Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Så var det igang igjen

Go down 
+19
ElinK
Kennel Mirenzo
Fly
Nina (Kennel Dijontoma)
-linda-
Kristin
Camilla J
Maria
Fixa
Nero-Noir
Takk for meg
Gry Elena
Marte
Anne
Eva
Camilla
Caroline
Hera
ylva
23 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Caroline

Antall Innlegg : 3132

Så var det igang igjen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Sep 26 2009, 10:36

Hun er utestengt av NKK, men det stopper henne sikkert ikke å mishandle hunder for det sad3
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Sep 26 2009, 12:25

Caroline skrev:
Hun er utestengt av NKK, men det stopper henne sikkert ikke å mishandle hunder for det sad3

Nei, desverre Caroline, så er det valper fra henne på Finn.no faktisk. Så hunder og mishandle har hun nok mad3
Til Toppen Go down
ylva

ylva

Antall Innlegg : 177

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyFre Okt 09 2009, 11:05

Å fy fa## :grrrr
Kjenner jeg blir såååå forbanna.
Vi var flere her nå som tok en tlf opp til matilynet for og høre om de var klar over at hun forsatt har hunder og nå på nytt selger valper.
og ja det var de helt klar over og han sa de følgte dette opp på lik linje med andre dyrehold.
jeg spurte også om det var lov og skyte sine hunder og grave de ned.. ja det mente han var lov ??? ???
ja vel sa jeg er det da lov og fryse ned sine valper også da sa jeg. ja det var også lov om de var døde svarte han ??? ???

Så det mattilsynet vi har i norge gjør altså ikke en drutt for og si det rett ut.
vet det kommer opp en rettsak snart og da håper jeg virkelig de kan få satt en stopper på henne der.

Jeg ble bare så irritert på han at jeg la på .
mattilsynet burde skamme seg :grrrr

hun har lagt ut nye bilder av valper på finn, og en ser jo tydlig på bildene hvor de er tatt, selv om hun kaller seg Kristin på hjemmesiden.

håper så indelig den dama får svi Twisted Evil
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyFre Okt 09 2009, 11:29

ylva skrev:
Å fy fa## :grrrr
Kjenner jeg blir såååå forbanna.
Vi var flere her nå som tok en tlf opp til matilynet for og høre om de var klar over at hun forsatt har hunder og nå på nytt selger valper.
og ja det var de helt klar over og han sa de følgte dette opp på lik linje med andre dyrehold.
jeg spurte også om det var lov og skyte sine hunder og grave de ned.. ja det mente han var lov ??? ???
ja vel sa jeg er det da lov og fryse ned sine valper også da sa jeg. ja det var også lov om de var døde svarte han ??? ???

Så det mattilsynet vi har i norge gjør altså ikke en drutt for og si det rett ut.
vet det kommer opp en rettsak snart og da håper jeg virkelig de kan få satt en stopper på henne der.

Jeg ble bare så irritert på han at jeg la på .
mattilsynet burde skamme seg :grrrr

hun har lagt ut nye bilder av valper på finn, og en ser jo tydlig på bildene hvor de er tatt, selv om hun kaller seg Kristin på hjemmesiden.

håper så indelig den dama får svi Twisted Evil

Er det mulig?? Har du link til finn annonsen og hjemmesiden??
Til Toppen Go down
ylva

ylva

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyFre Okt 09 2009, 11:35

jepp det har jeg..

sender deg de, vet ikke om en kan legge de ut her
Til Toppen Go down
jeanette

jeanette

Antall Innlegg : 478

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyFre Okt 09 2009, 11:48

Se på hundeloven kap. 6 og 7... sånn jeg tolker den så bør politiet kunne gå inn og forby, samt følge opp denne personen-så h*n ikke kan ha dyr...

Jeg merker det at jeg blir forbanna her jeg sitter... Mattilsynet skulle vært lagt ned mad3 mad3 mad3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: HER ER EN TRØST!!   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 08:27

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.6811

Det er ENDELIG tatt ut tiltale mot henne!!

JOHOOO!! excited excited
happy5 happy5 happy5 happy5 happy5
:cheers: :cheers: :cheers:
wawe3 wawe3 wawe3
jump2
confetti2
Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626
Så var det igang igjen - Page 3 732855 Så var det igang igjen - Page 3 732855 Så var det igang igjen - Page 3 732855
Så var det igang igjen - Page 3 650389 Så var det igang igjen - Page 3 650389 Så var det igang igjen - Page 3 650389 Så var det igang igjen - Page 3 650389 Så var det igang igjen - Page 3 650389
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 08:51

HURRA Så var det igang igjen - Page 3 732855 jump2 Jammen på tide, men fy for et matilsyn fighting3
Til Toppen Go down
Unn

Antall Innlegg : 398

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 09:24

ENDELIG Så var det igang igjen - Page 3 650389 Så var det igang igjen - Page 3 650389
Til Toppen Go down
http://www.royalmontu.com
ylva

ylva

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 09:43

PÅ TIDE

Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 545626 Så var det igang igjen - Page 3 650389
Til Toppen Go down
Christina

Christina

Antall Innlegg : 150

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 09:47

Det tok nå jaggu lang nok tid! Men endelig happy5 Sykt, sykt menneske!!! Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 13:34

Nå er det bare å vente på rettsaken, lurer på om den blir på denne siden av jul jeg, eller om den nedprioriteres til neste høst.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Unn

Antall Innlegg : 398

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 EmptyLør Okt 10 2009, 15:25

Fly skrev:
Nå er det bare å vente på rettsaken, lurer på om den blir på denne siden av jul jeg, eller om den nedprioriteres til neste høst.

Tipper neste høst jeg dry
Til Toppen Go down
http://www.royalmontu.com
Sponsored content

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 3 Empty

Til Toppen Go down

Så var det igang igjen
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-