I dag gikk det slett ikke så bra.....
Litt positivt var der jo selvfølgelig, å moro hadde vi det...men resultatene,hmmmm....kunne nok vært bedre ja
Agility Liten klasse 2Alt begynte jo så bra...men så fant Spike ut at han skullle finne opp et nytt hinder. Så hinderet tissing på gresstust ble innført..
Bare tre hinder igjen jo...TEIT HUND!! Kunne vel ha knepe igjen litt til..
Tisset jo rett før start....hihi
Trenger vel ikke si at det ikke ble napp idag heller...hihi
Agility lagDette var andre løpet og vi fikk samme bane som vi hadde gått i klasse 2
men for oss var jo det greit, å jaggu rettet ikke gutten opp tabben fra forrige løp..vi klarte å unngå gresstusthinderet og gikk et flott løp med 5 feilpoeng og med bra tid. Feilen var også tvilsom synes jeg, jeg var helt sikker på at vippen var i bakken før Spike sprang av...men, men...dommeren bestemmer...Men et flott løp var det uansett
Agility hopp liten klasse 3Nå hadde himmelens sluser åpnet seg, og det bøttet ned i store mengder....Når vi skal gå agility i sånt vær går alt veldig sakte...Spike går ikke springer, og bruker ekstra tid i rørene for å riste seg godt...
Festelig... Det gikk ikke så sakte som jeg hadde trodd at det skulle gå, men Spike hadde mange fine stunt på lur. Spratt hit og dit og mange hinder ble tatt, men dessverre ikke i den rekkefølgen de skulle. Lurer på om han ville bli fort ferdig...hehe
Ikke så moro for meg, men underholdende for publikum....
Så man kan vel si at dagen gikk sånn så som så....Men alltid gøy med stevne på hjemmebane...
Prøver å få lagt filmene fra helgen inn på dataen, men får det ikke til fra cden jeg har....Noen er galt med maskina..Skal prøve å få dem over på minnepenn, da virker det ihverfall...
Mvh Marte og Spike