Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 07:19

Sitter og vurderer om jeg skal handle fôr fra handlers.no, men vet ikke hvilket for jeg skal velge. Hill's skal jeg ihvertfall ikke kjøpe igjen.

Noen med erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Marita

Marita


Antall Innlegg : 1853
Join date : 14.06.2009

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 10:50

Litt usikker på om det var fôret, men både Zeus og Nitro ble pelsløse i små flekker på bakbeina etter at jeg byttet fôr til Belcando huh3 De gikk deretter på Specific sitt allergifôr i et par mnd, og da kom pelsen tilbake.
Til Toppen Go down
http://www.freewebs.com/nitrodverg
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 10:58

Hvis levering er hovedgrunnen til at du vil kjøpe der, så har dyresjappa.no levering i Oslo hver torsdag. De har ok priser og er veldig greie!
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 11:01

Simira skrev:
Hvis levering er hovedgrunnen til at du vil kjøpe der, så har dyresjappa.no levering i Oslo hver torsdag. De har ok priser og er veldig greie!

Neida, men tenkte å prøve noe helt annet. Og hørt positive ting om Belcando.
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 11:17

Garp luktet på belcandoforet, rakk finger til det og gikk videre i livet. cool3

Her fores det med Natures best fra Hills, og før det gikk han på Roal canin sensibel. Kjempefornøyd med begge forene, men for øyeblikket synes Garp at Natures best smaker best.
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 11:30

Garp skrev:
Garp luktet på belcandoforet, rakk finger til det og gikk videre i livet. cool3

Her fores det med Natures best fra Hills, og før det gikk han på Roal canin sensibel. Kjempefornøyd med begge forene, men for øyeblikket synes Garp at Natures best smaker best.

Scot er ikke så glad i Hill's dessuten ser det ut til at pelsen hans ikke har hatt godt av det. Han har fått RC frem til det, men etter at hormonene sparket bakut virker det ikke som om noe faller i smak. Prøver Belcando og vil han ikke ha det gir jeg det til svigers, gordon setteren deres spiser alt og tåler alt happy6
Får heller gå tilbake til RC evt., hadde bare lyst til å prøve noe nytt happy6
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Garp

Garp


Antall Innlegg : 664
Join date : 11.06.2009
Bosted : Bartebyen

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 11:36

ElinK skrev:
Garp skrev:
Garp luktet på belcandoforet, rakk finger til det og gikk videre i livet. cool3

Her fores det med Natures best fra Hills, og før det gikk han på Roal canin sensibel. Kjempefornøyd med begge forene, men for øyeblikket synes Garp at Natures best smaker best.

Scot er ikke så glad i Hill's dessuten ser det ut til at pelsen hans ikke har hatt godt av det. Han har fått RC frem til det, men etter at hormonene sparket bakut virker det ikke som om noe faller i smak. Prøver Belcando og vil han ikke ha det gir jeg det til svigers, gordon setteren deres spiser alt og tåler alt happy6
Får heller gå tilbake til RC evt., hadde bare lyst til å prøve noe nytt happy6

kos deg med hormonene.. confused3 Jeg er veldig glad vi er over de periodene der.. Men trøst deg med at det går over. La han få tid, og gjør ting dere lykkes med sammen. Og matlysten komemr nok tilbake igjen. Det er først etter han passerte to år at han har fått matlyst. Nå spiser han en eller to ganger om dagen, og spør faktisk om mat hvis han ikke har spist tidligere på dagen. what3 Så det ordner seg nok skal du se. happy4
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
ElinK

ElinK


Antall Innlegg : 2777
Join date : 25.07.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? EmptyTir Apr 06 2010, 11:42

Garp skrev:
ElinK skrev:
Garp skrev:
Garp luktet på belcandoforet, rakk finger til det og gikk videre i livet. cool3

Her fores det med Natures best fra Hills, og før det gikk han på Roal canin sensibel. Kjempefornøyd med begge forene, men for øyeblikket synes Garp at Natures best smaker best.

Scot er ikke så glad i Hill's dessuten ser det ut til at pelsen hans ikke har hatt godt av det. Han har fått RC frem til det, men etter at hormonene sparket bakut virker det ikke som om noe faller i smak. Prøver Belcando og vil han ikke ha det gir jeg det til svigers, gordon setteren deres spiser alt og tåler alt happy6
Får heller gå tilbake til RC evt., hadde bare lyst til å prøve noe nytt happy6

kos deg med hormonene.. confused3 Jeg er veldig glad vi er over de periodene der.. Men trøst deg med at det går over. La han få tid, og gjør ting dere lykkes med sammen. Og matlysten komemr nok tilbake igjen. Det er først etter han passerte to år at han har fått matlyst. Nå spiser han en eller to ganger om dagen, og spør faktisk om mat hvis han ikke har spist tidligere på dagen. what3 Så det ordner seg nok skal du se. happy4

Spurte broren min om han ville bytte. Jeg kunne ta min 15 år gamle nevø en stund mens han tok Scot happy4 Trener og leker og koser oss så best vi kan. Merker også at han har roet seg ned litt i det siste, akkurat som om det verste er over. Han gikk faktisk pent ved siden av meg på en liten tur igår, noe som var utrolig deilig, han har pleid å dra som bare ¤#%"#¤% de siste ukene. Hjelper jo ikke at vi har en tispe i nabolaget som ALLTID lukter løpetid blink00
Men ser glimt av den hunden vi kjenner nå, så det er lys i enden av tunnelen... Bare håper det ikke er et tog cool
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Sponsored content





Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty
PosteTema: Re: Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?   Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog? Empty

Til Toppen Go down
 
Erfaring med fôr fra Belcando, Oliver eller Bewi dog?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Denne mannen burde ikke hatt hund, eller PC, eller vindu!
» Rasenavn skal skrives med liten forbokstav på norsk
» Hundekurs erfaring med pinscher?
» Slapp eller syk dp?
» Lurer på om noen har kjennskap/erfaring med dette hundeutstyret?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: