Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Legge til bilder i innlegg

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Legge til bilder i innlegg Empty
PosteTema: Legge til bilder i innlegg   Legge til bilder i innlegg EmptyFre Apr 15 2011, 08:20

Jeg skjønner ikke hvordan jeg legger til bilder i et innlegg=o/ Må jeg registrere meg hos post.imageshack.us? Skulle gjerne bare ha lastet opp bilde rett fra pc'n men det går kanskje ikke?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Legge til bilder i innlegg Empty
PosteTema: Re: Legge til bilder i innlegg   Legge til bilder i innlegg EmptyFre Apr 15 2011, 08:23

Anne&Denniz skrev:
Jeg skjønner ikke hvordan jeg legger til bilder i et innlegg=o/ Må jeg registrere meg hos post.imageshack.us? Skulle gjerne bare ha lastet opp bilde rett fra pc'n men det går kanskje ikke?

Man kan også bruke bilder fra hjemmeside og facebook. Høyreklikk på bildet og kopier bildenettadressen (url-adressen)
Trykk på bilde-dingsen i menyen her på forumet og lim inn url-adressen.

Kanskje dårlig forklart, si ifra om du trenger mer hjelp happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Legge til bilder i innlegg Empty
PosteTema: Re: Legge til bilder i innlegg   Legge til bilder i innlegg EmptyFre Apr 15 2011, 08:29

Takk for svar! Jeg så at man kunne lime inn URL men jeg har ingen URL:( Har de bare lokalt. Får vel prøve den der imageshack-siden Legge til bilder i innlegg 670991
Til Toppen Go down
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Legge til bilder i innlegg Empty
PosteTema: Re: Legge til bilder i innlegg   Legge til bilder i innlegg EmptyFre Apr 15 2011, 09:36

Anne&Denniz skrev:
Takk for svar! Jeg så at man kunne lime inn URL men jeg har ingen URL:( Har de bare lokalt. Får vel prøve den der imageshack-siden Legge til bilder i innlegg 670991

Ellers er www.photobucket.com veldig enkel og bra!
Der kopierer du bare "img" koden som kommer under bildet og limer rett inn her happy6
Du kan også velge str på bilde biggrin
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Sponsored content





Legge til bilder i innlegg Empty
PosteTema: Re: Legge til bilder i innlegg   Legge til bilder i innlegg Empty

Til Toppen Go down
 
Legge til bilder i innlegg
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» N UCH SE UCH NV-10 BeeBronx Azarel - nye bilder i første innlegg
» Hva bør man legge ut av info?
» På tide å legge ned forumet?
» Bilder fra pinschertreff i Oslo/Akershus (oppdatert med bilder fra 23. oktober)
» Noen bilder av Dior. Nye bilder nederst side 1.

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Datahjørnet-
Gå Til: