| Så var det igang igjen | |
|
+19ElinK Kennel Mirenzo Fly Nina (Kennel Dijontoma) -linda- Kristin Camilla J Maria Fixa Nero-Noir Takk for meg Gry Elena Marte Anne Eva Camilla Caroline Hera ylva 23 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Caroline
Antall Innlegg : 3132 Join date : 10.06.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Så var det igang igjen Lør Sep 26 2009, 10:36 | |
| Hun er utestengt av NKK, men det stopper henne sikkert ikke å mishandle hunder for det | |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
ylva
Antall Innlegg : 177 Join date : 14.06.2009 Age : 54
| Tema: Re: Så var det igang igjen Fre Okt 09 2009, 11:05 | |
| Å fy fa## :grrrr Kjenner jeg blir såååå forbanna. Vi var flere her nå som tok en tlf opp til matilynet for og høre om de var klar over at hun forsatt har hunder og nå på nytt selger valper. og ja det var de helt klar over og han sa de følgte dette opp på lik linje med andre dyrehold. jeg spurte også om det var lov og skyte sine hunder og grave de ned.. ja det mente han var lov ??? ??? ja vel sa jeg er det da lov og fryse ned sine valper også da sa jeg. ja det var også lov om de var døde svarte han ??? ??? Så det mattilsynet vi har i norge gjør altså ikke en drutt for og si det rett ut. vet det kommer opp en rettsak snart og da håper jeg virkelig de kan få satt en stopper på henne der. Jeg ble bare så irritert på han at jeg la på . mattilsynet burde skamme seg :grrrr hun har lagt ut nye bilder av valper på finn, og en ser jo tydlig på bildene hvor de er tatt, selv om hun kaller seg Kristin på hjemmesiden. håper så indelig den dama får svi | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Så var det igang igjen Fre Okt 09 2009, 11:29 | |
| - ylva skrev:
- Å fy fa## :grrrr
Kjenner jeg blir såååå forbanna. Vi var flere her nå som tok en tlf opp til matilynet for og høre om de var klar over at hun forsatt har hunder og nå på nytt selger valper. og ja det var de helt klar over og han sa de følgte dette opp på lik linje med andre dyrehold. jeg spurte også om det var lov og skyte sine hunder og grave de ned.. ja det mente han var lov ??? ??? ja vel sa jeg er det da lov og fryse ned sine valper også da sa jeg. ja det var også lov om de var døde svarte han ??? ???
Så det mattilsynet vi har i norge gjør altså ikke en drutt for og si det rett ut. vet det kommer opp en rettsak snart og da håper jeg virkelig de kan få satt en stopper på henne der.
Jeg ble bare så irritert på han at jeg la på . mattilsynet burde skamme seg :grrrr
hun har lagt ut nye bilder av valper på finn, og en ser jo tydlig på bildene hvor de er tatt, selv om hun kaller seg Kristin på hjemmesiden.
håper så indelig den dama får svi Er det mulig?? Har du link til finn annonsen og hjemmesiden?? |
|
| |
ylva
| Tema: Re: Så var det igang igjen Fre Okt 09 2009, 11:35 | |
| jepp det har jeg..
sender deg de, vet ikke om en kan legge de ut her | |
|
| |
jeanette
Antall Innlegg : 478 Join date : 16.06.2009 Age : 46
| |
| |
Gjest Gjest
| Tema: HER ER EN TRØST!! Lør Okt 10 2009, 08:27 | |
| |
|
| |
Gjest Gjest
| |
| |
Unn
Antall Innlegg : 398 Join date : 12.06.2009 Bosted : Lier
| |
| |
ylva
| Tema: Re: Så var det igang igjen Lør Okt 10 2009, 09:43 | |
| | |
|
| |
Christina
Antall Innlegg : 150 Join date : 28.06.2009 Age : 45 Bosted : Kosice
| Tema: Re: Så var det igang igjen Lør Okt 10 2009, 09:47 | |
| Det tok nå jaggu lang nok tid! Men endelig Sykt, sykt menneske!!! | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Så var det igang igjen Lør Okt 10 2009, 13:34 | |
| Nå er det bare å vente på rettsaken, lurer på om den blir på denne siden av jul jeg, eller om den nedprioriteres til neste høst. | |
|
| |
Unn
Antall Innlegg : 398 Join date : 12.06.2009 Bosted : Lier
| Tema: Re: Så var det igang igjen Lør Okt 10 2009, 15:25 | |
| - Fly skrev:
- Nå er det bare å vente på rettsaken, lurer på om den blir på denne siden av jul jeg, eller om den nedprioriteres til neste høst.
Tipper neste høst jeg | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Så var det igang igjen | |
| |
|
| |
| Så var det igang igjen | |
|