Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Får ikke sett film fra kameraet på pcen

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 14:21

Har filmet litt fra jeg var og besøkte valpen, men får ikke sett filmene på pcen fordi det er såkalte .MOV filer. Noen som kan forklare meg hvordan jeg løser dette?
Til Toppen Go down
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 14:40

Hvilket program har du til å spille av filmer? VLC media player bruker å funke til det meste.... Ellers vet jeg ikke hva problemet kan være, dessverre.. rolleyes3

Men vil gjerne se filmene om du får det til!! wink3 Jeg glemte jo helt at det gikk an å filme, dumme meg... dry

Kan du ikke legge ut bildene i L-kullet-tråden min?? Vil se!! biggrin
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 16:09

Tror ikke videolan spiller av slike filer, mener jeg har lest noe om det, men du kan jo prøve: http://www.videolan.org/

Du kan også prøve quicktime, der har jeg fått spillt av slike filer i alle fall: http://www.apple.com/quicktime/win.html
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 17:43

Ja, det funket med Quick Time biggrin
Takk for hjelpen happy6
Til Toppen Go down
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 17:44

Siri skrev:
Hvilket program har du til å spille av filmer? VLC media player bruker å funke til det meste.... Ellers vet jeg ikke hva problemet kan være, dessverre.. rolleyes3

Men vil gjerne se filmene om du får det til!! wink3 Jeg glemte jo helt at det gikk an å filme, dumme meg... dry

Kan du ikke legge ut bildene i L-kullet-tråden min?? Vil se!! biggrin

Skal gjøre det så fort jeg kan, men vet ikke hvordan man gjør med filmene da. De kan jeg jo eventuelt maile til deg happy3
Til Toppen Go down
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen EmptySøn Aug 02 2009, 19:41

Så bra at du fikk det til! happy6 Jada, bare send filmene på mail du! wink3 Gleder meg til å se!! happy5 Bare det er noe som får meg fra å gå på veggene i ventetiden, så er jeg strålende fornøyd! :P
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Sponsored content





Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty
PosteTema: Re: Får ikke sett film fra kameraet på pcen   Får ikke sett film fra kameraet på pcen Empty

Til Toppen Go down
 
Får ikke sett film fra kameraet på pcen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Får du ikke sett den nye hjemmesiden?????
» Chuck hadde ikke sett matfar på åtte måneder...
» Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!
» For de som HAR sett New Moon, og andre nysgjerrige
» Objektiv til kameraet.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: