Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Kjønnsfordeling i NPK verv

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Ole Bjørn

Ole Bjørn


Antall Innlegg : 15
Join date : 28.07.2009
Age : 55
Bosted : Fredrikstad

Kjønnsfordeling i NPK verv Empty
PosteTema: Kjønnsfordeling i NPK verv   Kjønnsfordeling i NPK verv EmptySøn Mai 27 2012, 08:47

Kunne det vært en ide' og se litt på kjønnskvotering i vervene i klubben? Finner ikke mye testosteron når man leser pp nr.2/2012. Eller finns det ikke menn som intereserer seg i pinscherklubben? Eller blir de skvisa ut?
Til Toppen Go down
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

Kjønnsfordeling i NPK verv Empty
PosteTema: Re: Kjønnsfordeling i NPK verv   Kjønnsfordeling i NPK verv EmptySøn Mai 27 2012, 09:54

Ole Bjørn skrev:
Kunne det vært en ide' og se litt på kjønnskvotering i vervene i klubben? Finner ikke mye testosteron når man leser pp nr.2/2012. Eller finns det ikke menn som intereserer seg i pinscherklubben? Eller blir de skvisa ut?

Først vil jeg bare si at det er vanskelig å få noen til å stille som kandidater.

OM menn blir foreslått, så er jo det viktig at vedkommende har vært engasjert i klubbsammenheng og/eller vist seg å ha stor kunnskap og interesse for å drive klubben vår i riktig retning. Det er også viktig at vedkommende ikke har vært en kranglefant/bråkmaker i rasemiljøet.

Personlig syns jeg dameme i klubben vår har vist seg som mer voksen og "driftsikker" enn det mennene har gjort. Men, så er jo klubben i ganske stor overvekt av kvinnelige AKTIVE medlemmer.

Dette er min teori...og jeg mener man skal se bort fra rase- og kjønnsfordeling som kriterier når man velger inn til de ulike vervene. Engasjement og samarbeid er viktige faktorer. happy6
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Marian




Antall Innlegg : 504
Join date : 26.03.2011

Kjønnsfordeling i NPK verv Empty
PosteTema: Re: Kjønnsfordeling i NPK verv   Kjønnsfordeling i NPK verv EmptySøn Mai 27 2012, 09:59

Det er lov til å foreslå seg selv som kanditat til de ulike vervene. Så om det er noen menn som er lysten på verv i styret, så er det bare å sende mail om det til neste valg! happy6
Til Toppen Go down
http://www.norwinstars.com
Sponsored content





Kjønnsfordeling i NPK verv Empty
PosteTema: Re: Kjønnsfordeling i NPK verv   Kjønnsfordeling i NPK verv Empty

Til Toppen Go down
 
Kjønnsfordeling i NPK verv
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Verv i klubben

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Klubben :: Spørsmål og svar-
Gå Til: