Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 På tide å legge ned forumet?

Go down 
+21
Lex
AH
Bente
Eva
Marion G
Fly
Susanne
Anne
helle
Camilla
ElinK
pusevoffen
Marte
Maria
Ann-Helen
Simira
Julie
Caroline
Linn
CamillaB
Bygdetroll
25 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Bygdetroll




Antall Innlegg : 14
Join date : 20.12.2009
Age : 68
Bosted : Hvittingfoss i Buskerud

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:07

Jeg vet at jeg "sender en elefant inn i et glassmagasin" nå, men er det på tide å legge ned klubbens forum på nett?

Jeg har ingen ting imot løst prat og tråder som ikke nødvendigvis har så mye med hund å gjøre, men jeg HATER SLADDER OG BAKVASKELSER!

Hvis ikke folk kan la være å snakke dritt om andre her inne, er dEt bedre å legge ned forumet. All ære til moderatorene som sikkert gjør så godt de kan, men innen de oppdager og sletter dritt, kan allerede skade være gjort.

PS. Jeg har ikke vært utsatt for noe slikt selv, men kjenner flere som har opplevd det. Det bør vi være spart for!

ER DET PÅ TIDE Å LEGGE NED FORUMET?

Hilsen
Arnstein Øverland Sanne
Kennel Pyt-San
Til Toppen Go down
http://www.pyt-san.no
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:15

Synes ikke det da det er sosialt og lærerikt. Men kanskje nulltolleranse for mobbing, og direkte dritt bør vurderes? Og mindre ting man gjør bør gis advarsel om. På den måten får man ikke være medlem om man ikke klarer å holde dette, og ved f.eks 2advarsel blir kontoen stengt
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:25

Jeg syns det er mye bra med forumet vårt. happy3 Det er mange ting man kan lære og erfaringer å dele. Man kan få hjelp til ting man ellers ville slitt unødvendig lenge med, få tips og dele både morsomme og triste hendelser. Personlig har jeg gjennom dette forumet både lært en hel del og blitt kjent med mange, flotte mennesker jeg ellers ikke ville blitt kjent med. Dette forumet gjør det i mange sammenhenger lettere for folk som ønsker å bli kjent med rasene våre (ihvertfall pinscher og dvergpinscher, siden de er mest representert på forumet og dermed har flere som kan fortelle om erfaringer), de kan stille spml og få svar både før og etter de har fått valpen sin. Mange har oppdrettere som svarer kjapt og bra på ting, men ikke alle.

På den negative siden så håper jeg at noen og enhver kan tenke litt etter og kanskje justere sin egen innstilling litt Smile Både på hva de skriver til og om andre, men også hvordan man oppfatter ting. I sum tror jeg det vil gi en mer positiv stemning og at vi kanskje kan få dempet de negative tingene som har vært en stund.

Likevel må jeg si at jeg syns det er mer positivt enn negativt med dette forumet og det har ingenting med at jeg er moderator wink3 Det er faktisk ganske kjipt å være moderator når det hagler løs (ikke alltid vi blir så populære når vi må kutte i ting), men samtidig er det litt ok å kunne gjøre noe med det også happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:25

Jeg synes det er positivt å ha et forum, der pinscherfolk kan treffes.
Man kan få svar på ting man lurer på og bli kjent med andre mennesker med samme interesse.

Det er ikke noe hyggelig når det blir skitkasting, men da får man heller kaste ut de personene som lager bråk enn å stenge forumet.
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:28

Noe bør hvertfall gjøres, for det er ingen tvil om at forumet har blitt veldig stille i forhold til hvordan det var for ett år siden. Folk rømmer herfra.
Hvis det fortsetter slik er det ingen igjen som kan svare på spørsmål, og legge ut erfaringer andre kan lære av.

Som Camilla sier så skal forumet være lærerikt , men sånn som det er nå så har jeg lært mer om hvordan man sårer andre mennesker enn jeg har lært om hund. no0
Jeg kommer kanskje til å lese rundt på forumet framover, men noen erfaringer blir ikke postet fra meg hvertfall.
Det er en utrolig dårlig stemning her inne, og jeg er skremt over hvor dårlig miljø det kan bli i en hundeklubb.
Medlemmene er jo mennesker med en felles interesse, så forholdene burde ligge godt til rette for et godt miljø.

Mye positivt med forumet, men jeg syns det negative eskalerer og er på tur til å overskygge det positive desverre. unsure3


Sist endret av Julie den Søn Des 20 2009, 13:36, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:34

Jeg vil faktisk si at jevnt over er det veldig mange hyggelige mennesker og godt miljø på forumet her. Og som så ofte ellers er det noen få mennesker og tilfeller som ødelegger moroa for mange. Jeg er absolutt for nulltoleranse for drittslenging og mobbing, og synes folk bør bli flinke til å rapportere til moderator når sånt skjer, istedet for å fortsette konflikten ytterligere. Da unngår vi mye!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:38

Ville det vært en idè at terskelen for advarsler og utestengelser ble lavere? Vi kan utestenge noen for perioder, uten å stenge kontoen permanent. For de fleste vil vel det være et signal om at man har trådt over en strek for mye!?

Kunne det vært med å hjelpe på? Bare en tanke...
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:40

Linn skrev:
Ville det vært en idè at terskelen for advarsler og utestengelser ble lavere? Vi kan utestenge noen for perioder, uten å stenge kontoen permanent. For de fleste vil vel det være et signal om at man har trådt over en strek for mye!?

Kunne det vært med å hjelpe på? Bare en tanke...

En god ide happy3
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 13:53

Ann-Helen skrev:
Linn skrev:
Ville det vært en idè at terskelen for advarsler og utestengelser ble lavere? Vi kan utestenge noen for perioder, uten å stenge kontoen permanent. For de fleste vil vel det være et signal om at man har trådt over en strek for mye!?

Kunne det vært med å hjelpe på? Bare en tanke...

En god ide happy3
Enig!!

Advarsler fra moderatorene og etterhvert utestenging dersom enkeltmedlemmer ikke overholder reglementet er bare rett og rimelig, og jeg tror at terskelen for å gi slike advarsler og stenge ute kan bli langt lavere.

Jeg synes faktisk at de aller, aller fleste er hyggelige mot hverandre på forumet, og strammer en inn på advarsler og utestenging, så burde det være greit å få silt ut de som ikke klarer å holde seg til reglementet og normal folkeskikk.

Også syns jeg moderatorene gjør en strålende jobb!! På tide å legge ned forumet? 738600 På tide å legge ned forumet? 738600
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 14:00

For meg er forumet en positiv greie, hvor det posetive veier opp for det negative.
Jeg gidder ikke lengere kaste meg ut i diskusjoner som kan føre til bråk, men er med på det mer nøytrale.

Jeg synes heller andre bør tenke over det som er mitt motto:

Vær mot andre, som du vil andre skal være mot deg!!

Hva hvis de stygge og slemme tingene som blir sagt, blir sagt til deg?
Prøv å sett deg inn i situasjonen og snu det rundt! - Da tror jeg mye hadde vært usagt!

Alle kan ikke like alle, og sånn vil det alltid være. Men kjipe ting og drittkasting hører ikke til på et offentlig forum!

Jeg har fått veldig mye ut av dette forumet, og blitt kjent med mange nye folk, og ville ikke vært foruten happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 14:01

Maria skrev:
Ann-Helen skrev:
Linn skrev:
Ville det vært en idè at terskelen for advarsler og utestengelser ble lavere? Vi kan utestenge noen for perioder, uten å stenge kontoen permanent. For de fleste vil vel det være et signal om at man har trådt over en strek for mye!?

Kunne det vært med å hjelpe på? Bare en tanke...

En god ide happy3
Enig!!

Advarsler fra moderatorene og etterhvert utestenging dersom enkeltmedlemmer ikke overholder reglementet er bare rett og rimelig, og jeg tror at terskelen for å gi slike advarsler og stenge ute kan bli langt lavere.

Jeg synes faktisk at de aller, aller fleste er hyggelige mot hverandre på forumet, og strammer en inn på advarsler og utestenging, så burde det være greit å få silt ut de som ikke klarer å holde seg til reglementet og normal folkeskikk.

Også syns jeg moderatorene gjør en strålende jobb!! På tide å legge ned forumet? 738600 På tide å legge ned forumet? 738600

Enig i dette jeg også!! happy3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gjest
Gjest




På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 14:23

Jeg er helt enig i det som har blitt skrevet over her happy5 Men jeg lurer litt på hvor det har blitt av den tiden da folk snakket sammen????

Det er veldig lett og misforstå/feil tolke det som blir skrevet wink3

Og la private konflikter forbli private.. Enten snakker man ut om ting og blir enige, eller lukker døra happy6

Og å ta opp negative ting på utstilling er høl i hue... der skal det være hyggelig happy5

Og som Marte sier, så er det faktisk helt umulig at alle liker alle, men de fleste av oss har vel med oss en stor porsjon folkeskikk hjemmenifra???

Jeg vet i allefall at 2009 har vært et år som har vært som en berg o dalbane på mange måter for meg, men jammen har jeg lært mye både om meg selv og ikke minst andre, og det POSITIVE jeg har lært vil jeg dra med meg inn i 2010 happy4

Men en ting jeg vil si, er at dere alle er super flinke til og gratulerer noen når det er noe, og det er kjempebra happy5

Ha en flott julefeiring med de vakre hundene, og nyt fridagene i skog og mark allesammen santa

GOD JUL santa santa
Til Toppen Go down
Bygdetroll




Antall Innlegg : 14
Join date : 20.12.2009
Age : 68
Bosted : Hvittingfoss i Buskerud

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 14:26

Ja, denne tråden utvikler seg positivt!
Mye bra er sagt og jeg kan slutte meg til det aller meste.

Som tidligere sagt, er det absolutt ikke min mening å kritisere moderatorene - de gjør helt sikkert så godt de kan og forholder seg til de reglene de har å rette seg etter. Kanskje er det grunn til å stramme inn på reglene........

Selv har jeg valgt å være nesten fraværende på forumet, uten at det bare er begrunnet i de ting jeg her tar opp.

Synes det var et (to) enkelt og godt forslag å melde fra til moderator og så legge all "drittprat" død uten å svare, men forstår også at det ikke er lett om man føler seg som en urettferdig utpekt skyteskive. Det er gjerne slik, at forsøker man å forsvare seg, blir ting bare værre. Glad jeg har sluppet å bli utsatt for slikt selv.

Håper denne diskusjonen kan føre til noe konkret.
Til Toppen Go down
http://www.pyt-san.no
pusevoffen

pusevoffen


Antall Innlegg : 661
Join date : 12.06.2009

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 14:27

Personlig synes jeg det har vært mye bråk her inne. Har selv blitt uthengt her med fult navn det tok mange timer før innl ble slettet. Flere medlemer tok del i denne tråden uten å vite hva de uttalte seg om. De hadde da ikke hørt min verson. For meg var dette veldig skremmende. Dette fortsatte i flere dager uten at medlemet med utestengt. Kansje det beste hadde vært at forumet ble stengt når det ikke fungerer slik det er ment.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 15:30

En tanke er kanskje å lukke forumet slik at det som står er kun for medlemmer. På den måten unngår man falske profiler siden alle medlemmer må godkjennes av admin.

Synd at stemningen på forumet har blitt litt negativt ladet, men det er ingen andre enn oss selv som kan endre det. Er opp til alle og enhver å jobbe for et positivt miljø!

Men synes ikke forumet bør legges ned, men kanskje vi kan innføre litt regler? Og folkeskikk og sunn fornuft skader jo heller ikke.

Vi er jo alle her av en årsak, og det er kjærligheten og interessen for hund, og det synes jeg at det er viktig at vi ikke glemmer. Vi er jo tross alt eiere av noen av verdens flotteste raser!!

Ønsker dere alle en fredfull juletid!!

Stor klem fra Elin og Scot!
hoppejul*
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 15:51

Elin: Det står en hel del regler helt øverst i forumet. I tillegg er det generelle regler i forhold til et offentlig forum og regler vi må følge fordi dette er et forum tilknyttet Norsk Pinscherklubb, som igjen er tilknyttet NKK.

Ellers må jeg si at det er helt umulig for moderatorene å sitte på forumet og passe på 24/7, så hvis noen skriver noe som ikke bør stå der kan det fort skje at det står noen timer.

Edit:
Det er for øvrig ikke alltid like enkelt. Noen ganger når vi sletter noe får vi kjeft fordi det er for lite "takhøyde" og andre ganger er vi for trege... Vi gjør vurderinger så godt vi kan så lenge vi ser hva som skjer.

Det viktige er at alle brukerne gjør bevisste valg om hvordan de ønsker å ha det på forumet og prøver å etterleve dette. Vi har presisert dette tidligere i forumreglene, men vi kan nok bli strengere.
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:18

Det er veldig, veldig viktig å huske på at det er mennesker som står bak innleggene på et slikt forum som dette. Det er mennesker som meg og deg, med tanker, meninger og følelser. De har gode og dårlige dager, hell og uhell, og alle gjør feil noen ganger. Gud skal vite at jeg har gjort min andel.
Men selv om noen har andre meninger, eller har en dårlig dag, et uhell eller har gjort en feil, så må vi fortsatt respektere andres rett til å være menneskelig!

I tillegg er språket som brukes på slike fora ofte vanskelig. Jeg vet selv at jeg har en humor som har blitt oppfattet som stygg og ondsinnet på webfora, selv om jeg har brukt smileys. Og det er vanskelig å være klar på hva man føler rundt det man diskuterer. Husk at det ikke er like viktig hva du mener, som hva leseren oppfatter at du skriver! Det finnes nok eksempler på diskusjoner som har oppstått av misforståelser, der det har vist seg at alle egentlig er enige.

Tenk over hvem som har skrevet det du leser, og hvem som skal lese det du skriver!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:22

Jeg har fått så mye svar og lært så mye her inne på forumet, og det tror jeg har gjort meg til en bedre hundeeier. Det er synd om forumet skulle forsvinne, da er det mangen nye/gamle "fortvilede" hundeeiere så går glipp av masse gode råd fra både flinke oppdrettere og privatpersoner happy3

Jeg syntes at moderatorene gjør en kjempeinnsats, og all ære til de som gidder. For det er en stor jobb happy5

Men er helt ening med at når folk er usaklige og går til "angrep" på enkeltpersoner, da burde det få mer konsekvenser eks: utestengelse, karantene o.l..

Liker Marte sitt sitat: Vær mot andre, som du vil andre skal være mot deg flower
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:38

Syns det er bra med et forum, og moderatorene gjør en stålende innsats, til tross for at enkelte medlemmer syns det er for lav takhøyde her.. Jeg syns ofte det er for høy jeg da wink3 Med det mener jeg at det bør bli større konsekvenser for de som går over grensen.

Jeg tror også det hadde blitt bedre med et lukket forum (eller delvis lukket). Da blir det også større konsekvenser for de som blir utestengt en periode.


Sist endret av helle den Søn Des 20 2009, 16:44, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:41

Problemet med et lukket forum er at det stenger for potensielle pinschereiere som vil lære mer om rasen før de velger. :/

Og angående trådstarter, så tror jeg ikke han har vært registrert på det nye forumet, og siden han også har signert med navn, så ser jeg ikke noen problemer med det. Slike skråsyn og kommentarer, selv om det ikke er noe vondt ment, er ofte starten på enkelte konflikter. wink3
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:50

Flott! Hadde ikke fått med meg at det var underskrevet med fullt navn, så da må jeg beklage.

Velkommen til forumet da! biggrin



Trenger ikke bli noe problem med lukket forum. Seksjonen for dvergpinscher, affenpinscher, pinscher og valper kan være åpne, samt velkommen, og litt slikt.. Mange steder det er slik, og det fungerer bra, jeg tror at folk som er interessert i en rase klarer å bruke de 3 minuttene det tar å registrere seg, dersom de ønsker mer info om rasen.
Til Toppen Go down
Anne

Anne


Antall Innlegg : 868
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Karmøy

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:51

Linn skrev:
Ville det vært en idè at terskelen for advarsler og utestengelser ble lavere? Vi kan utestenge noen for perioder, uten å stenge kontoen permanent. For de fleste vil vel det være et signal om at man har trådt over en strek for mye!?

Kunne det vært med å hjelpe på? Bare en tanke...



Syns jeg absolutt!! Hvorfor skal alle få konsekvenser for at noen bare vil tråkke på hveandre & såre....det har virkelig gått over stokk å stein i flere av trådene her den siste tiden,å jeg er sjokkert over at det går ann å ville såre hverandre så innmari
Vi er da voksne mennesker alle her som vil lære,snakke,og dele om rasene happy3

Sitatene "Hund til nytte og glede" og Marte's: "vær mot andre som du vil andre skal være mot deg" liker jeg

jul3
Til Toppen Go down
http://www.kamdior.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:56

helle skrev:
Flott! Hadde ikke fått med meg at det var underskrevet med fullt navn, så da må jeg beklage.

Velkommen til forumet da! biggrin



Trenger ikke bli noe problem med lukket forum. Seksjonen for dvergpinscher, affenpinscher, pinscher og valper kan være åpne, samt velkommen, og litt slikt.. Mange steder det er slik, og det fungerer bra, jeg tror at folk som er interessert i en rase klarer å bruke de 3 minuttene det tar å registrere seg, dersom de ønsker mer info om rasen.

Helt enig med Helle!! La noen tråder være synlige, mens dagbøker etc. kun kan leses av medlemmer. På den måten er jo også bildene bedre beskyttet, samt private opplysninger.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 16:59

Enig med mye av det som er sakt her. happy3 Syns ikke forumet skal bli lagt ned eller åpent kun for medlemmer. Har lært mye på dette forumet, og også fått gode venner gjennom forumet så det ville vært synd om det ble stengt. Da er det bedre å strenge inn reglene.. Har flere ganger lurt på hvor mye som skal til for å stenge folk ute. Så der kan det nok strammes inn en del.
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? EmptySøn Des 20 2009, 17:31

Jeg personlig syntes at forumet her er veldig mildt og snilt, og at moderatorene gjør en god jobb. Uansett vil man kunne treffe folk som prater: til deg- med deg - mot deg og bak deg, skravlekjerringer finnes i alle miljøer og de er vonde å unngå. Og uansett, i alle miljøer, så finner vi folk som skravlekjerringene liker å prate om, men dette kan til dels unngås, ved å være åpen om seg og sitt, da finnes det ingen nyheter å servere for skravlekjerringene, om alle vet det alikevel.

Jeg ser nytteverdien i dette forumet for både de som vil kjøpe en hund av pinscher rasene og for de som har en av pinscher rasene. Så jeg syntes ideen med advarsel og utestengning er god, men å lukke forumet vil bli et savn for den som er grønn og har spørsmål.

I alle de 30 årene jeg har hatt hund, så har jeg hørt en uskreven regel gå igjen. Si hva du vil om meg, bilen min, huset mitt, ungene mine og min bedre halvdel, men gi f&% i h!"¤%&? i bikkja mi:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Sponsored content





På tide å legge ned forumet? Empty
PosteTema: Re: På tide å legge ned forumet?   På tide å legge ned forumet? Empty

Til Toppen Go down
 
På tide å legge ned forumet?
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Hva bør man legge ut av info?
» Legge til bilder i innlegg
» På tide med litt oppdatringer :)
» kanskje på tide å presentere seg
» På tide med nytt forum..?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: