Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

MinPin Agility Champions in Norway?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
Susa

Susa

Antall Innlegg : 17

MinPin Agility Champions in Norway? Empty
PosteTema: MinPin Agility Champions in Norway?   MinPin Agility Champions in Norway? EmptyLør Sep 05 2009, 16:37

I was wondering if there are any agility champion MinPins in Norway?
Or how many MinPins are competing in highest class?
Til Toppen Go down
http://www.didaktics.com
Kinkade

Kinkade

Antall Innlegg : 2402

PosteTema: Re: MinPin Agility Champions in Norway?   MinPin Agility Champions in Norway? EmptyLør Sep 05 2009, 17:24

Unfortunately there are very few MinPin's compeeting in official agility competitions here in Norway no0

But the numbers are slowly increasing and so is the interest for using minpins for more than just the show ring happy6
So who knows...maybe in a few years this will be possible!

As far as I'm aware there are no MinPin agility champions here in Norway at this time....but please; someone correct me if I am mistaken!

There are a lot of "new beginners" at the agility courses now...so hopefully many of them will wish to compete as time goes by. happy3
Til Toppen Go down
http://www.kennelkinkade.com
Marte&Spike

Marte&Spike

Antall Innlegg : 31

PosteTema: Re: MinPin Agility Champions in Norway?   MinPin Agility Champions in Norway? EmptyLør Sep 05 2009, 22:03

Jeg konkurrerer i agility med dvergpinscher!! cool Jeg har drevet med det i snart 5 år og syns det er det veldig morsomt. Vi går i klasse 2 i agility (mangler bare en førstepremie for opprykk til klasse 3 happy6 I agility jump går vi i klasse 3 så der er vi i høyeste klasse...

Er også en av fire ekvipasjer på et lag som har kvalifisert seg til Norgesmesterskap..

Det er dessverre ikka så mange som reiser rundt å konkurrerer med Dp her i Norge. På de årene jeg har reist rundt har jeg kun truffet en annen ekvipasje...De har drevet like lenge som meg og Spike. Ellers er det dessverre lite jeg ser av pinscherfolk.. Vet at det er flere som har startet konkurranse nå i det siste og det synes jeg er superpositivt happy6 Har ikke truffet noen av dem, men håper jeg kan treffe dem til neste sesong... happy3
Men det er riktig som Sylvia sier, det er ingen champions her i Norge. Om det har vært tidligere vet jeg ikke, men tror det ikke....

Mvh Marte og Spike
Til Toppen Go down
eva johnsen

eva johnsen

Antall Innlegg : 57

PosteTema: Re: MinPin Agility Champions in Norway?   MinPin Agility Champions in Norway? EmptySøn Sep 06 2009, 08:56

Sitat :
Jeg konkurrerer i agility med dvergpinscher!! cool Jeg har drevet med det i snart 5 år og syns det er det veldig morsomt. Vi går i klasse 2 i agility (mangler bare en førstepremie for opprykk til klasse 3 happy6 I agility jump går vi i klasse 3 så der er vi i høyeste klasse...

WoW, så bra!! happy5
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: MinPin Agility Champions in Norway?   MinPin Agility Champions in Norway? Empty

Til Toppen Go down

MinPin Agility Champions in Norway?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Agility trening med Bergen Agility Klubb
» MinPin Love
» FCI centenary World champion of champions
» Minpin Lotta og Wheaten sienna sin side.
» Chi O'din Norway aka Norman