Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10

Go down 
+28
*Cathrina*
Tine
Antamina
Benedicte
Maiken
Katharina
Caroline
Fixa
Gry Elena
Nina (Kennel Dijontoma)
Maria
Ann-Helen
Hilde-pin
Simira
Irene
Fanny
Hera
CamillaF
Julie
camillahoel
Kinkade
Lex
ElinK
Linn
Lene
Kaja
Garp
Eva
32 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AvInnlegg
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 EmptyTor Jan 20 2011, 14:20

Eva skrev:
Lene skrev:
Hun er nydelig. wub4
Kjempefin kritikk da, og flotte bilder av frøkna. happy5

Bare en ting jeg lurer på:
Hvordan er det med jaktinnstinkt? Er det mye jakt i Draka eller i andre az du har møtt?

Takk Very Happy

Det er en del jakt i de ja. Draka sine innstinkter trigger jeg ekstra da hun skal forhåpentligvis gå LC.
Noen har mye jakt, andre ganske lite.. Smile

Hvordan er det ute på tur da? Kan du ha henne løs eller vil hun jage "alt som rører på seg"?
Blir jo så nysgjerrig vettu. wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 EmptyTor Jan 20 2011, 14:52

Lene skrev:
Eva skrev:
Lene skrev:
Hun er nydelig. wub4
Kjempefin kritikk da, og flotte bilder av frøkna. happy5

Bare en ting jeg lurer på:
Hvordan er det med jaktinnstinkt? Er det mye jakt i Draka eller i andre az du har møtt?

Takk Very Happy

Det er en del jakt i de ja. Draka sine innstinkter trigger jeg ekstra da hun skal forhåpentligvis gå LC.
Noen har mye jakt, andre ganske lite.. Smile

Hvordan er det ute på tur da? Kan du ha henne løs eller vil hun jage "alt som rører på seg"?
Blir jo så nysgjerrig vettu. wink3

De er veldig primitive, så ja, de kan bare stikke. Men igjen de er veldig opptatt av "sine", så skal en del til før de stikker.
Har gått turer nå på Fornebu med 3 az løse, møtt på masse andre mennesker og hunder. Ingen problem!

Ja, er bare å spørre. Jeg er langt ifra noen ekspert, men skal svare så godt jeg kan! wink3
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 EmptyFre Jan 21 2011, 10:15

Nydelige bilder av vakre jenta di! wub4
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 EmptyFre Jan 21 2011, 10:29

Eva skrev:
Tusen takk for fine ord om frøkna! plain3

ElinK skrev:
Fineste Draka!! Vi må få til en playdate snart. Jeg føler at jeg bor på jobb denne uka, og har ingen fridag før neste fredag. Men det blir forhåpentligvis litt bedre utover.
Har sagt det før, men sier det igjen; Utrolig morsomt å følge den franske frøkna. Kommer aldri til å glemme når hun kjeftet på Trayan fordi han satt seg på henne. Mye krutt i en liten kropp. Og ingenting galt med en reservert hund, bare deilig å ha en hund som ikke må hilse på alt og alle hele tiden happy6

Har du planer om kull? Az var en helt ukjent rase for meg før, men synes det er en utrolig spennende rase excited

JA! Draka sier det er kjedelig gå med gamle Whiskey, hun trenger noen som vil leike mer tilbake wink3
Du har ikke en time ledig i helgen da?

Hehe.. Folk spør om jeg skal ha kull happy4
Men helt ærlig så veit jeg ikke, om jeg tør.
Jeg blir helt svett av å tenke på å finne "perfekt" hjem til 6 pinschervalper....
Tenk deg finne like gode hjem til 6 azawakh dry
Finne 6 gale mennesker med andre ord, er bare gale mennesker som har az happy4 cool3

Så får bare se ann, dersom jeg har eks 5 på liste som er verdige hjem, så ja da blir det nok kanskje ett kull. Og da beholder jeg en selv. happy6


Har ikke noe fri denne helgen, neste fridag er neste fredag.
Hadde vært utrolig morsomt med valper, Draka er jo en vakker frøken. Men er nok ikke lett å finne det "perfekte" hjemmet, men er sikker på at det kommer du til å klare happy6

Scot er helt klart klar for en lekedate, er jo ingen som gidder å løpe med han på Ekeberg lenger happy4
Han digget jo å løpe med den salukien, ihvertfall frem til hun satt inn det siste giret og bare forsvant.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty
PosteTema: Re: Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10   Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10 - Page 7 Empty

Til Toppen Go down
 
Fariza de Garde-Epée aka. Draka - Oppdatering s.10
Til Toppen 
Side 7 av 7Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 Similar topics
-
» Draka
» Vår hjemmeside
» Oppdatering: Harker til ho brekker seg!!
» - Kennel Whiquila -
» Exigor's Brilliant Aro

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: