Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10

Go down 
+28
*Cathrina*
Tine
Antamina
Benedicte
Maiken
Katharina
Caroline
Fixa
Gry Elena
Nina (Kennel Dijontoma)
Maria
Ann-Helen
Hilde-pin
Simira
Irene
Fanny
Hera
CamillaF
Julie
camillahoel
Kinkade
Lex
ElinK
Linn
Lene
Kaja
Garp
Eva
32 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 06 2010, 21:31

Mor Baya har noen utrolig vakre tegninger wub4
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Julie

Julie


Antall Innlegg : 2315
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Bodø

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 06 2010, 21:54

En utrolig spesiell og fasinerende hund!
De ser jo enorme ut! :pale:
Til Toppen Go down
http://actiontail.com
Antamina

Antamina


Antall Innlegg : 412
Join date : 10.06.2009
Age : 36

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 06 2010, 23:27

Jeg liker jo godt elegante hunder. Men holdes de tynne bevisst, eller legger de bare ikke mer på seg?
Søkte opp litt bilder av rasen her


wink3
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 07 2010, 02:53

Antamina skrev:
Jeg liker jo godt elegante hunder. Men holdes de tynne bevisst, eller legger de bare ikke mer på seg?
Søkte opp litt bilder av rasen her


wink3

Siterer denne, og legger til...
De er hvertfall utrolig pene som valper, og som voksen er hodet absolutt vakkert.
Synes ikke det er veldig pent at ribbeina stikker ut, men det behøver de vel ikke å gjøre hvis man ser på alle bildene???
Alt i alt en veldig fin hund, med et utrolig spesielt utseende (me like happy6 ).
Hadde gleda meg jeg også hadde det vært jeg som venta på en sånn langbeint fining wub3 .
(Ser for meg at de løper fortere enn den lille bolla av en fjording jeg en gang hadde på fôr wink3

Gled deg videre, og fortsett å legg ut bilder happy3
Spennende å se utviklingen til lille valpen happy3
Stilig rase hvertfall happy6
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 07 2010, 05:56

Benedicte skrev:
allt for deg kjære..... wink3 *sitter på hendene sine*
Flink pie! happy6

Antamina skrev:
Jeg liker jo godt elegante hunder. Men holdes de tynne bevisst, eller legger de bare ikke mer på seg?
Søkte opp litt bilder av rasen her
De er rett og slett tynne, de skal være sånn. Tror det skal mye til før du klarer få en az feit. wink3


Kizz skrev:

Siterer denne, og legger til...
De er hvertfall utrolig pene som valper, og som voksen er hodet absolutt vakkert.
Synes ikke det er veldig pent at ribbeina stikker ut, men det behøver de vel ikke å gjøre hvis man ser på alle bildene???
Alt i alt en veldig fin hund, med et utrolig spesielt utseende (me like happy6 ).
Hadde gleda meg jeg også hadde det vært jeg som venta på en sånn langbeint fining wub3 .
(Ser for meg at de løper fortere enn den lille bolla av en fjording jeg en gang hadde på fôr wink3

Gled deg videre, og fortsett å legg ut bilder happy3
Spennende å se utviklingen til lille valpen happy3
Stilig rase hvertfall happy6
Det er ikke alle som er så radmagre, den værste perioden er vel fra de er halvt år til de er ett og ett halvt.
Men de skal jo være så tynne.. wink3

Ja, gleder meg sykt mye! Blir ett år med sinnsykt mye sosialisering veit jeg... happy4
Og deretter ca 12-14 år der jeg ikke trenger være redd for å blir rana eller slått ned, når jeg går tur med hunden.... happy5
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 07 2010, 09:01

Mynder skal være tynne, så jeg skjønner ikke helt at dere er så overrasket happy4

Fine foreldre biggrin Moen er ganske steil, men fy søren for en brystdybde hun har what3

Spennende å se valpen din vokse opp biggrin
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 07 2010, 09:25

Fine foreldre, selv om jeg innrømmer at jeg har litt trøbbel med å like det at de er så tynne. :P Har lagt min elsk på Whippet og trengte litt tid på å bli vant med deres tynne kropp også, selv om de ikke er riktig så tynne, men når jeg først fikk sansen for dem, så er det lite som kan måle seg med synet av en whippet i fart. plain3 Regner meg az gir litt av samme feelinga!! wink3

Men jeg er litt nysgjerrig, så håper det er ok at jeg spør og graver?

Ser jo at de er utilgjengelige og har redsel for fremmede. Det står (det du la inn i første innlegg) at de trekker seg unna med halen mellom bena når noen kommer bort, men samtidig står det også at de vokter og forsvarer. Regner jo med at de må ha en viss skarphet når de vokter og forsvarer, så hvordan vil de reagere i en situasjon hvor noen kommer mot dem, eventuelt bøyer seg over dem eller tar på dem? Vil de gå til forsvar eller vil de trekke seg unna? Da tenker jeg både i bånd og løs? Og hvis de blir presset og ikke kan trekke seg unna, hva da?

Er terskelverdiene for de ulike individene ganske så like eller vil du finne store individuelle forskjeller på hvor terskelen går for flukt/angrep? Og hvordan er avreaksjonen i situasjoner hvor de blir belastet av fremmede som er for nærgående?


Blir spennende å høre hvordan det går med den lille, så håper du kan dele erfaringer etterhvert! Very Happy wink3

EDIT! Oj, ble jo en haug med spørsmål! Embarassed Får skylde på at jeg er litt mentalitetsnerd, og da må man jo bare spørre og grave når man har sjansen! happy4 lalala2
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 07 2010, 11:12

Maria skrev:
Fine foreldre, selv om jeg innrømmer at jeg har litt trøbbel med å like det at de er så tynne. :P Har lagt min elsk på Whippet og trengte litt tid på å bli vant med deres tynne kropp også, selv om de ikke er riktig så tynne, men når jeg først fikk sansen for dem, så er det lite som kan måle seg med synet av en whippet i fart. plain3 Regner meg az gir litt av samme feelinga!! wink3

Men jeg er litt nysgjerrig, så håper det er ok at jeg spør og graver? Helt i orden!

Ser jo at de er utilgjengelige og har redsel for fremmede. Det står (det du la inn i første innlegg) at de trekker seg unna med halen mellom bena når noen kommer bort, men samtidig står det også at de vokter og forsvarer. Regner jo med at de må ha en viss skarphet når de vokter og forsvarer, så hvordan vil de reagere i en situasjon hvor noen kommer mot dem, eventuelt bøyer seg over dem eller tar på dem? Vil de gå til forsvar eller vil de trekke seg unna? Da tenker jeg både i bånd og løs? Og hvis de blir presset og ikke kan trekke seg unna, hva da?

Ja, da kan de jo fort forsvare seg. (vise tenner og stemme, evt så bite)
Men det er jo der jeg har en stor jobb, konstant når vi er med fremmede. wink3
De er jo avlet til vakt og jakt. Så ja, de vil jo vokte. Men i en betraktelig sterkere grad enn hva vi er vandt med siden de er så primitive.
Dersom en fremmed kommer bort til en az vil den avvente, den vil gi tegn og fortelle at den fremmede er for nærme.
Man kan stoppe å se på en az, men du ser den ikke inn i øynene samtidig som du går mot den.

En az løs er jo både og, den er så primitiv at den kan bare løpe(som i eks prøve løpe hjem) dersom den føler seg veldig stresset/ubekvem.
Men holder seg nær eier så godt som hele tiden.

En Azawakhs kjærlighet må virkelig fortjenes, den er på langt nær gratis!


Er terskelverdiene for de ulike individene ganske så like eller vil du finne store individuelle forskjeller på hvor terskelen går for flukt/angrep? Og hvordan er avreaksjonen i situasjoner hvor de blir belastet av fremmede som er for nærgående?
Ja, det er det jo. I helgen var jeg på mynde spesialen. Ludmilla skulle vise tenner på Dacar, men dommer skulle absolutt se selv. Før Ludmilla fikk sukk for seg viste Dacar hele tanngar'n! lalala2
Ines viste tenner selv på Bani, før Ines fikk sukk for seg var dommer over hele kroppen på Bani. Ærlig talt, når man er myndedommer er det vel ikke en az man velger å antaste?!
Men det gikk over all forventing, Bani stod stille og lot dommer kjenne over henne. (fremmed dommer)


Blir spennende å høre hvordan det går med den lille, så håper du kan dele erfaringer etterhvert! Very Happy wink3

EDIT! Oj, ble jo en haug med spørsmål! Embarassed Får skylde på at jeg er litt mentalitetsnerd, og da må man jo bare spørre og grave når man har sjansen! happy4 lalala2
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Tine

Tine


Antall Innlegg : 400
Join date : 07.07.2009
Age : 38
Bosted : Oslo

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyOns Sep 08 2010, 18:08

Gratulerer så mye med den lille helt utrolig nydelige jenta wub4 Utrolig spennende rase, syns du er tøff som skaffer deg en så "sjelden" hund. Syns det er utfordrende nok med pinscheren jeg. Gleder meg til oppdateringer og bilder biggrin
Til Toppen Go down
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 14 2010, 14:15

what3 what3 Fy fader så Lekker wub4
Noen syntes sikkert jeg er rar nå, MEN disse har en eleganse som bare lyser i øyan mine wub3
Gleder meg masse til å se mere bilder av valpen! Flotte foreldre har den jalefall !!! wub4
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
*Cathrina*

*Cathrina*


Antall Innlegg : 359
Join date : 11.06.2009
Age : 33
Bosted : Trondheim

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 14 2010, 14:19

Eva skrev:
Mamma Baya:
Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Baya_18m_IMG_0995


Og pappa Taussit:
Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 3995312834_38dfd2ccaf

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Taussit18m_img_0153

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Taussit18m_img_0726

FOR noen bevegelser what3 happy6 Nydelig.
Til Toppen Go down
http://www.hell-lykke.net
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 14 2010, 19:48

Tine skrev:
Gratulerer så mye med den lille helt utrolig nydelige jenta wub4 Utrolig spennende rase, syns du er tøff som skaffer deg en så "sjelden" hund. Syns det er utfordrende nok med pinscheren jeg. Gleder meg til oppdateringer og bilder biggrin

Takk biggrin

*Cathrina* skrev:
what3 what3 Fy fader så Lekker wub4
Noen syntes sikkert jeg er rar nå, MEN disse har en eleganse som bare lyser i øyan mine wub3
Gleder meg masse til å se mere bilder av valpen! Flotte foreldre har den jalefall !!! wub4

Takk takk! biggrin Morro at flere også syntes de er fine. Får høre nok av kjærsten min hvor überstygge de er happy4 rolleyes3

Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Gjest
Gjest




Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTir Sep 14 2010, 20:35

Gratulerer så mye biggrin
Flott hund biggrin
Til Toppen Go down
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptySøn Sep 19 2010, 06:11

For dere som er intressert i å lese mer om rasen

Judging the azawakh
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptySøn Sep 19 2010, 06:53

Spennende lesning, og utrolig spesiell og spennende rase happy3
Det jeg finner aller penest er de vanvittig lange beina (går jo herfra til månen what3 )
og hodet wub4
Jeg er nok innerst inne mest glad i mere kompakte dyr (smulen min er ikke så veldig kompakt gitt),
og siklet på engelsk staff en periode wink3
Men hjelpe og trøste for et fantastisk annerledes og interessant individ du får excited
Verden hadde vært kjip hvis bare de vanlige rasene skulle labba rundt wink3
Gleder meg masse til flere bilder, og kanskje jeg ser dere på utstilling en dag
(lover å holde akseptabel avstand wink3 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptySøn Sep 19 2010, 07:21

Kizz skrev:
Spennende lesning, og utrolig spesiell og spennende rase happy3
Det jeg finner aller penest er de vanvittig lange beina (går jo herfra til månen what3 )
og hodet wub4
Jeg er nok innerst inne mest glad i mere kompakte dyr (smulen min er ikke så veldig kompakt gitt),
og siklet på engelsk staff en periode wink3
Men hjelpe og trøste for et fantastisk annerledes og interessant individ du får excited
Verden hadde vært kjip hvis bare de vanlige rasene skulle labba rundt wink3
Gleder meg masse til flere bilder, og kanskje jeg ser dere på utstilling en dag
(lover å holde akseptabel avstand wink3 )
Takk, ja de er noe for seg selv.. happy4 Men nå liker jeg det som er litt utenom det vanlige. lalala2
Utstilling kommer vi nok til å sees på, hun er akuratt gammel nok til å stille i Letohallen i romjula. Så vi kommer dit happy5
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 09:03

Eva skrev:
Kizz skrev:
Spennende lesning, og utrolig spesiell og spennende rase happy3
Det jeg finner aller penest er de vanvittig lange beina (går jo herfra til månen what3 )
og hodet wub4
Jeg er nok innerst inne mest glad i mere kompakte dyr (smulen min er ikke så veldig kompakt gitt),
og siklet på engelsk staff en periode wink3
Men hjelpe og trøste for et fantastisk annerledes og interessant individ du får excited
Verden hadde vært kjip hvis bare de vanlige rasene skulle labba rundt wink3
Gleder meg masse til flere bilder, og kanskje jeg ser dere på utstilling en dag
(lover å holde akseptabel avstand wink3 )
Takk, ja de er noe for seg selv.. happy4 Men nå liker jeg det som er litt utenom det vanlige. lalala2
Utstilling kommer vi nok til å sees på, hun er akuratt gammel nok til å stille i Letohallen i romjula. Så vi kommer dit happy5

Jeg kommer også dit!! Da må jeg få titte på altså happy3 Med akseptabel avstand som kizz så fint skrev cool Men jeg må spørre, for de som ikke vet dette og ikke kjenner til rasen, f.eks på utstilling. og plutselig kommer borti en az, vil man da bli bitt etter, eller hopper den bare unna å er nervøs? Sånn som jeg ser det for meg så kan man jo ikke "komme borti" en sånn hund uten å kanskje få seg en kakk..
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 09:46

Fixa skrev:
Eva skrev:
Kizz skrev:
Spennende lesning, og utrolig spesiell og spennende rase happy3
Det jeg finner aller penest er de vanvittig lange beina (går jo herfra til månen what3 )
og hodet wub4
Jeg er nok innerst inne mest glad i mere kompakte dyr (smulen min er ikke så veldig kompakt gitt),
og siklet på engelsk staff en periode wink3
Men hjelpe og trøste for et fantastisk annerledes og interessant individ du får excited
Verden hadde vært kjip hvis bare de vanlige rasene skulle labba rundt wink3
Gleder meg masse til flere bilder, og kanskje jeg ser dere på utstilling en dag
(lover å holde akseptabel avstand wink3 )
Takk, ja de er noe for seg selv.. happy4 Men nå liker jeg det som er litt utenom det vanlige. lalala2
Utstilling kommer vi nok til å sees på, hun er akuratt gammel nok til å stille i Letohallen i romjula. Så vi kommer dit happy5

Jeg kommer også dit!! Da må jeg få titte på altså happy3 Med akseptabel avstand som kizz så fint skrev cool Men jeg må spørre, for de som ikke vet dette og ikke kjenner til rasen, f.eks på utstilling. og plutselig kommer borti en az, vil man da bli bitt etter, eller hopper den bare unna å er nervøs? Sånn som jeg ser det for meg så kan man jo ikke "komme borti" en sånn hund uten å kanskje få seg en kakk..

De fleste Az vil ikke bite i en slik situasjon, det er ikke akseptabelt hvis de glefesr eller biter i sånne situasjoner. De fleste az vil hoppe unna, noen vil ikke bry seg særlig i det heletatt.

Dere kan jo stå omtrent helt vedsidenav.. Men man følger jo med på hva slags signaler hunden gir.
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Maiken

Maiken


Antall Innlegg : 1150
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Hokksund

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 10:20

Gleeeder meg sååå mye til nurket kommer hjem til deg!! excited
Blir en del sosialiseringsturer på oss framover tenker jeg happy6
Syntes de er rett og slett fantastisk vakre plain3
Og lille Draka må bare venne seg på tanten sin, for hun kommer til å komme ofte på besøk!! happy3
Til Toppen Go down
http://www.trayan.no
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyMan Sep 20 2010, 12:11

Maiken skrev:
Gleeeder meg sååå mye til nurket kommer hjem til deg!! excited
Blir en del sosialiseringsturer på oss framover tenker jeg happy6
Syntes de er rett og slett fantastisk vakre plain3
Og lille Draka må bare venne seg på tanten sin, for hun kommer til å komme ofte på besøk!! happy3

Oh yes! happy5
Gleder meg sykt masse, 5 uker igjen til jeg skal hente henne! excited
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 18:29

Fariza de Garde-Epée

4 uker wub4
Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 60413_1626278301965_1386774519_1598393_2621144_n

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 60413_1626278341966_1386774519_1598394_6475420_n
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Ann-Helen

Ann-Helen


Antall Innlegg : 1671
Join date : 10.06.2009
Bosted : AUKRA

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 18:36

Så skjønn wub4
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Bobby-Chicco
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 18:37

Nomin wub3
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 18:40

wub4 wub4 wub4
Noe så nydelig da wub3
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Gjest
Gjest




Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 EmptyTor Sep 23 2010, 18:43

Gud noe så søtt wub4
Til Toppen Go down
Sponsored content





Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 3 Empty

Til Toppen Go down
 
Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10
Til Toppen 
Side 3 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Draka
» Vår hjemmeside
» Oppdatering: Harker til ho brekker seg!!
» - Kennel Whiquila -
» Exigor's Brilliant Aro

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: