Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvordan laste opp bilder via Photobucket

Go down 
+4
Maria
Nina (Kennel Dijontoma)
-Malin-
helle
8 posters
AvInnlegg
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 11:40

Skriv inn: www.photobucket.com i nettleseren din.


Trykk på "Join now" og registrer deg som bruker.
Hvordan laste opp bilder via Photobucket Untitled-1


Det er flere måter å laste opp bilder via photobucket, men jeg viser den enkleste måten.
Trykk på "upload images & videos".

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde2


Velg de bildene du vil laste opp, for å velge flere, hold inne Ctrl samtidig som du
trykker med musen på bildene du vil ha. Når du har valgt bildene dine, trykker du på "åpne".

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde3


Legg inn info på hvert bilde dersom du vil det. Det er valgfritt.
Når du er ferdig trykker du på "Return to album".

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde4


Gjør så slik:
Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde5

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde6

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde7


Det vil da se slik ut:
Hvordan laste opp bilder via Photobucket Bilde8


Du kan legge så mange bilder du vil under hverandre. Husk å kun ta ett bilde per linje, så trykk på linjeskift før du legger til enda et bilde.

Trykk på "Preview" for å sjekke at alt ser bra ut. Dersom bildet kommer opp, som det skal, scroller du nedover og trykker på "Send".


Sist endret av Eva den Ons Sep 23 2009, 06:18, endret 1 gang (Reason for editing : Satt som pri.)
Til Toppen Go down
-Malin-

-Malin-


Antall Innlegg : 204
Join date : 13.06.2009
Age : 35
Bosted : Trondheim

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 20:59

happy6 men hvordan endrer man størrelsen på bildene på photobucket..? Før kunne man jo velge størrelsen før man lastet opp bildene.. unsure3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 21:06

-Malin- skrev:
happy6 men hvordan endrer man størrelsen på bildene på photobucket..? Før kunne man jo velge størrelsen før man lastet opp bildene.. unsure3

Over bildet ser du at det står "Edit", klikk der, og velg "Resize", så er det bare å endre størrelsen så mye du vil... wink3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
-Malin-

-Malin-


Antall Innlegg : 204
Join date : 13.06.2009
Age : 35
Bosted : Trondheim

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 21:13

Nope no0 på nesten alle bildene går det ikke.. Står bare blankt der man kan velge str.. Og om jeg prøver å skrive inn manuelt hopper det tilbake til orginal størrelse av seg selv huh3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 21:17

Hm, merkelig...jeg har alltid valgt størrelsen manulet gjennom å gå på "Edit" først og "Resize" etterpå, og har aldri hatt problem med mindre jeg prøver å gjøre det større enn det allerede er...det går plutselig ikke lenger...
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyTir Sep 22 2009, 21:34

Det er "More options" jeg har brukt når jeg har endret størrelse. Trykker på den før jeg laster opp bildene.
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Eva
Admin
Eva


Antall Innlegg : 1839
Join date : 10.06.2009
Bosted : Drammen

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyOns Sep 23 2009, 06:20

happy5 Bra Helle!
Til Toppen Go down
http://www.whiquila.com
Camilla

Camilla


Antall Innlegg : 801
Join date : 10.06.2009
Bosted : Bergen

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyOns Sep 23 2009, 09:07

-Malin- skrev:
Nope no0 på nesten alle bildene går det ikke.. Står bare blankt der man kan velge str.. Og om jeg prøver å skrive inn manuelt hopper det tilbake til orginal størrelse av seg selv huh3

Jeg har samme problem som deg, Malin. Fikk ikke endret str. Så jeg har gått over til å bruke fotoknutsen.no wink3
Til Toppen Go down
http://www.dp-dennis.com
Maria

Maria


Antall Innlegg : 2693
Join date : 10.06.2009
Bosted : Tromsø

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyOns Sep 23 2009, 10:16

Men om dere trykker på more options før dere laster inn bilene, så kan dere huke av for hvilken størrelse dere vil ha på bildene. Veldig enkelt, faktisk umulig å ikke få det til... Se på bilde nr. 2 som Helle har lagt ut. Der står det more options i blå skrift under den store blå firkanten hvor det står "Upload images & videos".
Til Toppen Go down
http://hundpaalvor.blogspot.no/
Susanne

Susanne


Antall Innlegg : 694
Join date : 21.06.2009
Age : 39
Bosted : Bergen

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyOns Sep 23 2009, 11:24

Camilla skrev:
-Malin- skrev:
Nope no0 på nesten alle bildene går det ikke.. Står bare blankt der man kan velge str.. Og om jeg prøver å skrive inn manuelt hopper det tilbake til orginal størrelse av seg selv huh3

Jeg har samme problem som deg, Malin. Fikk ikke endret str. Så jeg har gått over til å bruke fotoknutsen.no wink3

Bruker dere Internett explorer?
Jeg må bruke IE når jeg skal logge inn på photobucket. Fordi i Opera fungerer ikke photobucket skikkelig..
Vet jeg har testet den i firefox også men husker ikke utfallet :P
Til Toppen Go down
http://sultenhund.wordpress.com
Marte

Marte


Antall Innlegg : 3032
Join date : 10.06.2009
Age : 42
Bosted : Langhus

Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket EmptyOns Sep 23 2009, 11:46

Maria skrev:
Men om dere trykker på more options før dere laster inn bilene, så kan dere huke av for hvilken størrelse dere vil ha på bildene. Veldig enkelt, faktisk umulig å ikke få det til... Se på bilde nr. 2 som Helle har lagt ut. Der står det more options i blå skrift under den store blå firkanten hvor det står "Upload images & videos".

Det samme gjør jeg, og har null problemer med bilde størrelse happy6
Jeg er veldig glad i photobucket i allefall happy3

Bra veiledning Helle happy5
Til Toppen Go down
http://www.acrobatix.org
Sponsored content





Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty
PosteTema: Re: Hvordan laste opp bilder via Photobucket   Hvordan laste opp bilder via Photobucket Empty

Til Toppen Go down
 
Hvordan laste opp bilder via Photobucket
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Bilder fra pinschertreff i Oslo/Akershus (oppdatert med bilder fra 23. oktober)
» Noen bilder av Dior. Nye bilder nederst side 1.
» Bilder fra treff i Tromsø; nye bilder 23.mai, side 3
» Et par bilder :) NYe bilder i dag, 10 juli
» Hvordan slite ut en dp

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Bilder-
Gå Til: