Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Så var det igang igjen

Go down 
+19
ElinK
Kennel Mirenzo
Fly
Nina (Kennel Dijontoma)
-linda-
Kristin
Camilla J
Maria
Fixa
Nero-Noir
Takk for meg
Gry Elena
Marte
Anne
Eva
Camilla
Caroline
Hera
ylva
23 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Kennel Mirenzo

Kennel Mirenzo

Antall Innlegg : 1083

Så var det igang igjen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 11:52

Var en staffeeier som fikk loven på døra her om dagen. Naboen hadde sagt de hadde en Pitbull. Så 3 politibetjenter + to stk fra mattilsynet kom på døra. Så DET har de altså tid og mulighet til..

De fikk seg en liten "ørefik" med stamtavlen som eieren viste frem da happy5
Til Toppen Go down
http://www.mirenzo.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 11:54

Anette&Dior skrev:
Vet ikke.. Er så urealistisk den hjemmesiden!! Skulle gjerne likt å visst jeg og!! Er SÅ frista til å dra opp og hente alle bikkjene.. mad3
Det trengs jo så sårt, men er umulig å få "de som BURDE ordna dette" til å gjøre noe med det!

Blir skikkelig KVALM av sånne mennesker.... puke3

Ja Anette Twisted Evil man har bare lyst og hente de dyra...tanken på hva de gjennomgår hver dag, er ubeskrivelig vond :x
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 11:55

Herregud, er det mulig!!??! happy5

Skal vi starte vår egen ting: DYREtilsynet??! Ha ha, bare tøyser, men NOE måååååå det da være mulig å gjøre?
Blir sprø i hodet jeg, av å vite at sånt forgår!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 11:56

Kennel Mirenzo skrev:
Var en staffeeier som fikk loven på døra her om dagen. Naboen hadde sagt de hadde en Pitbull. Så 3 politibetjenter + to stk fra mattilsynet kom på døra. Så DET har de altså tid og mulighet til..

De fikk seg en liten "ørefik" med stamtavlen som eieren viste frem da happy5

Helt utrolig mad3 Heller 10 snille Pitbull enn 1 av hu derre Twisted Evil
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:00

Anette&Dior skrev:
Herregud, er det mulig!!??! happy5

Skal vi starte vår egen ting: DYREtilsynet??! Ha ha, bare tøyser, men NOE måååååå det da være mulig å gjøre?
Blir sprø i hodet jeg, av å vite at sånt forgår!!!!!

Jeg kjenner ikke loven på sånne ting som dette... Men de som har omplassert hundene sine dit, har gjort det i god tro... Hun gale damen har med viten og vilje tilbakeholdt viktig info, og da mener jeg at omplasseringen/salget bør være ugyldig, og at folkene MÅ få hundene ut igjen???
Til Toppen Go down
Maria

Maria

Antall Innlegg : 2693

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:03

Fly skrev:
Nina skrev:
Hun skriver jo stadig diverse innlegg på Canis-forumet som er helt hull i hodet når hun burde vite at hele Norge har sett sannheten om henne på nyhetene gang på gang...lite poeng å fortsette å prøve å glorifisere seg selv og sitt hundehold når alle vet sannheten liksom... :roll: Syns det er merkelig at en person som det ikke blir utestengt fra et forum som dreier seg om positiv hundetrening...regner med at positivt hundehold er vel så viktig...? :roll:

Kan du sende på PM hvilket nick hun bruker nå på canisforumet, jeg mener hun ble kastet ut av canis for en god stund siden og jeg kan ikke si at jeg har sett noe mere til henne der inne. Det er mange gammle innlegg om man søker på de, men felles for de fleste så er hennes innlegg fjernet. Jeg tror til og med at hun er lite velkommen på hundesonen. Hun var medlem på forige forum som Pinscherklubben hadde men ingen innlegg som jeg kan huske.
Ja, husker hun meldte seg inn rett etter at det ble laget tråd om saken hennes. Så aldri noen innlegg fra henne... Men håper hun leste (og leser!!) alt som ble skrevet om henne. Helt utrolig at ikke hele hundenorges synspunkter er nok til å få henne til å skjønne at hun ikke er den dyrevennlige personen hun selv gir uttrykk for på diverse forum osv. Klarer ikke begripe hva det mennesket er laget av!!! mad3 mad3
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:05

Skulle jo tro det var slik det fungerte, men skal vedde stooort på at denne dama har pugget lover og regler gitt!! Hun nekter de som har spurt, å få tilbake bikkja. Den ene fant de jo død nedgravd i hagen hennes, så er jo nesten litt skummlet å kreve bikkja tilbake også....

Vurderer å bli kriminell nå asså!!! Det er for en goooood sak ihvertfall!!! innocent3
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:36

Var forresten ei venninne som sa noe glupt:

Kan jo anmelde mattilsynet for medvirkning til dyremishandling og hundedrap.

Det kan jo også være en mulighet...
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:45

Anette&Dior skrev:
Var forresten ei venninne som sa noe glupt:

Kan jo anmelde mattilsynet for medvirkning til dyremishandling og hundedrap.

Det kan jo også være en mulighet...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa happy5
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 12:46

Fly skrev:
Nina skrev:
Hun skriver jo stadig diverse innlegg på Canis-forumet som er helt hull i hodet når hun burde vite at hele Norge har sett sannheten om henne på nyhetene gang på gang...lite poeng å fortsette å prøve å glorifisere seg selv og sitt hundehold når alle vet sannheten liksom... :roll: Syns det er merkelig at en person som det ikke blir utestengt fra et forum som dreier seg om positiv hundetrening...regner med at positivt hundehold er vel så viktig...? :roll:

Kan du sende på PM hvilket nick hun bruker nå på canisforumet, jeg mener hun ble kastet ut av canis for en god stund siden og jeg kan ikke si at jeg har sett noe mere til henne der inne. Det er mange gammle innlegg om man søker på de, men felles for de fleste så er hennes innlegg fjernet. Jeg tror til og med at hun er lite velkommen på hundesonen. Hun var medlem på forige forum som Pinscherklubben hadde men ingen innlegg som jeg kan huske.

Jeg er så skjeldent på Canis-forumet at jeg er helt ubrukelig når det kommer til å finne fram der inne...Har aldri klart å sette meg ordentlig inn i den siden der, så jeg klarer aldri å finne igjen tråder jeg har lest tidligere... :roll: Embarassed

Hun brukte hvert fall sitt fulle navn, og jeg tror den tråden jeg tenker på var en tråd der noen spurte om hjelp til å finne fram til serriøse staffeoppdrettere... Noen sa at jungeltelegrafen var ganske grei å høre litt på, og at om en oppdretter f.eks har fått mattilsynet på døren gang på gang så bør man kanskje holde seg unna, men da skal jeg si den uskyldige engelen gjorde sitt med å understreke at det ikke nødvendigvis var tilfellet at man var userriøs selv om man fikk besøk av mattilsynet, og at dumme mennesker prøvde å gjøre ting vanskelig for henne, så Mattilsynet kom gang på gang men fant aldri no på henne for alt var i sin skjønneste orden...! Evil or Very Mad Laughing :roll:
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 13:07

bare google navnet hennes, så dukker det opp inlegg fra Canis og andre steder.
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 13:13

Enkelte mennesker skulle vært satt i gapestokk til skrekk og advarsel!!!! mad1
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 15:13

Jada, det er bare å google navnet hennes, eller søke med apportknappen på canis og da kommer innleggene hennes opp. Men alle de innleggene som hun har på canis med fullt navn er fra tiden rett før/etter hun mistet alle de hundene hun hadde på kennelen sin. Hun prøvde en stund etter med et annet navn på canis, men forsvant samme dag igjen.
Ingen av de hundene hun har avbildet på hjemmesiden bor hos dama lengre, hun har skaffet seg nye hunder, og hun har startet en ny hjemmeside.
Han som eide den hunden som døde og politiet gravde opp, den gikk han rettens vei for å få ut og jeg er sikker på at hvis de andre eierene gjør det samme, så får de medhold i saken siden hun ikke nevnte at hun er under etterforskining. Dette blir noe av det samme som når Løken forsøksgård kjøpte opp valper av rasen Haldenstøver i fra flere forskjellige oppdrettere, de måtte utlevere hundene igjen fordi de unnlot å fortelle oppdretterene at disse hundene skulle inngå i kennelens avlsprogram. Problemet er vel at saksgangen tar så uhyggelig lang tid, og derfor så kan dama holde på med sitt, fram til hun taper saken i retten. For gud forby om hun vinner, da er det jo fritt fram for enhver å starte med dyremishandling uten konsekvenser.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 15:46

Fly: Har du lyst til å sende meg link til ny hjemmeside på PM?
Til Toppen Go down
ElinK

ElinK

Antall Innlegg : 2777

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 15:49

Anette&Dior skrev:
Fly: Har du lyst til å sende meg link til ny hjemmeside på PM?

Skulle gjerne hatt den jeg også!

mad1
Til Toppen Go down
http://www.scotogsara.com
Camilla J

Camilla J

Antall Innlegg : 477

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 15:53

jeg også.....
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 16:38

Da har jeg tittet på den nye hjemmesiden hennes, og det er tydeligvis bladingshunder det går i ja! Stakkars valper, og stakkars valpekjøpere!!

Blanding av labrador, rottweiler og schäfer what3
Man skal ha tunga rett i munnen for å oppdra disse vil jeg tro!

Men, altså... Det står et (uregistrert) tlf nr der OG en mailadrese.. Det vil jo si at hunikke er så vanskelig å spore! Hus BØR jo ikke ha hunder, og ihvertfall ikke drive oppdrett...
Nok en gang: Kan det være SÅ vanskelg å stoppe dette da????
Til Toppen Go down
Fly

Fly

Antall Innlegg : 960

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 16:58

Anette&Dior skrev:

Nok en gang: Kan det være SÅ vanskelg å stoppe dette da????

Ja det er vannskelig å få stoppet dette, for tru det eller ei, damen har krav på en rettferdig bedømmning av saken. så da er det bare å håpe på at rettsaken ikke består av gammle inntørka bønder.
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 17:37

Selvfølgelig skal alle mennesker få en rettferdig bedømming. Men, her er det snakk om at forsvarsløse hunders liv kan gå tapt!
Klart alle skal få en sjanse, men ælrig talt, hun har fått sjanser i årevis nå og det bare forverrer seg! Får være MÅTE på sjanser da!!
Nå er det, som du sier, bare å krysse fingrene for at dette går veien for hundene!!
I mellomtiden er det bare å følge med på hva hun driver med så vi alle er sikre på at hun ikke får tak i noen av "våre" hunder!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyTor Sep 24 2009, 17:44

Anette&Dior skrev:
Selvfølgelig skal alle mennesker få en rettferdig bedømming. Men, her er det snakk om at forsvarsløse hunders liv kan gå tapt!
Klart alle skal få en sjanse, men ælrig talt, hun har fått sjanser i årevis nå og det bare forverrer seg! Får være MÅTE på sjanser da!!
Nå er det, som du sier, bare å krysse fingrene for at dette går veien for hundene!!
I mellomtiden er det bare å følge med på hva hun driver med så vi alle er sikre på at hun ikke får tak i noen av "våre" hunder!!!

Støtter deg 110% på den Anette happy5
Til Toppen Go down
ylva

ylva

Antall Innlegg : 177

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyFre Sep 25 2009, 06:33

Fly skrev:
Jada, det er bare å google navnet hennes, eller søke med apportknappen på canis og da kommer innleggene hennes opp. Men alle de innleggene som hun har på canis med fullt navn er fra tiden rett før/etter hun mistet alle de hundene hun hadde på kennelen sin. Hun prøvde en stund etter med et annet navn på canis, men forsvant samme dag igjen.
Ingen av de hundene hun har avbildet på hjemmesiden bor hos dama lengre, hun har skaffet seg nye hunder, og hun har startet en ny hjemmeside.
Han som eide den hunden som døde og politiet gravde opp, den gikk han rettens vei for å få ut og jeg er sikker på at hvis de andre eierene gjør det samme, så får de medhold i saken siden hun ikke nevnte at hun er under etterforskining. Dette blir noe av det samme som når Løken forsøksgård kjøpte opp valper av rasen Haldenstøver i fra flere forskjellige oppdrettere, de måtte utlevere hundene igjen fordi de unnlot å fortelle oppdretterene at disse hundene skulle inngå i kennelens avlsprogram. Problemet er vel at saksgangen tar så uhyggelig lang tid, og derfor så kan dama holde på med sitt, fram til hun taper saken i retten. For gud forby om hun vinner, da er det jo fritt fram for enhver å starte med dyremishandling uten konsekvenser.

Kan du sende meg den linken til den nye hjemmesiden også. eller noen andre som har linken.vil se.hadde misstanke om at hun hadde ny hjemmeside, har ikke funnet den.
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
ylva

ylva

Antall Innlegg : 177

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyFre Sep 25 2009, 11:09

ser hun har lagt ut valpene på finn også Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Og hun leverer de på døra til valpekjøperne.. stakkars folk som ikke vet hvem de kommer til og kjøpe fra. og stakkars små valper. håper de iallefall kommer til og få det bra i sine nye hjem.
men det er nok en grunn til at hun lev de på døra, da vet hun jo hvor alle bor sad3
Til Toppen Go down
http://dober-pinscher.weebly.com/index.html
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)

Antall Innlegg : 3668

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyFre Sep 25 2009, 21:53

ylva skrev:
ser hun har lagt ut valpene på finn også Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Og hun leverer de på døra til valpekjøperne.. stakkars folk som ikke vet hvem de kommer til og kjøpe fra. og stakkars små valper. håper de iallefall kommer til og få det bra i sine nye hjem.
men det er nok en grunn til at hun lev de på døra, da vet hun jo hvor alle bor sad3

OG, da slipper hun kanske at folk kommer og ser hvordan hun bor og hvordan hundene har det... rolleyes3

Fatter og begriper ikke at det skal være så vanskelig å få stoppet dette kvinnemennesket jeg asså...! Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
CamillaB

CamillaB

Antall Innlegg : 295

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyFre Sep 25 2009, 22:08

steng henne ut fra NKK, la alt av papir på hunder som kommer inn som skal i hennes navn eller er fra henne ikke bli registrert..
så må mattilsynet få i gang noe, og søren i meg skulle man hatt kampanje på enhver lyktestolpe i hele landet sånn at ingen kjøpte valp der igjen mad1
Til Toppen Go down
http://kennelmae.com
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 EmptyLør Sep 26 2009, 10:00

CamillaB skrev:
steng henne ut fra NKK, la alt av papir på hunder som kommer inn som skal i hennes navn eller er fra henne ikke bli registrert..
så må mattilsynet få i gang noe, og søren i meg skulle man hatt kampanje på enhver lyktestolpe i hele landet sånn at ingen kjøpte valp der igjen mad1

Så vidt jeg har forstått, så er hun utestengt fra NKK happy5
Dvs at ingen valpekull blir registrert, og at hun ikke får registrert noe hunder i sitt navn wawe3
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Så var det igang igjen   Så var det igang igjen - Page 2 Empty

Til Toppen Go down

Så var det igang igjen
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Data hjørne
» Hei igjen