Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sphynx =)

Go down 
+11
Kaja
Lex
Garp
Eva
Helene
helle
Siri
Nina (Kennel Dijontoma)
Blomst
Kinkade
Marte
15 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 11:43

Jeg liker uansett ikke slanger, har skikkelig fått skrekken. En slangetemmer i Thailand som skremte livet av meg, og etter det får jeg hetta bare av å se en død huggorm i veikanten. Er sikker på at om jeg møter en levende i skogen så hadde dere funnet meg i nærmeste tre!!! Høyt oppe!!!
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gjest
Gjest




Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 11:51

ElinK skrev:
Jeg liker uansett ikke slanger, har skikkelig fått skrekken. En slangetemmer i Thailand som skremte livet av meg, og etter det får jeg hetta bare av å se en død huggorm i veikanten. Er sikker på at om jeg møter en levende i skogen så hadde dere funnet meg i nærmeste tre!!! Høyt oppe!!!

He he he, di er da ikke farlige.
For di som ikke tåler å bli bitt kan det bli skummelt.
Ble bitt av huggorm, ble syk, men gikk over etter 7 dager, he he
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 11:53

Marte skrev:
Nei fysj!! SLANGER kan dere ha for dere selv altså - og ikke pent å sammenlikne en flott sphynx med en sånn en what3 what3 what3 laughs

Vi sammenligner ikke Marte biggrin
Det som var at det ble skrevet at dyr skal ha pels og er man allergisk så kunne man skaffe skilpadde eller slange.
Les over. biggrin
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 13:46

Helene skrev:
Sphynx er jo bare herlige da!!
Skjønner jo litt hva folk mener med E.T ( Laughing ), men er liksom litt betatt av de jeg da.. de er jo så gode...

Jean Dark Brad Pitt, han var jo bare kongesøt!!! plain3

E.T er jo SØT da. rolleyes3
Tihi. jeg er sikker en av di få som syntes disse kattene er søte men xD
tror typen min bokstavlig drar fra meg om jeg kommer hjem med en sån nå da men happy4

Jeg liker også CC. men det er en ting jeg ikke liker med dyr uten pels å det er di ikke er like ''go'' å kose med. (ikke missfårstå go), er ikke noe pels å kose med liksom rolleyes3

Men når jeg flytter på en går en dag så skal jeg ikke se bort i fra å få en sånn katt biggrin tihi.
Skilpadde er noe ingen skulle hatt spør dere meg. jeg har hatt en å naboen min hær har en som jeg passer nå. DEN får aldri inn hit å dyra mine får ikke inn dit. 99% av alle skilpaddene har malaria, det er jo ikke noe farlig men man kan ALDRI bli bekvitt det da. noe jeg kan klare meg fint uten. kompisen min har det å mærker det ikke så mye at det gjør noe, men kjipt læl.
Da kjøper jeg meg gekko eller noe i stede. det blir jo låvlig nå. det å masse andre typer dyr;)
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 13:49

Marion skrev:
Marte skrev:
Nei fysj!! SLANGER kan dere ha for dere selv altså - og ikke pent å sammenlikne en flott sphynx med en sånn en what3 what3 what3 laughs

Vi sammenligner ikke Marte biggrin
Det som var at det ble skrevet at dyr skal ha pels og er man allergisk så kunne man skaffe skilpadde eller slange.
Les over. biggrin

da går jeg får slange wink3 Tihi.
Di er ikke så ille dem sjø. Vennina mi har 4-5 stykk.
2 av dem kan bare hun håntere men spesielt den ene er bare suuuper snill.
kommer å ''klatrer?'' på deg å bare ligger dær mens du dtyker hun. hun er nydelig;)
Tihi.
Sjeggis eller hva det heter er også kule. sån firfisle an noen slag. dritt tøffe rolige dyr som kan sitte å se føere timer på tv happy4
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 13:51

Jeg hadde skilpadde når jeg var yngre (var fetteren min sin, og han jobbet på oljeplattform, så jeg "passet" den i nesten 10 år). Johnny var verdens kuleste fyr! Han bodde på kjøkkenet og jaget alle som kom inn der, spesielt mamma. Han var kjempekosete og strakte frem halsen når han man koste med han. Han hadde stort bur ute som han brukte om sommeren og så lå han i dvale på vinteren. Jeg savner Johnny litt sad3

Han ble testet for malaria og han hadde det ikke, tror det kommer litt an på hvordan type skilpadde det er, han var av typen gresk landskilpadde.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 13:59

ElinK skrev:
Jeg hadde skilpadde når jeg var yngre (var fetteren min sin, og han jobbet på oljeplattform, så jeg "passet" den i nesten 10 år). Johnny var verdens kuleste fyr! Han bodde på kjøkkenet og jaget alle som kom inn der, spesielt mamma. Han var kjempekosete og strakte frem halsen når han man koste med han. Han hadde stort bur ute som han brukte om sommeren og så lå han i dvale på vinteren. Jeg savner Johnny litt sad3

Han ble testet for malaria og han hadde det ikke, tror det kommer litt an på hvordan type skilpadde det er, han var av typen gresk landskilpadde.

Kjønner at du savner han da ja:) hehe.
den som er til naboen er også landskilpadde å den har malaria wink3
dærfår jeg bare svipper inn ir henne mat å ut igjen. ikke noe kos eller noe stakkar sad3
å så vasker jeg meg godt etter på. skulle bare passe henne i 2 uker. er inne vær 3 dag å ser til at alt er bra å ir henne mat.
han kom hjem i dag han som eier henne. biggrin
litt morroe dyr da:P men litt kjedelige også. Hund er SÅÅÅÅ mye bedre happy4
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:25

Marte skrev:
Fortsetter diskusjonen her jeg Helle Very Happy

helle skrev:


Jeg er også betatt av sphynx.. Drit vakre katter, med herlig personlighet. Jeg er jo allergisk for katter, men håper jeg kan få meg en sphynx en dag, er jo mange som tåler dem.

Så moro - vi liker jo begge kinesere også, og det er jo bittelitt samme greia.. Mange som synes de er stygge også.. what3

Fortsetter tråden under "Ordet er fritt" jeg - så slipper vi å kuppe hele tråden til Elin.. unsure3

Har du vært inne på siden til Jean Dark og sett?? ( www.jeandark.com )

Mine favoritter er S*Jean Dark Astrid Lindgren, Great Spirit's Java, S*Jean Dark Dolly Parton ( plain3 ) og S*Jean Dark Farah Diba.. plain3 plain3 plain3
Synes de hvite er kulest, men liker også fargen til Halle Berry og Greta Garbo under kattunger..
Liker flere av kattungene også!! De to nevnte over + Grace Kelly plain3

Var like før Jeanett tok med seg en til meg når hun kommer til Bjerke.. hehe.. Hadde jeg hatt penger nå, er det mulig jeg hadde gått på en smell.. hehe what3

Halloj, Kul att du gillar våra katter - och du har bra smak, lyckats pricka in många av dem som är bäst:-)
Och som sagt var, än har vi inte lämnat Stockholm, så du hinner ringa och skrika om jag skall ta med Greta eller Grace....

Mvh
Jeanett
Til Toppen Go down
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:30

Eva skrev:
Liker ikke nakendyr.. Har nakenrotter på jobben, grøss. Holder å måtte ta på de hver dag, men med pels er bare kos!
Smaken er som baken! Syns kinesisk nakenhund er kule da, men ville nok ikke hatt en selv. Fæle å ta på...

Förlåt, Eva, men testa att ta av dig kläderna och titta i en spegel...... :-))))) Vi är lika nakna, varma och vackra/fula/rynkiga etc....... Naket finns i många djurslag, hund, råtta, katt, människa innocent3
Til Toppen Go down
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:33

Kaja skrev:
Vi har hatt katt hjemme bestandig. Men her blir det nok ingen katt i fremtiden.
Jeg tenker bare på lukta av kattepiss, så går jeg fort bort i fra den tanken. Urkh..
Og katter som må bades en gang i uka er ikke noe for meg.. DA kan jeg heller skaffe meg en puddel Laughing

God fornøyelse folkens.. :P happy4

(Må vel si at det er langt flere raser som appelerer til meg ihvertfall fremfor en sånn nakenkatt.. wink3 )

Jag badar mina katter var annan, var tredje månad. Och Kaja - luktar det kattkiss i Vita Huset?????? what3
Du måste vara lite gravidöverdriven. Katter gör ifrån sig i sin kattlåda eller ute.

Pudlar är förövrigt jättefina, men måste trimmas och klippas liiiiiite mer än en sphynx! happy6
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:35

Jeanett Lemmeke skrev:
Eva skrev:
Liker ikke nakendyr.. Har nakenrotter på jobben, grøss. Holder å måtte ta på de hver dag, men med pels er bare kos!
Smaken er som baken! Syns kinesisk nakenhund er kule da, men ville nok ikke hatt en selv. Fæle å ta på...

Förlåt, Eva, men testa att ta av dig kläderna och titta i en spegel...... :-))))) Vi är lika nakna, varma och vackra/fula/rynkiga etc....... Naket finns i många djurslag, hund, råtta, katt, människa innocent3
What? Jeg har pels....

Snakker ikke om mennesker da, dyr. Jeg liker de best med pels.
Heldigvis har vi ikke like meninger, det hadde blitt en utrolig tafatt verden å leve i.
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:41

Hej Alla.

Jag ser att ni skriver en massa om Sphynxar. Vi har nu levt med dessa underbara och helt fantastiska katter i många år. Vi köpte en, bara sådär som ett galet infall (så som man egentligen INTE skall köpa djur) och vi var helt chockade över hur trevlig vår lilla nakenfis var.
Vi köpte en till, och det var lika bra mentalt! Så parades de, och alla ungarna blev lika sociala, underbara och härliga. Jag förstod att våra katter inte var ovanliga - sphynxar ÄR generellt, glada, sociala, sällskapliga, busiga, påhittiga och de älskar att ligga hos oss människor under täcket, hela natten och mysa i någons armkrok.
Jag tycker det är toppen att ha dem i sängen, de är nämligen varmare än vanliga katter, och det passar mig perfekt, eftersom jag är lite frussen.

De är jättesociala och blir mycket ledsna över att vara ensamma hela dagen. Jobbar man mycket bör man köpa två. Sphynxar kan ha hjärtfel, så man bör bara köpa katt efter friscannade föräldrar.

Sphynxar blir lätt smutsiga i sina öron pga deras avsaknad av hår, vi tvättar öron en gång i månaden, ibland lite oftare. De behöver badas också då och då, hos oss blir det ungefär var annan månad, men ibland går det längre mellan varven.

Man kan likna en sphynx med en Hund/Katt/Apa/Människobarn. Mycket passande faktisk:.) Socialare och roligare katt finns knappt, möjligen siames eller orientaler. Men det är en annan historia.

Mvh
Jeanett Lemmeke
Til Toppen Go down
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:42

Eva skrev:
Jeanett Lemmeke skrev:
Eva skrev:
Liker ikke nakendyr.. Har nakenrotter på jobben, grøss. Holder å måtte ta på de hver dag, men med pels er bare kos!
Smaken er som baken! Syns kinesisk nakenhund er kule da, men ville nok ikke hatt en selv. Fæle å ta på...

Förlåt, Eva, men testa att ta av dig kläderna och titta i en spegel...... :-))))) Vi är lika nakna, varma och vackra/fula/rynkiga etc....... Naket finns i många djurslag, hund, råtta, katt, människa innocent3
What? Jeg har pels....

Snakker ikke om mennesker da, dyr. Jeg liker de best med pels.
Heldigvis har vi ikke like meninger, det hadde blitt en utrolig tafatt verden å leve i.

Haha, det är sant.

Jag menade inte att vara oförskämd, bara skojjade:-)
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:44

Jeanett Lemmeke skrev:
Marte skrev:
Fortsetter diskusjonen her jeg Helle Very Happy

helle skrev:


Jeg er også betatt av sphynx.. Drit vakre katter, med herlig personlighet. Jeg er jo allergisk for katter, men håper jeg kan få meg en sphynx en dag, er jo mange som tåler dem.

Så moro - vi liker jo begge kinesere også, og det er jo bittelitt samme greia.. Mange som synes de er stygge også.. what3

Fortsetter tråden under "Ordet er fritt" jeg - så slipper vi å kuppe hele tråden til Elin.. unsure3

Har du vært inne på siden til Jean Dark og sett?? ( www.jeandark.com )

Mine favoritter er S*Jean Dark Astrid Lindgren, Great Spirit's Java, S*Jean Dark Dolly Parton ( plain3 ) og S*Jean Dark Farah Diba.. plain3 plain3 plain3
Synes de hvite er kulest, men liker også fargen til Halle Berry og Greta Garbo under kattunger..
Liker flere av kattungene også!! De to nevnte over + Grace Kelly plain3

Var like før Jeanett tok med seg en til meg når hun kommer til Bjerke.. hehe.. Hadde jeg hatt penger nå, er det mulig jeg hadde gått på en smell.. hehe what3

Halloj, Kul att du gillar våra katter - och du har bra smak, lyckats pricka in många av dem som är bäst:-)
Och som sagt var, än har vi inte lämnat Stockholm, så du hinner ringa och skrika om jag skall ta med Greta eller Grace....

Mvh
Jeanett

what3 what3 what3 Ikke frist meg Jeanett!!
Jeg er inne flere ganger om dagen og titter på Gracie plain3

Men du, fortell oss litt om katteutstillinger!! Hvordan fungerer det?
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:46

Jeanett Lemmeke skrev:
Kaja skrev:
Vi har hatt katt hjemme bestandig. Men her blir det nok ingen katt i fremtiden.
Jeg tenker bare på lukta av kattepiss, så går jeg fort bort i fra den tanken. Urkh..
Og katter som må bades en gang i uka er ikke noe for meg.. DA kan jeg heller skaffe meg en puddel Laughing

God fornøyelse folkens.. :P happy4

(Må vel si at det er langt flere raser som appelerer til meg ihvertfall fremfor en sånn nakenkatt.. wink3 )

Jag badar mina katter var annan, var tredje månad. Och Kaja - luktar det kattkiss i Vita Huset?????? what3
Du måste vara lite gravidöverdriven. Katter gör ifrån sig i sin kattlåda eller ute.

Pudlar är förövrigt jättefina, men måste trimmas och klippas liiiiiite mer än en sphynx! happy6

happy4 happy4 happy4
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:47

Jeanett Lemmeke skrev:
Eva skrev:
Jeanett Lemmeke skrev:
Eva skrev:
Liker ikke nakendyr.. Har nakenrotter på jobben, grøss. Holder å måtte ta på de hver dag, men med pels er bare kos!
Smaken er som baken! Syns kinesisk nakenhund er kule da, men ville nok ikke hatt en selv. Fæle å ta på...

Förlåt, Eva, men testa att ta av dig kläderna och titta i en spegel...... :-))))) Vi är lika nakna, varma och vackra/fula/rynkiga etc....... Naket finns i många djurslag, hund, råtta, katt, människa innocent3
What? Jeg har pels....

Snakker ikke om mennesker da, dyr. Jeg liker de best med pels.
Heldigvis har vi ikke like meninger, det hadde blitt en utrolig tafatt verden å leve i.

Haha, det är sant.

Jag menade inte att vara oförskämd, bara skojjade:-)
Helt i orden! happy6

Jeg er også nysgjerrig på katteutstillinger.. happy3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:54

Sphynx =) - Page 2 Astridocola

Sphynx =) - Page 2 Astridocola3
Dvärgpinschrar är bra, man kan leka med dem.....

Sphynx =) - Page 2 Astridcolahuvud
Låtsas att man är deras mössa.....

Sphynx =) - Page 2 Manga-o-cola
Man kan sova med dem också:-)

Sphynx =) - Page 2 Grejen-o-juni3
Dobermann kan man också ha, de är sköna att klia sig på...

Sphynx =) - Page 2 Grejen-o-juni4
Eller bara ligga under. :-)

Sphynx =) - Page 2 Saken-och-zemla

Söta va?
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:58

Nååååååhh! wub4
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:58

Så fine de er sammen plain3

Jeg syns katter er nydelige Smile eneste er disse klørne da... men klarte jeg å lære nabokatten å ikke klore meg eller tråkke på meg, så går vel alt an wink3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 20:59

awww wub4
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 21:00

Linn skrev:
Så fine de er sammen plain3

Jeg syns katter er nydelige Smile eneste er disse klørne da... men klarte jeg å lære nabokatten å ikke klore meg eller tråkke på meg, så går vel alt an wink3

Sphynxar använder nästan aldrig sina klor.... Små nakenfisar som leker är försiktiga, de lär sig snabbt att kompisarna inte har päls.
När våra sphynxar leker med siameskattungarna så lär de senare sig snabbt att vara mer försiktiga.

Mvh
Jeanett
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 21:01

Åååååh... happy6 excited plain3
Jeg vil haaaaaaaa!! happy4 happy4

Du må legge ut et bilde av Dolly også happy6 Og hennes fantastiske øyne!!
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 21:02

Jeanett Lemmeke skrev:
Linn skrev:
Så fine de er sammen plain3

Jeg syns katter er nydelige Smile eneste er disse klørne da... men klarte jeg å lære nabokatten å ikke klore meg eller tråkke på meg, så går vel alt an wink3

Sphynxar använder nästan aldrig sina klor.... Små nakenfisar som leker är försiktiga, de lär sig snabbt att kompisarna inte har päls.
När våra sphynxar leker med siameskattungarna så lär de senare sig snabbt att vara mer försiktiga.

Mvh
Jeanett

Høres ut som en katt etter mitt hjerte Smile
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Jeanett Lemmeke




Antall Innlegg : 8
Join date : 05.08.2009

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 21:24

Sphynx =) - Page 2 Dolly5
Jean Dark Dolly Parton "Dolly" Vit oddeyed hona (betyder vit katt med ett gult och ett blått öga)

Sphynx =) - Page 2 R_kull_kungar
Finn fem fel.... En blåvit nakenkattunge med orientaler och siameser

Sphynx =) - Page 2 Evita10
Jean Dark Evita Peron, Svart harlekinhona (Svartvit katt med övervägande vitt

Sphynx =) - Page 2 Fixad41_45804431
Jean Dark Hedda Hopper, Sköldpadd och vit hona (svart,röd och vit katt)

Sphynx =) - Page 2 Fixad65_45804785
Jean Dark Halle Berry, Bruntabby hona (svart/brunrandig katt)

Sphynx =) - Page 2 Seln68
Jean Dark Gary Grant, Vit hane med blivande gulgröna ögon


Phu, nu orkar jag inte mer:-)
Sphynxar finna iallafall i alla möjliga och omöjliga färger. Precis som andra katter. De här har bara inget hår och är mer som hundar till sitt sätt att vara....

Mvh
Jeanett
Til Toppen Go down
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 EmptyOns Aug 05 2009, 21:36

Jeanett Lemmeke skrev:
Kaja skrev:
Vi har hatt katt hjemme bestandig. Men her blir det nok ingen katt i fremtiden.
Jeg tenker bare på lukta av kattepiss, så går jeg fort bort i fra den tanken. Urkh..
Og katter som må bades en gang i uka er ikke noe for meg.. DA kan jeg heller skaffe meg en puddel Laughing

God fornøyelse folkens.. :P happy4

(Må vel si at det er langt flere raser som appelerer til meg ihvertfall fremfor en sånn nakenkatt.. wink3 )

Jag badar mina katter var annan, var tredje månad. Och Kaja - luktar det kattkiss i Vita Huset?????? what3
Du måste vara lite gravidöverdriven. Katter gör ifrån sig i sin kattlåda eller ute.

Pudlar är förövrigt jättefina, men måste trimmas och klippas liiiiiite mer än en sphynx! happy6

Kan ikke se at jeg har skrevet det noen steder da, hahaha happy4
Hver gang jeg får et innfall, så sier Erik nei, jeg tenker på kattetiss-lukt, og oppkloring av møbler.. SAmt hvem skulle passet mine katter når jeg er ute og reiser.. Ikke like lett å ta de med på farten når man er ute å reiser som det er med hundene... :P

Og om jeg skulle hatt katt, hadde det ikke blitt en nakenkatt.. da hadde jeg mye heller tatt en orientaler - en havana takk biggrin

Nei det blir nok heller et par dverger til her enn en katt - selv om vi alltid har hatt katt..
Jeg er super glad i min gamle Åsmund, en blanding av skogskatt og huskatt, han er verdens fineste og han tisser ute hahahaha :P .. Men der er det nok ingen over og ingen ved siden.. biggrin

Sphynx =) - Page 2 Ottoasmund2
Sphynx =) - Page 2 Ottoasmund4
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Sponsored content





Sphynx =) - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Sphynx =)   Sphynx =) - Page 2 Empty

Til Toppen Go down
 
Sphynx =)
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: