Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Cesar Millan kommer til Norge

Go down 
+18
-linda-
Hera
Garp
Antamina
Marion G
Hilde-pin
Katharina
Maria
Marianne
Fixa
Anne&Denniz
Tine
Marte
Gry Elena
Fly
Maiken
Kaja
ElinK
22 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 16 2010, 10:33

Cesar kommer innom en tur og besøker meg på jobben 11. mai. Så nå er det bare å kjøpe biletter for de som vil, de som ikke vil kan la være happy6


Cesar Millan i Oslo Spektrum
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Kaja

Kaja


Antall Innlegg : 2008
Join date : 15.06.2009
Age : 42

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 16 2010, 11:51

Veldig interessant! Jeg skal forsøke å få meg en billett ihvertfall!
Til Toppen Go down
http://www.chiodin.com
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 16 2010, 12:18

Det skulle jeg gjerne vært på også!!! happy6 biggrin
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 16 2010, 12:24

Billettene blir lagt ut for salg i morgen happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 16 2010, 13:58

Hva er sånn ca pris for slike biletter.

Fant priser inne på linken:)
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 08:16

Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette happy5
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 08:24

Gry Elena skrev:
Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette happy5


Så bra!


Sist endret av ElinK den Ons Apr 06 2011, 08:26, endret 1 gang
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 08:36

ElinK skrev:
Gry Elena skrev:
Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette happy5


Så bra! Vet ikke enda om jeg skal jobbe eller reise som privatperson, men gleder meg stort happy5
Har skumle planer om å snike Scot med inn backstage, så ser dere en rød pinscher som løper rundt så vet dere hvem det er happy4

Hehe ja d går vel om man jobber der for det står uttrykkelig at man får ikke lov å ha med hunder happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 08:38

Gry Elena skrev:
ElinK skrev:
Gry Elena skrev:
Jeg har fått tak i 3 billetter jeg og gleder meg virkelig til dette happy5


Så bra! Vet ikke enda om jeg skal jobbe eller reise som privatperson, men gleder meg stort happy5
Har skumle planer om å snike Scot med inn backstage, så ser dere en rød pinscher som løper rundt så vet dere hvem det er happy4

Hehe ja d går vel om man jobber der for det står uttrykkelig at man får ikke lov å ha med hunder happy6

Skulle nok klart det jeg. Scot har enda til gode å være med på jobb i Spektrum, så hva er vel mer passende enn at han blir med når selveste hundehviskeren er på besøk? cool
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 09:50

Vi er 5 stk som har fått flotte billetter - gleder meg, det blir moro!! happy5
Mette, Kaja, Marianne, Siv Hege og jeg happy6

Mange som er veldig negative til han, men jeg tror det blir et kjempe show!
Jeg er kanskje ikke enig i alt han gjør, men synes ikke han er helt på jordet heller alltid happy6
Og det at vi går på showet hans tvinger jo oss ikke til å gjøre alt han sier og viser wink3
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 21:02

Marte skrev:


Mange som er veldig negative til han, men jeg tror det blir et kjempe show!
Jeg er kanskje ikke enig i alt han gjør, men synes ikke han er helt på jordet heller alltid happy6
Og det at vi går på showet hans tvinger jo oss ikke til å gjøre alt han sier og viser wink3

Signerer denne happy6 happy6 gleder meg masse jeg oxo happy6
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 37
Bosted : Oslo

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 22:35

Trodde alle var imot han jeg lalala2
Til Toppen Go down
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyFre Des 17 2010, 23:25

Oij, det har jeg ikke fått med meg. Dit skal jeg prøve å komme meg happy3 Syns han er dritbra! happy6
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyLør Des 18 2010, 09:02

Dette kunne vært interresant å vært med på, sier som marte, jeg liker alldeles ikke alt han gjør, men han har også gode ting og komme med. så dette tror jeg blir lærerikt.

Aldri vært i spektrum jeg, og vil veldig gjerne sitte langt frem for å få med meg hundens tegn og språk, hvor må man evnt bestille plass av disse?

Sitteplasser/Platinum: 840,- (inkludert billettavgift)*
Sitteplasser/Prisnivå 2: 585,- (inkludert billettavgift)
Sitteplasser/Prisnivå 3: 485,- (inkludert billettavgift)
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 16:56

Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer.

For de som er innteresert i mer info.

www.nocesarmillan.weebly.com
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 17:07

Marianne skrev:
Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer.

For de som er innteresert i mer info.

www.nocesarmillan.weebly.com
De fleste adferdsspesialister får sikkert nok å henge fingrene i etter at han har vært her. Har jo vært økning av konsultasjoner i forhold til problemadferd etter at programmet hans begynte å gå på TV i Norge, så regner med det ikke blusser noe mindre opp med adferdsproblematikk i etterkant av dette heller.

Men dette ble litt OT. Skal ikke ødelegge tråden som omhandlet hvem som skal se på han. Cesar Millan kommer til Norge 230235
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 17:23

Tråden heter "Cesar Milan kommer til Norge" Så jeg regner med det er greit at både tillhengere og motstandere kan skrive sitt. Jeg håper flest mulge her inne vil sette seg inn i hva denne mannen gjør, og hva fagfolk mener før de kjøper billetter til showet hans.
Til Toppen Go down
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 17:36

Joda, er bare jeg jeg som har så avsky for den mannen og metodene hans at jeg ikke orker å engasjere meg i at han kommer til Norge. Blir bare trist av det... Cesar Millan kommer til Norge 626389
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Katharina

Katharina


Antall Innlegg : 199
Join date : 30.04.2010
Bosted : Asker

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 17:53

Marianne skrev:
Tråden heter "Cesar Milan kommer til Norge" Så jeg regner med det er greit at både tillhengere og motstandere kan skrive sitt. Jeg håper flest mulge her inne vil sette seg inn i hva denne mannen gjør, og hva fagfolk mener før de kjøper billetter til showet hans.

Du sa det der, nettopp det det er! - Et show...
Til Toppen Go down
http://www.lisienta.com
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:04

Katharina: Dette sitatet er sakset fra oppslaget til Live Nation sitt nyhetsbrev. du ser det er omtalt som et show, men han vil også dele sin kunnskap... what3

Cesar Millan kommer til Norge med showet sitt for første gang, har alle fans og hundeelskere i Norge nå muligheten til å lære av Cesar Millan sitt særs opplysende og underholdende show. Med sin unike innsikt og kunnskap om hunders psykologi, vil Cesar Millan trollbinde publikum ved å dele kunnskap om hvordan man kan utgjøre og praktisere en innflytelsesrik rolle overfor hundens atferdsvansker.

Det er skremmende hva denne mannen gjør, og han har ingen utdannelse innen adferd. som han selv har uttalt er han selvlært... mad2
Til Toppen Go down
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:13

Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info.
Til Toppen Go down
Anne&Denniz

Anne&Denniz


Antall Innlegg : 197
Join date : 29.07.2010
Age : 44
Bosted : Trondheim

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:22

Marianne skrev:
Jeg er helt i mot CM. Ville aldri latt ham ta i min hund engang. De fleste hundetrenere,etologer og adferdsspesialister er imot at han kommer til skandinavia. Det er mange der ute som prøver å oppdra hunden sin utifra hans tv programmer.

For de som er innteresert i mer info.

www.nocesarmillan.weebly.com

Leste innleggene på denne siden og det eneste saklige jeg fant var at man ikke burde bruke strøm, pigg, eller strupebånd. Der er jeg enig og det representerer nok en viktig forskjell på USA og Norge når det gjelder dyrehold. Det var også en del andre ting som jeg forsåvidt er enig i men som heller ikke er i strid men Millan sin filosofi slik jeg ser det.
Foruten det så inneholdt denne nocesar-siden så mye feilinfo og andrehåndsinformasjon uten referanser, at for meg så det mere ut som skremselspropaganda enn en saklig side av oppriktig bekymrede fagfolk. Fant faktisk ikke en eneste uttalelse fra en direkte involvert person i alle disse skrekkhistoriene og syns det er rart ettersom det ikke burde være noe problem å fremskaffe dersom de var sanne. Flere hadde dessuten skrevet at "dessverre så er det noen som tror at alt på tv er sant". Veldig nedlatende! Bare for at man ikke er enig med de så er man en amøbe av en tv-slave som ikke kan tenke selv???
Jeg har forøvrig ikke sett alle programmene men jeg har sett mange og har aldri sett at han har vært voldelig eller straffet hundene (men så betrakter jeg ikke en dult i baken som vold heller).

Kanskje er det noe av dette som stemmer og jeg vil ikke gjøre alt som Millan sier men jeg er enig i de grunnleggende prinsippene hans og har ingen problemer med å stå for det (selv om enkelte da mener at jeg har blitt hjernevasket av tv) cool3
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:30

Marianne skrev:
Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info.

Dette er IKKE en NEI til CM tråd. Om du ikke har fått det med deg dry
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:37

Siden jeg hendviser til inneholder uttalelser fra mange eksperter. bla.a Gry Løberg, Anders Hallgren, NAS (norsk adferdsgruppe for selskapsdyr) Eva Bodfaldt m.fl.
Det er bare å søke på you tube, der finnes det mange klipp med CM som taler for seg.
Til Toppen Go down
Marianne




Antall Innlegg : 237
Join date : 24.09.2010
Age : 66
Bosted : Bergen

Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge EmptyTor Des 30 2010, 18:43

Gry Elena skrev:
Marianne skrev:
Jeg oppfordrer alle inntereserte om å støtte Randi Helene tillung og sende mail til NKK og kreve at de tar et tydelig standpunkt mot bruk av straff i trening av hund. Om du søker på Nei til "Hundehviskeren på TV norge" på facebook så kommer dere til mer info.

Dette er IKKE en NEI til CM tråd. Om du ikke har fått det med deg dry

Det er heller ikke en JA til CM tråd. Det er en "CM kommer til norge" tråd og det må da være rom for både tillhengere og motstandere å skrive sitt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Cesar Millan kommer til Norge Empty
PosteTema: Re: Cesar Millan kommer til Norge   Cesar Millan kommer til Norge Empty

Til Toppen Go down
 
Cesar Millan kommer til Norge
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Cesar Millan i spektrum!!
» Greg Derrett kommer til Norge og Tromsø!
» Hvor kommer hunden på OSL fra UK?
» Mye bjeffing og reaksjoner når folk kommer på døra
» Norge i et nøtteskall

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: