Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!

Go down 
4 posters
AvInnlegg
carmo

carmo


Antall Innlegg : 99
Join date : 13.06.2009
Age : 44
Bosted : Vevelstad

Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty
PosteTema: Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!   Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! EmptySøn Jul 12 2009, 14:17

Nå har jeg og Loke booket oss inn på fam. sin hytte på Hornsjøen (30 min. fra Lillehammer) Fredag.
Da vi kom skrudde jeg ned jordskruen og festet på en 30 m lang line, og herregud som han koste seg!!! han tok skikkelige bukkesprang og sprang frem og tilbake i 20 min. Han var en overlykkelig hund. Her er det mye høyt gress, han hoppet som en kanin happy4 . Det var en fryd å se. Han storkoser seg. Han har også en enorm appetitt. Ute masse hver dag og turer i fjellet er det også.

Det morsomste var da han så kuene for første gang happy6 . Han ville gjerne bort å snuse, men disse "hundene" var veldig store og skumle huh3 Noe bjeffing, frem for å snuse, ups litt for nærme, og sprett tilbake. Jeg lo så jeg fikk vondt i magen.

Sauene skulle han bare bjeffe på, de hadde lam så jeg holdt han på avstand. Det så ikke ut til å plage dem, de bare breket tilbake (på et språk ikke Loke skjønte noe av, han ble vel litt frustrert)

Ellers alt bare bra. ønsker dere alle en fin ferie

happy6

Noen andre som har fine ferieopplevelser å dele?
Til Toppen Go down
http://www.drasticpinscher.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty
PosteTema: Re: Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!   Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! EmptySøn Jul 12 2009, 15:19

Så gøy at han koser seg happy5 Nå skal jeg jobbe en uke (blæ) og så skal jeg ha 2 uker fri happy5 Da er det litt utfarting hjemmefra og så avslutter jeg med Madonna-konsert excited
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Siri

Siri


Antall Innlegg : 184
Join date : 14.06.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty
PosteTema: Re: Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!   Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! EmptySøn Jul 12 2009, 17:49

Hørtes herlig ut! Very Happy

Har du fått tatt noen bilder av gutten på hytta? Hadde vært gøy å se! wink3
Til Toppen Go down
http://www.lucaslionheart.webs.com
Monica P

Monica P


Antall Innlegg : 410
Join date : 12.06.2009
Age : 40
Bosted : Stavanger

Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty
PosteTema: Re: Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!   Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! EmptySøn Jul 12 2009, 19:00

Det hørtes deilig ut. Jeg også vil se bilder happy6

Vi er på ferie nå. Har med oss Gibson på Sverige tur. På vei bort var vi ei natt på hotell og Gibson fant skikkelig roen. Det var så deilig, hadde forventet en rastløs hund men heldigvis ikke. Så har vi vært hele helgen i Vasterås, var på kulltreff igår. Alle fra kullet til Gibson kom og de koste seg skikkelig. Masse leking. Var så kult å se alle sammen Smile Nå er vi dratt videre til Gøteborg, her skal vi være et par netter, før det blir et par netter på camping på vei hjem igjen. Til nå har det vært en strålende ferie :-)

Ønsker dere en fortsatt god ferie wink3
Til Toppen Go down
http://www.pinschergibson.blogspot.com
Sponsored content





Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty
PosteTema: Re: Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!   Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher! Empty

Til Toppen Go down
 
Sommerkos på fjellet, et paradis for en Pinscher!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Fra skitur på fjellet, og nytt ståbilde !! :D
» Jordveps på fjellet. Stakkars Loke.
» Spørsmål for eiere av Pinscher fra en fremtidig Pinscher-eier
» Har du pinscher og vil gå MH?!
» Flybur til Pinscher

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: