
Bente
helle
Camilla
Lex
Kennel Mirenzo
Kristin
Maria
Garp
Fixa
Fly
Christina
Caroline
Ann-Helen
Kinkade
Susanne
Cesilie
Julie
camillahoel
Marita
chester
Blomst
ElinK
-linda-
41 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 17:16

Sånn ser det ut. Akkurat like flekker som hun hadde på sidene når hun røytet så fælt der. Men der hadde hun ikke klumper, bare tørre partier som flasset av i flak.
Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Melba005
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 17:32

Melba har i hvertfall tykk og fin pels ellers.. Smile! Håper hun slipper å miste den slik som Blaze har gjort.. Selv om han aldri har hatt spesielt tykk pels fra før av, så har han hatt tett pels..

Her er bilder av hvordan han ser ut i dag (trenger ikke å legge så mye merke til dårlig front, rygg ++ altså Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Icon_lol ) :

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 017-2

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 040

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 035-1

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 045

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 019-1

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 055-1
"Mamma, kan vi væææær så snill å slutte med dette bildetullet nå, og gå inn å legge oss istede?"
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 17:57

Stakkars gutten, da!! Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 626389 Melba er det jo knapt nok synlig på, må se det fra riktig vinkel for å se de flekkene. Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!! Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 557338
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 19:14

Dakar liten.. Håper du finner ut hva det er, og at han blir fort frisk happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 19:42

kan det være en reaksjon på Expot eller spott-on dråper ?
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 19:46

Huff.. håper gutten blir snart frisk...
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 19:48

CamillaB skrev:
kan det være en reaksjon på Expot eller spott-on dråper ?

Det kan det være.. Melba har jo også lignende symptomer, og begge har i den siste tiden blitt behandlet med Expot.. Men får nok vite mer i morgen..
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 19:49

Dette så ille ut, stakkars gutt.
Men når jeg så disse bildene tenkte jeg på Toya, det var sånn hun begynte.
Jeg sier ikke at det er det Toya hadde assa, men jeg ville nok ha tatt en blodprøve og urinprøve av han.
Lykke til
Til Toppen Go down
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 20:38

Okei.. NÅ blir jeg litt redd snart... Disse dukket opp i dag..
Han har hatt noen røde kviselignende greier der, men aldri så mange på en gang.. Og de har dukket opp i løpet av kort tid (nå i kveld)..

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 DSC00237
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Magdalena

Magdalena


Antall Innlegg : 332
Join date : 11.06.2009

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 22:45

Rävskabb är det första jag tänker på när jag nu ser den sista bilden.
Bra att du ska kolla honom imorgon! Håller en tumme så ska du se att han snart är fin igen! Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 557338

Här finns lite kort info om det:
http://www.aktivhund.se/Portal/SjukdomHalsa/visa.asp?menuindex=3&vetid=126
Til Toppen Go down
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyOns Sep 16 2009, 22:51

Odin har hatt sånne kviselignende prikker flere ganger.Jeg tror det kommer av noe fra gress som han har sprunget i. Har gått bort etter noen dager av seg selv happy3
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 06:52

Var slike utslett timian fikk når jeg brukte labb + håravfall. Kelly så ut som blaze på bildet,og hadde også noen utslett som dette. Utslettene forsvant bare dager etter forskifte. Men unge hunder kan få kviselignene utslett pga puppertet. Det er det samme som når vi får kviser.Den ene hunden min går på antibiotika kur nå pga kviselignende utslett på halsen som dyrlegen mente var det samme som når tenåringer får kviser..... blink00
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
MU-TI-LA

MU-TI-LA


Antall Innlegg : 145
Join date : 03.08.2009
Age : 53
Bosted : Ålesund

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 07:48

Slike prikker har mine hunder fått ved noen anledninger hvor vi har gått tur i myr områder på fjellet.
Men etter å ha opplevd det flere ganger bader jeg hundene etter fjell tur, og da har det ikke kommet tilbake.
Vet ikke om det har noen sammenheng....
Til Toppen Go down
http://www.kennelmutila.com
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 11:39

Blaze ligger nå hos vetrinæren i narkose for å undergå hudskraping, masse blodprøver og ditt og datt.. Vet ikke når de blir ferdige en gang. HELDIGVIS har de direkteoppgjør med Agria her, så jeg slipper å ut med masse masse mere penger enn hva jeg har mulighet til! Slipper "unna" med 1000 kroner i egenandel.

Så nå henger jeg rundt på jobben og bare venter spent. Blaze hadde ikke planer om å sove når jeg var i naborommet til vetrinæren i hvertfal, så var vel bare best å gå så han ikke luktet meg eller noe..

De mente han hadde en real hudinfeksjon, men skulle finne ut årsaken til hvordan han har fått det.. Kunne være alt fra Demodex, andre typer midd, allergi ++++, som har klødd så har han fått infeksjon i et sår eller noe, og så har det spredd seg..
Han ser verre ut i dag enn i går, så greit å få sjekket det ut nå ja! Får trøste meg med at han ikke har vært sjuk før nå da, så han har jo ikke kostet meg så mye i vetrinærutgifter før Smile
Men typisk at dette kommer nå ja.. Morsomt å bruke bursdagspengene mine på vetrinæren happy6 , og ikke nye sko for å bruke på jobben som jeg egentlig hadde planlagt.

Menmen.. Bare så lenge han blir frisk så bryr jeg meg ikke om annet!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 43
Bosted : Oslo

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 11:58

Hehe, sånn er det dessverre med noen av disse vofsene våre...her i huset går stort sett alltid alt av bursdags- og julepenger til veterinærutgifter, men det er nå hvert fall bra man har disse pengene å bruke når man trenger det da...ingen gaver som er bedre enn en hund som har det bra... Smile

Håper de finner ut av det og får hjulpet ham på en enkel måte! therethere
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 12:26

Håper det går bra med Blaze og at de finner ut av det happy3

Men må få spørre hva slags forsikring du har når du bare trenger å betale 1000 kr i egenandel uten bevegelig egenandel (sånn vil jeg også ha Smile ). På begge forsikringene jeg har i Agria er det nemlig egenandel (1000 kr og 1400 kr) PLUSS 20% bevegelig egenandel...
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 12:45

Sorry, glemte å nevne det ja:p Har bevegelig egenanndel også.. :p

Har den beste forsikringen til Agria.. Optimal eller hva den nå het

Så det blir vel litt dyrere enn 1000 kroner i dag.


Håper bare Blaze er ok nå.. Føler det er hardt å la han være helt alene hos vetrinæren nå ja.. stakkars! Hvis de ikke mener det er allergi som er årsaken til infeksjon, så skal han få et stort tyggebein av meg i dag! Smile Dakar lille sidehug
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Camilla J

Camilla J


Antall Innlegg : 477
Join date : 15.06.2009
Age : 37
Bosted : Trondheim

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 12:54

Lykke til og håper at det går med med gutten. Og at ting ordner seg happy3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 13:11

Huff!! Stakkar gutten!! Håper det er noe "enkelt!!" Krysser fingre og tær for rask rekovalens! happy6
Til Toppen Go down
Kristin

Kristin


Antall Innlegg : 129
Join date : 13.07.2009
Age : 42
Bosted : Steinkjer

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 14:49

Huff.... Håper det går bra! Er veldig spent på hvordan det går med Blaze nå!
Til Toppen Go down
http://web.me.com/kristinmelgaard/kristin/Velkommen.html
Gjest
Gjest




Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 15:06

Stakkars gutt, det er rett og slett fælt å se på for dette minner meg så mye om Toya og hva vi måtte igjennom, jeg håper han blir frisk snart.
Om di ikke finner ut av noe, så be di ta en urinprøve.
God bedring
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 15:28

Masse god bedring til flotte Blaze therethere
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 17:18

Hvordan går det med Blaze??

Jeg har vært innom veterinæren med Melba i dag, og hun mente det var Expoten hun reagerer på, så da endte jeg opp med å kjøpe en shampo (DermaCalm) og fiskeolje som jeg skal bruke sammen med Biorion som Melba allerede får daglig. Veterinæren mente det skulle hjelpe på, og dersom det ikke gjorde det innen en måned, skulle jeg komme tilbake. Men Melba sin pels er såpass bra at jeg måtte peke og rufse i pelsen hennes for å få frem litt flass sånn at vet`en skulle se hva jeg snakket om, siden man ikke ser det sånn uten videre...

Huff, håper du har fått noen gode nyheter etter vet.besøket i dag, da , Linda!!
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
-linda-

-linda-


Antall Innlegg : 1025
Join date : 10.06.2009
Age : 36
Bosted : Drammen

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 17:41

Sånn, da er vi endelig hjemme.. Måtte på personalmøte rett etter jeg hentet Blaze, så har ikke rukket å få oppdatere noe her før nå..


Jeg er GLAD jeg har forsikring nå, for å si det slik...

Det som kom på regninga i dag er som følgende:

Anestesi
Blodkjemi
Hematologi
Blodprøveuttak
Hudutredning
Bakteriologi eksternt laboratorium
Hudskrap, mikroskopi
Konsultasjon sykdom hund
Malaseb vet. sjampo 250ml (til bruk hjemme)

Av den "fine" totale sum av 4072 kroner.. Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 350250

Hadde heldigvis direkteoppgjør, så jeg slapp unna med 1000 kroner + bevegelig egenandel..

Så er det ny kontrol om 7 dager, til kroner 593 kroner Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Icon_cheers

Pluss at jeg må skaffe antibiotika og sånn middel for å ha i pelsen (ikke expot, men noe annet).. Er dette noe man kan samle kvitteringer for å bruke forsikringen på? Tror det står noe om medisiner i forsikringarkene mine.. Skal sjekke.. Har aldri brukt forsikringen før, så har ikke satt meg ordentlig inn i det. Vet bare jeg har den beste de har til Agria..


Dyrlegen fant ingen parasitter i dag, men det trengte vist ikke bety at det ikke har vært noen der.. Hun kunne fortelle at han har en innmari kraftig hudinfeksjon som vi nå skal behandle.
Vi skal prøve en antibiotikakur nå, mens de sjekker opp den dyrkningsprøven som er tatt i dag, for å se om vi trenger å begynne på en annen kur istedefor. Dyrlegen var veldig stressa i dag, så følte ikke jeg fikk alle de svarene jeg trengte og lurte på, så de skal nok få bli plaget av meg i morgen, da jeg har tenkt meg en tur innom der før jobb! Jeg SKAL ha svar, så da får de jammen gi det også!

Måtte betale 100 kroner mer i konsultasjonsgebyr fordi den tok lengre enn 20 min Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 802724 , noe som egentlig ikke er så rart, siden dama bare fløy rundt, mens jeg satt med Blaze i fanget (dette var etter han hadde blitt testet osv når jeg skulle hente han med hjem). Den første konsultasjonen tok maks 10 min liksom.

Hun trodde heller ikke det var allergi forresten Smile

Så er spent på hva som kan ha utløst infeksjonen.. det KUNNE være demodex, selv om hun ikke trodde det egentlig..

Så, vet ikke hvor nyttig det er for dere andre at jeg legger ut alt om Blaze slik jeg, men håper det er lærerikt for noen, kanskje senere en gang.. Smile
Jeg synes det er flott med åpenhet om ting i hvertfal!
Til Toppen Go down
http://lindatretvik.wordpress.com/
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 EmptyTor Sep 17 2009, 18:02

Oj, det var ikke lite på den lista der!! Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 802724

Men med en så grundig undersøkelse så er det vel stor sjanse for at de finner ut hva det er. Sa hun noe om at Expoten kunne være utslaget for infeksjonen?

Jeg synes det er kjempefint at du deler dette med oss, jeg!! Både i forhold til det at andre kan oppleve lignende, og at det er lærerikt. Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 557338

Fortsatt god bedring til Blaze!! Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Icon_biggrin
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Sponsored content





Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty
PosteTema: Re: Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9   Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9 - Page 5 Empty

Til Toppen Go down
 
Hårløseflekker og veldig mye røyting -------> Kraftig hudinfeksjon bilder s. 9
Til Toppen 
Side 5 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Plutselig, kraftig røyting, pelsløse flekker ++
» Photoshop Skole
» Røyting på DP?!
» Røyting hos pinscher?
» Bilder fra pinschertreff i Oslo/Akershus (oppdatert med bilder fra 23. oktober)

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: