Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Noen som har en gammel super nintendo liggende?

Go down 
5 posters
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 14:47

Er det noen som har en super nintendo liggende som de har lyst til å bli kvitt?

Jeg er ute etter julegave til min fetter på 5, men ser ikke vitsen i å kjøpe ny konsoll enda, da han vil ha stor glede av alle super mario spillene som er på super nintendo biggrin
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 15:35

Vet det var noen som fikk Playstation 2 gratis på FINN.no happy6 Jeg ville ha sett der også.
Til Toppen Go down
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 15:43

Har sett der også, men litt skeptisk av å kjøpe fra folk jeg ikke vet hvem er, spesielt når det gjelder gamle ting. unsure3 Var noen til grei pris, og inkl en del spill, men som sakt kjedelig å få noe som ikke fungerer. Mulig jeg er skeptisk uten grunn her?

Har faktisk en gammel Play Station liggende også da, om den funker så kan kanskje det være et alternativ også. Har vel sånn 25 spill til den, hvorav en del er barnevennlige plattformspill. Har 3 PS2 liggende, men den ene bruker jeg selv, og de to andre tror jeg er kaputt..

Min super nintendo ble borte i flyttelasset da vi flyttet for 10 år siden, og nintendo 64 har jeg solgt.. Typisk.. Gamecube har jeg aldri likt, så den får han ikke happy4




Er kanskje interessert i gameboy color/advance også.
Til Toppen Go down
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 16:46

Du kan jo kjøpe en Wii, der kan du spille mario og sonic o.l. Men den er jo litt dyr dry
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 17:13

Jeg har ikke funnet klassisk Super Mario til Wii. :( Men jeg har vurdert å selge min relativt nye gamle Super Nintento (kjøpte brukt for et par år siden). De er ganske dyre faktisk, ligger på tusenlappen brukt på QXL og finn.no. Skal prøve å bestemme meg fort, hvis det er interessant.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 17:47

Simira skrev:
Jeg har ikke funnet klassisk Super Mario til Wii. :( Men jeg har vurdert å selge min relativt nye gamle Super Nintento (kjøpte brukt for et par år siden). De er ganske dyre faktisk, ligger på tusenlappen brukt på QXL og finn.no. Skal prøve å bestemme meg fort, hvis det er interessant.

Det har jeg wink3 Kjøpte det på wii store cool cool
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyLør Aug 22 2009, 17:59

Har wii, men blir litt vel dyrt å kjøpe i julegave til noen for min lommebok i alle fall..

Kan jo laste ned masse av de gode gamle mario spillene til wii'en da på wii store. Koster nesten ingenting. Eventuellt chippe wiien og laste ned masse spill gratis cool

Og så kommer det snart et nytt spill til wii, ser drit gøy ut syns jeg. New super mario bros wii: https://www.youtube.com/watch?v=W0DGkafnnZY Man kan spille med opp til 4 spillere, men kan også spille aleine da.. her er kanskje litt bedre visning, nederst på siden: http://www.pressfire.no/nyheter/Wii/855/New-Super-Mario-Bros.-Wii-uten-online-flerspiller

Har new super mario bros på ds, og om det til wii er like bra så lover det godt happy3


Har sett en del Super nintendo til rundt 500-600 kr, på qxl og finn nå nylig, og noen inkl spill, har ikke tenkt å bruke så mye mer i alle fall på selve konsollen, må jo ha spill også. Eneste som stopper meg er at jeg ikke aner kvaliteten på disse, om de er defekte eller ei. Hva hadde du tenkt å selge din for? Har du spill til? Er det kabler som funker til nyere tver også? Kan gjerne ta det på pm dersom du vil.
Til Toppen Go down
Lene

Lene


Antall Innlegg : 2752
Join date : 15.06.2009
Age : 41
Bosted : Trondheim

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyMan Aug 24 2009, 09:59

Finn.no har jo sånn betaligsgaranti eller hva de kaller det.
Det funker sånn at pengene står på vent til du har mottatt og godkjent varen du har kjøpt, og hvis alt er i orden så godkjenner du at selger får pengene.
Brukte det sist jeg kjøpte spill til den originale Nintendoen. wink3
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyMan Aug 24 2009, 10:13

Lene skrev:
Finn.no har jo sånn betaligsgaranti eller hva de kaller det.
Det funker sånn at pengene står på vent til du har mottatt og godkjent varen du har kjøpt, og hvis alt er i orden så godkjenner du at selger får pengene.
Brukte det sist jeg kjøpte spill til den originale Nintendoen. wink3

å? det hørtes jo genialt ut.. Så da betaler jeg altså over nett, inn på finn sin sperrede konto, henter varen, tester den, og så sier om ting har fungert eller ei, og derretter blir pengene gitt videre til selger dersom alt er i orden?

Funnet en jeg kjøper nå skjønner du.. Får snes med 3 spill til 500 spenn, syns det var veldig grei pris. Mange av klassikerne der også, super mario all stars blant annet.
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyMan Aug 24 2009, 10:17

Det var billigere enn du får det hos meg ihvertfall. Smile
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyMan Aug 24 2009, 12:02

Ja, var veldig billig.. Så bare krysser fingere for at alt fungerer da unsure3
Til Toppen Go down
CamillaB

CamillaB


Antall Innlegg : 295
Join date : 11.06.2009
Bosted : Oslo/Fredrikstad/Danmark

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyMan Aug 24 2009, 19:31

jeg kjøpte min på QXL med en haug med spill for noen år siden, funket supert både spill og konsoll, så se på auksjoner og finn. no, sikkert noen bra der Smile
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? EmptyOns Aug 26 2009, 18:24

Da er maskinen hentet i oslo, min kjære mormor hentet den for meg, og han koblet den også til hennes tv for å vise at den fungerte. Jeg er kjempe fornøyd, føler jeg har fått det til veldig god pris med så mange spill og fungerende maskin og alt mulig happy5
Til Toppen Go down
Sponsored content





Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty
PosteTema: Re: Noen som har en gammel super nintendo liggende?   Noen som har en gammel super nintendo liggende? Empty

Til Toppen Go down
 
Noen som har en gammel super nintendo liggende?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Nintendo Wii - har du spillanbefalinger?
» Har noen prøvd noen av disse?
» Super-dupern
» Hundepass til Super 6. til 8. mai
» Rotrening med gammel hund

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Bytte/ til salgs-
Gå Til: