Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?

Go down 
+4
KristinC
Camilla
Simira
helle
8 posters
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 02:43

Håper jeg ikke er alene her på forumet om å spille wii... unsure3 Tar sjansen på å lage en tråd om emnet... innocent3 Har alltid elsket å spille tv-spill, har lenge vært playstation frelst, men nå syns jeg det er flere spill på nintendo som appelerer til min smak, så da kjøpte jeg wii istedet for PS3.. Er foreløpig fornøyd med valget. Min kjære har dessuten PS3, så jeg lider ikke noen nød akkurat... På PS3 er forøvrig Skate2 å anbefale Smile


Hvilke spill anbefaler dere, eventuellt fraråder dere til nintendo wii??



Her er de spillene jeg har spilt og karakterene jeg har gitt dem:


Super Mario Galaxy - Plattform
Fantastisk spill, mitt favorittspill på alle konsoller gjennom tidene.
Anbefales til alle!!!
Karakter 6 Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? 297527


Wario Land: The Shake Dimension - 2D Plattform
Har spillt det, og det er døds morsomt! Virkelig et spill etter min smak. Elsket de gamle wario spillene til gameboy, og dette sto til forventningene syns jeg. Grafikken er også veldig fin, alt er nemlig håndtegnet. Anbefales til alle som liker plattformspill!
Karakter 5


Okami - Eventyr (noe ala Zelda)
Nettopp begynt å spille, syns det er veldig bra foreløpig. Veldig spesiell og anderledes grafikk, ser ut som alt er malt i japansk stil, veldig pent. Anbefales til dem som liker spill som Zelda osv.
Karakter 5


Mario Kart wii - Bilspill
Ekstra morsomt dersom man spiller flere sammen. Anbefales!!!
Karakter 5


Donkey Kong Junglebeat - 2D Plattform
Har nettopp begynnt å spille det men foreløpig syns jeg det er ok. Anbefales til de som er glad i 2D spill.
Karakter 4


Wii Sports - Party/sport
Morsomt om man er fler, men ikke ellers.
Karakter 3


Klonoa: Door to Phantomile - 2D (i 3D verden) Plattform
Nettopp begynt å spille, har blandede følelser, og det er en del for enkelt foreløpig. Jeg liker bedre rene 2D spill. Styringen er litt upresis syns jeg, men det blir pirk, man venner seg kjapt til det. Anbefales til barn som er glad i plattformspill, eller for de som likte playstationspillet Pandemonium eller er gamle Klonoa fans.
Karakter 3




Zack & Wiki Quest for Barbaro's Treasure - Stategi tror jeg
Ikke spillt enda, men fått bra kritikker


Resident Evil 4 - Skrekk/skytespill
Ikke spillt enda, men fått supre kritikker. Får se om jeg tør å spille det... Surprised


Har også bestilt:
New Super Mario Bros - 2D Plattform
Gleder meg som en unge til det kommer i slutten av november, selv om jeg egentlig håper de drøyer an med å gi det ut til etter min siste eksamen... hehe... excited



De fleste spillene er kjøpt billig via Amazon UK...
Hadde aldri giddet å kjøpt spillene for full pris i norge.. Har betalt rundt 150kr for de fleste av dem wink3 Håper jeg får tid å spille litt fler av dem i juleferien, nå blir det ikke så mye tid med hunder, trening og studier må jeg si...


Sist endret av helle den Tor Nov 12 2009, 01:20, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 07:01

Takk for tips. Smile Vi har Wii i Norge, og bor jo i Amazon-land for tida... (fri frakt og null toll wink3 ).
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 08:50

Jeg har også Wii happy4

Min toppliste:
- - Alle de gamle super mario spillene (har lastet dem ned via wiien, og kjøpt den "gamle" kontrollen)
- - Raving Rabbids TV party (Kjempemorsomt spill,Spin off av Rayman)
- - WII Fit
- - Super paper mario
- - Supr mario galaxy
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
KristinC

KristinC


Antall Innlegg : 692
Join date : 11.06.2009
Bosted : Horten

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 10:13

Super Paper Mario anbefales av spillerne her! happy6
Til Toppen Go down
Tonje

Tonje


Antall Innlegg : 86
Join date : 28.10.2009
Bosted : Kr.sand

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 11:16

Jeg har også Wii, men jeg har mere sansen for de ell gamle spillekonsollene. Gode Gammle Mario og Donkikong!! happy6
Til Toppen Go down
Hera

Hera


Antall Innlegg : 1526
Join date : 10.06.2009
Bosted : Molde

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyLør Okt 31 2009, 13:05

Kommet et helt nytt spill til Wii, de som er på turne og promoterer denne bor på hotellet vårt som jeg jobber på nå i Trondheim. Det heter noe med Resort ... skal visst være skikkelig morsomt spill. Vi har ikke wii selv, men får veldig lyst på etter å ha sett bilde av spillet. Aner ikke hva det går ut på helt egentlig, men ser bare veldig morro ut wink3
Til Toppen Go down
http://www.familietid.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyTor Nov 05 2009, 21:09

Camilla skrev:
Jeg har også Wii happy4

Min toppliste:
- - Alle de gamle super mario spillene (har lastet dem ned via wiien, og kjøpt den "gamle" kontrollen)
- - Raving Rabbids TV party (Kjempemorsomt spill,Spin off av Rayman)
- - WII Fit
- - Super paper mario
- - Supr mario galaxy

Er paper mario bra altså?? Syns det ser så merkelig ut, så klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gidde å kjøpe det eller ei...
Til Toppen Go down
Cesilie

Cesilie


Antall Innlegg : 1217
Join date : 12.06.2009
Age : 39
Bosted : Larvik

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyTir Nov 10 2009, 17:33

Jeg er veldig glad i Mariocart, og syns også Simpsonsspillet er gøy Very Happy Har veldig lyst til å kjøpe meg Donkey Kong, også syns jeg Crash Bandicoot er kjempegøy, men det er vel kanskje bare å få til PS, det? De to siste har jeg ikke prøvd, men er veldig glad i dem fra gammelt av Very Happy
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyTir Nov 10 2009, 18:06

Finnes Crash til Wii, men det er nye crash.. Jeg syns ikke det er bra på PS, men har hørt rykter om at det skal være bedre på Wii... Jeg elsker gamle crash spill, men de nye som har tatt over lagingen av crash har mislyktes totalt syns jeg.. Mistet hele crash følelsen når jeg spiller..



Donkey Kong til Wii, var gøy, men jeg blir døds sliten av å spille det.. Må slå så mye med kontrollene når man skal drepe bosser happy4 I forhold til super mario galaxy er det en del dårligere syns jeg, men for all del et bra spill.
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyTor Nov 12 2009, 01:21

Anbefaler Wario spillet!! Det er døøøds bra, på grensen til 6'er tror jeg.. Dersom det fortsetter like bra fremover som det har gjort nå, så får det 6'er av meg og ikke 5..



Har forresten oppdatert første innlegg med karakterer på spillene..
Til Toppen Go down
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? EmptyTor Nov 12 2009, 13:46

Jeg har Mario & Sonic olympic games, synes det er utrolig artig, spesielt om man er flere sammen Smile
Ellers har jeg Wii Fit med board, artig treningsspill.
Og kjøpte (dvs sambo) for litt siden det Wii Sports Resort som er sommervarianten av sportspillet som følger med, her får du bl.a kjøre vannscooter og kaste freesbe med en hund Smile
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Sponsored content





Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty
PosteTema: Re: Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?   Nintendo Wii - har du spillanbefalinger? Empty

Til Toppen Go down
 
Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Noen som har en gammel super nintendo liggende?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: