Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 INVITASJON TIL DEMONSTRASJON

Go down 
+9
ingrid, beloved york
Fixa
jeanette
Nina (Kennel Dijontoma)
Marion G
kinelu
helle
Fly
Simira
13 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 13:46

Håper det er greit at jeg får legge denne ut her, og oppfordrer til at denne legges på alle hundefora som dere har tilgang til:

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON
Med tillatelse fra Politiet skal vi ha en demonstrasjon på
Flisa, 02.10.09., kl 1800.

Demonstrasjonen skal være for å gi dyrene en stemme! Vi krever nå at vi får et eget ”Dyrepoliti” i Norge, men vi vil også at Mattilsynet og Dyrevernet skal være TO instanser, ikke sammenslått som det er i dag. Slik det er i dag, fungerer ikke. Dyr lider over hele Norge og Mattilsynet snur ryggen til. Dette må vi sette en stopper for!!!
Derfor har vi nå de to siste månedene hatt en underskriftkampanje i hele Norge, og disse underskriftene skal leveres til en stortingsrepresentant etter demonstrasjonen. Gir ikke det noen endringer eller reaksjoner, kommer vi bare til å fortsette! MEN; nå skal vi altså ha en demonstrasjon på Flisa, og dyrene trenger mange representanter til å være med, så KOM IGJEN FOLKENS!
Jeg vil gjerne ha en oversikt over hvor mange vi blir, så ring meg eller send meg en mail hvis du vil være med.
Dette er jo på kveldstid, så fakler og plakater vil gjøre susen. Dette skal være en stille demonstrasjon, og vi starter i enden av Kaffegata og beveger oss opp til Rådhuset. Der vil det bli holdt noen apeller.
VELKOMMEN!
Kontakt:
Marte Bergødegård
E-mail: info@bergsdale.eu
Mobil: 95256944

HUNDER ER OGSÅ VELKOMMEN (Men selvfølgelig må de være under kontroll, vi kan ikke ende opp med noe hundekrangel!)
Til Toppen Go down
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 14:42

Uff, jeg blir så lei meg når folk faktisk tror verden er slik den ser ut på TV. :(
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
Fly

Fly


Antall Innlegg : 960
Join date : 10.06.2009
Age : 56
Bosted : Halden

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 16:10

Simira skrev:
Uff, jeg blir så lei meg når folk faktisk tror verden er slik den ser ut på TV. :(

Hva mener du Simira??
Til Toppen Go down
http://www.jornsbo.no
Simira




Antall Innlegg : 1072
Join date : 14.06.2009
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 16:40

Jeg mener at alle tror at et dyrepoliti skal bli "slik som på Animal Planet" og redde alle de stakkars dyra som ikke har det bra i landet vårt.

Opprettelsen av et slikt "politi" vil koste millioner, om ikke milliarder i administrasjonskostnader, planlegging, delegering, saksbehandling og papirarbeid. Hvilken utdannelse skal det kreves? Hvem skal ha hvilken myndighet?
I tillegg er dyrepolitiet som folk har sett i USA, en svært liten enhet som redder kanskje en promille av alle tilfellene i landet sitt. Hvis man skulle sammenligne med Norge, så dekker mattilsynet en langt større del av tilfellene allerede!

Hovedproblemet ligger i manglende myndighet og penger til mattilsynet. Hvis de bare hadde fått halvparten av det et slikt dyrepoliti ville koste, så kan de gjøre så utrolig mye mer.

Det er ikke så enkelt som å få flest mulig til å skrive under på at vi vil ha det slik som de har det i USA. Det vil vi faktisk ikke heller, tror jeg.
Til Toppen Go down
http://odin.err.no
helle

helle


Antall Innlegg : 1466
Join date : 11.06.2009
Age : 36
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 17:31

Enig med simira her..

Det er bevilgningene mattilsynet mottar som er alt for lave.

I tillegg burde de etter min mening skrudd opp strafferammene for mishandling av dyr. At pelsdyrindustrien er lov, sier jo kanskje litt om hvor vi i norge legger listen... sad3


Trist at barn og dyr er de som stiller dårligst til i dette landet. At man omtrent får høyere straff for å operere med falsk identitet, enn å mishandle et barn er jo rett og slett til å grine av.. sad3
Til Toppen Go down
kinelu

kinelu


Antall Innlegg : 72
Join date : 30.06.2009
Age : 33
Bosted : Toten

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 19:21

Jeg vil unasett tro at det hjelper med en demonstrasjon. Selv om vi ikke ender opp med dyrepoliti, så kan det hende det blir gjort noen endringer som kan hjelpe mye.
Til Toppen Go down
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 19:50

For å si det rett ut så finnes det ikke noe dyreværn i det hele tatt i norge.Før mattilsynet trår til må dyrene nesten være døde før de gjør noe.Kunne nevnt flere eksempler men skal la være.
Loven blir ikke følgt pga staten gir ikke penger nok til dyrevern.Vi som jobber friviligt i dyrebeskyttelsen får heller ingen støtte fra komune eller stat,hverfall ikke i min kommune. Og vi bruker 1000 vis av kroner fra egen lomme for å klare å hjelpe dumpende dyr.
Noe dyrepoliti tror jeg neppe man kan få til,men at kommunene kunne slått seg sammen for å hatt et motak som man kunne fått hjelp disse dyrene hadde kunnet funket. Man kunne fått ordnet det slik at arbeidsledige og folk som trengte arb trening kunne fått jobbet på slike plasser,når de motar ledighetstrygd osv.
Man kunne blitt kvitt katteproblemet med lov om merking av katter og krav om kastrering og steriliseribng etter hvert kull,og store bøter om dette ikke ble følgt opp.
Hittehunder blir ofte avlivet i løpet av kort tid om ikke eier melder seg,uten at omplasering blir prøvd,pga det ikke finnes noen apparater som hindrer dette.
Mattilsynet griper heller ikke inn om en katt er blitt forlatt,de må være syke eller skadde for at de blir tatt hånd om. Om privatpersoner begynner å mate en løskatt,og de formerer seg får man heller ingen hjelp fra det offentlige,fordi så lenge du har matet dem så blir de beregnet som ens egne. Og dette blir så feil og dumt.
Man må få et bedre dyrevern og få staten til å ta dette på alvor,men de bryr seg ikke.
Det eneste som gjelder nå er om dyret har mat og vann og et tørt sted å gjemme seg på,så er alt greit.Og man må nesten ha sultet dyret til døde før man kan bli fratatt dyret. Men demostrasjon er kjempeflott,men det skulle heller vert for et bedre dyrevern,ikke dyrepoliti,for det vil aldri gå her i fattige norge. 🇳🇴
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 21:59

Det hjelper ihvertfall IKKE å sitte på ræva og klage over at folk behandler dyra sine dårlig. Her må vi få rævva opp av go'stolen og vise at VI BRYR OSS! dog4

"Dødens kennel" er i full sving igjen, med et 20-talls hunder. Hvorfor blir denne saken ikke lenger prioritert????

Som Marte Bergødegård så korrekt skrev til meg:

"Rettsvern for dyr er noe som MÅ prioriteres NÅ!!! Og man må få tilbake Dyrevernsnemnda slik det var før i tiden, ikke la Mattilsynet få dette ansvaret, de vet ikke hva de driver med, og de har tydeligvis heller ikke ryggmarg. Vi må bare stå på og jobbe sammen for dyrene! Vi må la de få en stemme... vi må la de bli hørt!!!! Stå på!!! Og send mailer til Distriktsjef Britt Weium, legg press på henne og krev svar... Iallefall i forhold til denne Åsnes-kvinnen....
Mvh Marte."

Dyr lever under meget uverdige omstendigheter. Dyr blir henrettet på de grusomste måter. I NORGE!!!!! Det er en skam! sad3

Ingen ting er umulig om man står sammen. Hvis alle sitter på rævva har dyra ingen sjangs.... Vi oppdrettere burde ihvertfall være synlige.... sad3

Nå har vi faktisk en mulighet til å bli sett og hørt! Oppfordrer alle som kan til å møte opp og vise at DERE BRYR DERE! Kom igjen, på med varme klær og fakkel og still opp! excited
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:03

kinelu skrev:
Jeg vil unasett tro at det hjelper med en demonstrasjon. Selv om vi ikke ender opp med dyrepoliti, så kan det hende det blir gjort noen endringer som kan hjelpe mye.

Det er den innstillingen vi må ha! happy5
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:11

Simira skrev:
Jeg mener at alle tror at et dyrepoliti skal bli "slik som på Animal Planet" og redde alle de stakkars dyra som ikke har det bra i landet vårt.

Opprettelsen av et slikt "politi" vil koste millioner, om ikke milliarder i administrasjonskostnader, planlegging, delegering, saksbehandling og papirarbeid. Hvilken utdannelse skal det kreves? Hvem skal ha hvilken myndighet?
I tillegg er dyrepolitiet som folk har sett i USA, en svært liten enhet som redder kanskje en promille av alle tilfellene i landet sitt. Hvis man skulle sammenligne med Norge, så dekker mattilsynet en langt større del av tilfellene allerede!

Hovedproblemet ligger i manglende myndighet og penger til mattilsynet. Hvis de bare hadde fått halvparten av det et slikt dyrepoliti ville koste, så kan de gjøre så utrolig mye mer.

Det er ikke så enkelt som å få flest mulig til å skrive under på at vi vil ha det slik som de har det i USA. Det vil vi faktisk ikke heller, tror jeg.

Jeg tror nok ikke at noen er så naive at dem tror at slike endringer vil komme etter en demonstrasjon.

Men mange dyr trenger hjelp, og mange ukyndige er i besittelse av dyr.

Vi må gjøre noe, og dette er en start. happy5

En del hundeiere gir nok blanke f** i om andre dyr lider. Ellers ville slike demonstrasjoner være mere "hipp" en Madonnakonserten. Så vi får se da, hvem som trekker mest folk. Frykter at Madonna er mer poppis enn kjeledyrene til folk... mad3
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:16

Jeg er enig i at noe må gjøres, og at det MÅ gjøres en endring når det kommer til dyrevelferd og dyrs rettigheter, så det er flott at noen tar initsiativ og setter igang ting... Men det jeg lurer på er hvorfor i alle dager en sånn demonstrasjon settes igang på et lite sted som Flisa? Hvem er det man når fram til ved å ha en demonstrasjon der...hadde det ikke vært mye mer meningsfult å sette igang en demonstrasjon på et større og mer "betydelig" sted, altså der de man må nå fram til er?! Oppover Karl Johan og foran Stortinget f.eks?
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:25

Nina skrev:
Jeg er enig i at noe må gjøres, og at det MÅ gjøres en endring når det kommer til dyrevelferd og dyrs rettigheter, så det er flott at noen tar initsiativ og setter igang ting... Men det jeg lurer på er hvorfor i alle dager en sånn demonstrasjon settes igang på et lite sted som Flisa? Hvem er det man når fram til ved å ha en demonstrasjon der...hadde det ikke vært mye mer meningsfult å sette igang en demonstrasjon på et større og mer "betydelig" sted, altså der de man må nå fram til er?! Oppover Karl Johan og foran Stortinget f.eks?

For det er Dødens kennel sin "hjemmebane". Kommunehuset på Flisa er "endepunktet" på demonstrasjonen. wink3

(Også ble Johnny BIS der excited )
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:31

Norwinstars skrev:
Nina skrev:
Jeg er enig i at noe må gjøres, og at det MÅ gjøres en endring når det kommer til dyrevelferd og dyrs rettigheter, så det er flott at noen tar initsiativ og setter igang ting... Men det jeg lurer på er hvorfor i alle dager en sånn demonstrasjon settes igang på et lite sted som Flisa? Hvem er det man når fram til ved å ha en demonstrasjon der...hadde det ikke vært mye mer meningsfult å sette igang en demonstrasjon på et større og mer "betydelig" sted, altså der de man må nå fram til er?! Oppover Karl Johan og foran Stortinget f.eks?

For det er Dødens kennel sin "hjemmebane". Kommunehuset på Flisa er "endepunktet" på demonstrasjonen. wink3

(Også ble Johnny BIS der excited )

Åja, når Johnny ble BIS der sier det seg jo selv at det måtte bli der! Laughing :P


Neida, men da ser jeg poenget, hvis dett er der galningen bor....! Evil or Very Mad
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:32

Forresten.... Hva med å invitere TV og aviser i god tid, sånn at man forhåpentligvis kan gjøre en litt stor og synlig greie ut av det...? Eller det har de kanskje allerede gjort...?

Alltid lettere å få baller til å rulle når det lages en sak ut av det... happy3
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
Marion G

Marion G


Antall Innlegg : 995
Join date : 10.06.2009
Age : 47
Bosted : Haugesund

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 14 2009, 22:32

Man har jo prøvd dette flere ganger å demostrere,men hver gang en dyreværns organisasjon har prøvd så blir det bare blusset ned. Men jeg er glad for at flere får øynene opp. Det er jaggu ikke så lett å få folket med seg,folk er flinke til å snakke om at noe bør gjøres,men stopper ganske fort når de blir spurt om å være aktive for å få til en bedre dyrevelferd selv.
Den eneste og beste måten å gjøre det på er å få folket med seg.
Og dødens kennel er vel et kjempegodt bevis på at det ikke finnes dyreværn i norge
Til Toppen Go down
http://kennelbigrocymonty.webs.com/
jeanette

jeanette


Antall Innlegg : 478
Join date : 16.06.2009
Age : 46

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyTir Sep 15 2009, 08:33

Norwinstars skrev:
kinelu skrev:
Jeg vil unasett tro at det hjelper med en demonstrasjon. Selv om vi ikke ender opp med dyrepoliti, så kan det hende det blir gjort noen endringer som kan hjelpe mye.

Det er den innstillingen vi må ha! happy5

signerer denne happy6 happy6 happy6 happy6 happy6
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyTir Sep 15 2009, 11:29

Blir dette langt unna Hamar??

Vi skal jo sørover den helgen og stille, så hvorfor ikke stille opp på dette også! Ordet er spredd hvertfall happy6
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyTir Sep 15 2009, 14:36

Fixa skrev:
Blir dette langt unna Hamar??

Vi skal jo sørover den helgen og stille, så hvorfor ikke stille opp på dette også! Ordet er spredd hvertfall happy6

Det er et lite stykke forbi Kongsvinger. Men ikke lenger enn at man kan ta turen om man befinner seg i østlandsområdene. Dette gir oss jo en følelse av samhold og engasjement, og at vi får vist at vi bryr oss. Det blir en del mediedekning også, både fra TV og aviser.

Kan vi reise land og strand i inn- og utland for å sloss om premieringer på utstillinger, kan vi jaggu ta bryet verdt og vise at vi også bryr oss om at hundene våra skal ha det bra oxo....og kjøre den turen til Flisa. happy6
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyOns Sep 16 2009, 02:57

Norwinstars skrev:
Fixa skrev:
Blir dette langt unna Hamar??

Vi skal jo sørover den helgen og stille, så hvorfor ikke stille opp på dette også! Ordet er spredd hvertfall happy6

Det er et lite stykke forbi Kongsvinger. Men ikke lenger enn at man kan ta turen om man befinner seg i østlandsområdene. Dette gir oss jo en følelse av samhold og engasjement, og at vi får vist at vi bryr oss. Det blir en del mediedekning også, både fra TV og aviser.

Kan vi reise land og strand i inn- og utland for å sloss om premieringer på utstillinger, kan vi jaggu ta bryet verdt og vise at vi også bryr oss om at hundene våra skal ha det bra oxo....og kjøre den turen til Flisa. happy6

Enig i den! Kan vi reise på utstilling i hytt og pine kan man stille opp på dette også! Her jakter vi ikke på sløyfer og titler, men vi kjemmper ved hundenes (dyrenes) side, og det er mye mer verdt synes jeg!

Får krysse fingrene for at vi blir ferdig såpass tidlig på jobb den fredagen, at vi rekker oss ned til flisa til klokka 18 da!! Skal vi først nedover så kjører vi to timer ekstra for og stille opp på dette!! happy6
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyOns Sep 16 2009, 06:38

Vi prøver å komme, hele familien! Very Happy
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa


Antall Innlegg : 1302
Join date : 12.06.2009
Age : 36
Bosted : Trondheim (Rognes)

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyTir Sep 22 2009, 19:16

Flere enn meg som så 21.00 nyhetene på tv2??

Nå MÅ det gjøres noe med dette såkalte "matilsynet" vi har!! Håper virkelig vi når ut i media med denne demonstrasjonen så matilsynet skjønner at det må skjerpes på ting å tang!! Dette går ikke lengre!!

Stakkars Aiko sier jeg bare Crying or Very sad Crying or Very sad

Edit: klippet ut fra tv2 sumo.
"Anmeldes for å ha tatt livet av ny hund
En kvinne som etterforskes for mishandling og ulovlig avlivning av flere titalls hunder i Hedmark blir nå politianmeldt for å ha tatt livet av en ny hund. Også distriktssjefen i Mattilsynet anmeldes til politiet. For tilsynet skal ha fått bekymringsmeldinger om hunden som nå er død - uten å gripe inn. Advokaten til kvinna seier ho hevdar ho er uskuldig. Det har ikkje lukkast TV 2 å få noko kommentar frå Matilsynet i denne saka."

Klipp fra nyhetene

Vet ikke om dere får til å se det uten å være sumo bruker men...
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
ingrid, beloved york




Antall Innlegg : 30
Join date : 16.06.2009
Bosted : Fenstad

INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyOns Sep 23 2009, 13:04

Fyller opp en bil og kommer på demonstrasjon!!! happy6
Til Toppen Go down
http://www.belovedyork.com
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyOns Sep 23 2009, 14:07

Jeg kommer happy3 NÅ MÅ DØDENS KENNEL STOPPES Twisted Evil Hvor mange dyr skal det syke menneske ¨å mishandle til døde, før noen gjør noe??? IKKE STOLT AV NORSKE MYNDIGHETER no0
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 28 2009, 15:12

Nå har jeg lagt ut og sendt rundt den her over alt!!!!!
Kjenner det er leng siden noe har engasjert meg så kraftig som dette!!!!
SKAL STOPPES!!!!!
Til Toppen Go down
Gjest
Gjest




INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON EmptyMan Sep 28 2009, 16:18

Anette&Dior skrev:
Nå har jeg lagt ut og sendt rundt den her over alt!!!!!
Kjenner det er leng siden noe har engasjert meg så kraftig som dette!!!!
SKAL STOPPES!!!!!

happy5 Jeg kommer til Flisa i allefall happy3
Til Toppen Go down
Sponsored content





INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty
PosteTema: Re: INVITASJON TIL DEMONSTRASJON   INVITASJON TIL DEMONSTRASJON Empty

Til Toppen Go down
 
INVITASJON TIL DEMONSTRASJON
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Google Wave (vil du ha invitasjon?)
» Være med til Flisa på demonstrasjon i morra?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: