Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 pipeball som ikke er for stor

Go down 
3 posters
AvInnlegg
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

pipeball som ikke er for stor Empty
PosteTema: pipeball som ikke er for stor   pipeball som ikke er for stor EmptyLør Nov 26 2011, 12:20

Som overskrifta sier leter jeg etter en pipeball som ikke er for stor. Prøver å bruke mest mulig lek som forsterker når vi trener, men det er litt vanskelig når han ikke får ordentlig tak på lekene, og favoritten er en ball som både spretter og piper, men han bruker laang tid på få skikkelig tak på den, og mister den menst han leker med den, så da forsvinner interessen fortere også. Den vi har nå er 7 cm i diameter, tror også 6 cm vil bli litt for stort. Det er også en fordel om det er en ball med snor. Noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i en pipeball, gjerne med snor, under 6 cm i diameter :p ?
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

pipeball som ikke er for stor Empty
PosteTema: Re: pipeball som ikke er for stor   pipeball som ikke er for stor EmptyLør Nov 26 2011, 13:29

Disse er kjempefine og vi selger masse av dem i butikken...kommer helt ned i størrelse XS, som er størrelse bitteliten, så den er nok perfekt for dere, om ikke den blir for liten til og med sånn at dere kan gå opp en størrelse...det er tennisball med pip, så den både spretter og piper! happy6

http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=L339_var


Ellers så har også Trixie en veldig fin ball som er superpoppulær som treningsball! Ikke sikkert alle har denne inne, men om din lokale dyrebutikk fører Trixie kan de hvert fall bestille den for deg! happy3 Minstestørrelsen der er ikke like liten som den minste til Kong da, lurer på om kanskje den er 7 cm jeg...ikke sikker, så jeg kan sjekke på jobb på mandag..

pipeball som ikke er for stor Ball
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
LL

LL


Antall Innlegg : 195
Join date : 13.12.2010
Age : 53
Bosted : Trondheim/Lillehammer

pipeball som ikke er for stor Empty
PosteTema: Re: pipeball som ikke er for stor   pipeball som ikke er for stor EmptyLør Nov 26 2011, 15:13

Nina skrev:
Disse er kjempefine og vi selger masse av dem i butikken...kommer helt ned i størrelse XS, som er størrelse bitteliten, så den er nok perfekt for dere, om ikke den blir for liten til og med sånn at dere kan gå opp en størrelse...det er tennisball med pip, så den både spretter og piper! happy6

http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=L339_var


Ellers så har også Trixie en veldig fin ball som er superpoppulær som treningsball! Ikke sikkert alle har denne inne, men om din lokale dyrebutikk fører Trixie kan de hvert fall bestille den for deg! happy3 Minstestørrelsen der er ikke like liten som den minste til Kong da, lurer på om kanskje den er 7 cm jeg...ikke sikker, så jeg kan sjekke på jobb på mandag..

pipeball som ikke er for stor Ball

Takk Very Happy de tennisball liknende så jo flotte ut, de går rett i handlekurven! Rart at jeg ikke har sett de :p Den trixie ballen er vel den vi har tror jeg, den likner iallefall veldig. Den liker vi godt for den er enkel å få lyd i (myk), men vanskelig for sånne småtroll å holde ordentlig på :p hehe.
Til Toppen Go down
Cathrine&Jazzi

Cathrine&Jazzi


Antall Innlegg : 457
Join date : 11.12.2009
Age : 38
Bosted : Sandefjord

pipeball som ikke er for stor Empty
PosteTema: Re: pipeball som ikke er for stor   pipeball som ikke er for stor EmptyLør Nov 26 2011, 17:13


Ja de kong ballene er geniale! Jazzi elsker dem happy4
Til Toppen Go down
http://jazziogcathrine.weebly.com
Sponsored content





pipeball som ikke er for stor Empty
PosteTema: Re: pipeball som ikke er for stor   pipeball som ikke er for stor Empty

Til Toppen Go down
 
pipeball som ikke er for stor
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Jeg har ikke ord, enkelte mennesker fortjener ikke å ha dyr!
» Stor DP?
» Se min mage, den er stor som...
» Liten og stor...<3
» Stor hundebag

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Utstyr-
Gå Til: