| Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
ElinK
Antall Innlegg : 2777 Join date : 25.07.2009 Age : 42 Bosted : Oslo
| Tema: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 15:28 | |
| Skal passe Luke i morgen, og lurer på om det er noen som har lyst til å være med på tur. Tenkte vi skulle opp til Nordre Skøyen hovedgård, der er det 140 mål med tomt hundene kan kose seg på, samt at det er litt skog rundt. Nordre Skøyen ligger mellom Hellerud/Bryn og Høyenhall, tar ikke lang tid å gå fra hverken t-banestasjonen på Hellerud eller Høyenhall (5-8 minutters rolig gange) Pleier å være masse hunder der på ettermiddagene, så er god sosialisering :-) Liker å gå tur, men er spesielt hyggelig om man er flere Vi tusler nok opp der rundt 16-tiden tenker jeg. Har plass til 2 bilder hos meg, evt. er det også parkering oppe ved gården. Ut på tur, aldri sur
Sist endret av ElinK den Tir Sep 22 2009, 08:54, endret 1 gang | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 18:46 | |
| Ingen? | |
|
| |
Gjest Gjest
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 19:47 | |
| Ååå, jeg VIL!! Men, Dor skal til vet. 16.30 og trekke melketenner i morgen! Si fra en annen gang da, vi kjenner jo ingen andre i omegn her med DP/P. |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 20:10 | |
| Er bare å bli med neste gang. Skal passe Luke fra fredag til lørdag og så får vi jo Scot på søndag, selv om det ikke blir all verdens med turer med han i starten. | |
|
| |
Kristin
Antall Innlegg : 129 Join date : 13.07.2009 Age : 43 Bosted : Steinkjer
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 20:32 | |
| Skulle gjerne vært med jeg også, men det blir vel litt i lengste laget å dra for en tur Men det er utrolig fint oppe på Nordre Skøyen Hovedgård. Min bror hadde bryllupsfesten sin der! Kjempefine lokaler, og utsikt og alt mulig! Og helt sikkert veldig fint for hunder også, med en stor og oversiktlig plass! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 20:41 | |
| - Kristin skrev:
- Skulle gjerne vært med jeg også, men det blir vel litt i lengste laget å dra for en tur Men det er utrolig fint oppe på Nordre Skøyen Hovedgård. Min bror hadde bryllupsfesten sin der! Kjempefine lokaler, og utsikt og alt mulig! Og helt sikkert veldig fint for hunder også, med en stor og oversiktlig plass!
Jeg misunner broren din!!! De var dessverre fullbooket ut 2011 når vi sjekket.... Men er utrollig flott der oppe!! Og vi bor 5 minutters gange unna Vi får ta en tur neste gang du er i Oslo da vettu. | |
|
| |
Kristin
| |
| |
ElinK
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Man Sep 21 2009, 22:12 | |
| | |
|
| |
Kristin
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Tir Sep 22 2009, 06:26 | |
| - ElinK skrev:
Jeg misunner broren din!!! De var dessverre fullbooket ut 2011 når vi sjekket.... Planlegger dere bryllup der? Broren min og hans fru sto på venteliste lenge de også, men plutselig gjorde de om på reglene, og de mistet plassen sin... Før var det slik at de som hadde tilknytning til stedet ble prioritert, men så kunne alle søke... En sint telefon fra min brors svigermor gjorde at de likevel fikk ha festen sin der! Og det var jo en kjempefin fest! | |
|
| |
ElinK
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) Tir Sep 22 2009, 08:22 | |
| - Kristin skrev:
- ElinK skrev:
Jeg misunner broren din!!! De var dessverre fullbooket ut 2011 når vi sjekket.... Planlegger dere bryllup der? Broren min og hans fru sto på venteliste lenge de også, men plutselig gjorde de om på reglene, og de mistet plassen sin... Før var det slik at de som hadde tilknytning til stedet ble prioritert, men så kunne alle søke... En sint telefon fra min brors svigermor gjorde at de likevel fikk ha festen sin der! Og det var jo en kjempefin fest! Vi ringte og sjekket, men de var helt fullbooket. Vi har kirke, men mangler lokale... | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) | |
| |
|
| |
| Noen som vil være med på tur idag? (Oslo, tirsdag) | |
|