Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hva tålererer du ikke når du er i ringen?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
IdaCharlotte

IdaCharlotte


Antall Innlegg : 228
Join date : 23.06.2009
Age : 29
Bosted : Tromsø

Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty
PosteTema: Hva tålererer du ikke når du er i ringen?   Hva tålererer du ikke når du er i ringen? EmptyLør Jan 29 2011, 22:02

Her er ganske mye forskjellig på raser og størrelser osv.
Jeg tenkte sånn gotar dere at folk kaster inn leker, står og hopper og lager masse bråk, at folk går helt oppi "ræva" med hundene deres fordi de har bedre fart, snur hunden "gal" vei for å ødelegge hunden bak diytter ned nr skiltene for å få hunden til å skvette mens dommer ser på, derer skjønner poenget mitt?

Selv har jeg opplevd at dette har skjedd i JUNIORHANDLER ringen FLERE ganger, så hva tenker dere om dette i JH og i ekstriør. er det meningen å ødelegge for andre for å heve seg og sin hund forran, eller er dette "Uheell"?
Til Toppen Go down
http://www.siennalotta.webs.com
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty
PosteTema: Re: Hva tålererer du ikke når du er i ringen?   Hva tålererer du ikke når du er i ringen? EmptyLør Jan 29 2011, 23:14

Akkurat det å kaste leker/godbiter og hoppe opp og ned og lage bråk er jeg veldig i mot - og det er også forbudt i følge utstillingsregelementet. Når det gjelder å snu hunden "gal" vei, så stiller jeg opp hunden i den retningen den stiller seg best, men har ikke opplevd at det har vært til sjenanse for andre. Men jeg gjør ikke noe bevisst for å ødelegge for andre. Jeg liker IKKE at folk stiller seg oppi ræva på min hund - og prøver derfor å holde avstand til hunden foran (er derfor lite jeg får gjort med "rumpesniffere" som kommer bakfra...) Jeg har en hund som går en del raskere enn andre, så venter heller litt før jeg setter igang på runden i ringen, samt stopper om vi kommer for nære. Men har registert at andre ikke følger denne policyen Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty
PosteTema: Re: Hva tålererer du ikke når du er i ringen?   Hva tålererer du ikke når du er i ringen? EmptySøn Jan 30 2011, 16:52

Flyttet den hit, så kanskje du får flere svar happy6
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Gjest
Gjest




Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty
PosteTema: Re: Hva tålererer du ikke når du er i ringen?   Hva tålererer du ikke når du er i ringen? EmptySøn Jan 30 2011, 17:13

Marita skrev:
Jeg har en hund som går en del raskere enn andre, så venter heller litt før jeg setter igang på runden i ringen, samt stopper om vi kommer for nære. Men har registert at andre ikke følger denne policyen Evil or Very Mad

Er enig med Marita at folk som ikke har det travelt i ringen er noe dritt. Vil også ha god fart på Junior men opplever ofte at jeg tar dem igjen og kan jeg ikke passere på høyre siden må jeg stoppe opp.

Men fikk heldigvis hjelp av dommeren engang. Hun gå utstiller melding om at trekke inn mot midten om hun forsatt ville gå med hunden.

Ellers så har jeg også fått "hjelp" av andre utstillere som har ting som lager lyd med seg i ringen.

Rottå sto som en dronning i Wels takker være hun foran oss og det pipedyret hun hadde.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty
PosteTema: Re: Hva tålererer du ikke når du er i ringen?   Hva tålererer du ikke når du er i ringen? Empty

Til Toppen Go down
 
Hva tålererer du ikke når du er i ringen?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Godbit i ringen?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: