Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Ny hund, Valp vs Voksen

Go down 
AvInnlegg
SiriJ

SiriJ


Antall Innlegg : 117
Join date : 23.06.2011
Age : 36
Bosted : Karmøy

Ny hund, Valp vs Voksen Empty
PosteTema: Ny hund, Valp vs Voksen   Ny hund, Valp vs Voksen EmptyMan Jul 09 2012, 13:19

Lurer litt på om noen her inne har erfaring med og overta en omplasseringshund eller overtatt en voksen hund av en enn grunn? Smile

Jeg tenker tanken på 2 hunder i hus etterhvert, nå har jeg jo min tispe på rett over 1 år hjemme og
ettersom jeg har snakket med flere hunde eiere som har både 2 og flere så er de veldig positive til flere hunder Smile
Jeg tror nok det vill bli en ny valp i hus men er også litt åpen om tanken på en voksen.

Litt nyskjerrig på hvordan det evt har gått i deres tilfelle, om noen har erfaringer Smile??

Jeg skal passe en voksen hann hund nå i 2 uker så gleder meg til og se hvordan det går sammen med min og
hvordan det er og ha 2 voksne hjemme Smile Så det gleder vi oss veldig til Smile
Til Toppen Go down
http://www.dyrisk.net
 
Ny hund, Valp vs Voksen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» en stk angripende valp og en bestemt voksen
» Katt og Hund/Valp
» Kjekk bæreveske til valp eller liten hund.
» Regndress for valp, chihuahua eller annen liten hund
» Str på voksen Pinscher

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: