|
|
| Kjekk link (shopping) | |
|
+13Ann-Helen Benedicte Bettan knut ElinK Fixa Siri Nina (Kennel Dijontoma) Marte Blomst Lex Lene Gerd-Marit 17 posters | |
Av | Innlegg |
---|
Ann-Helen
Antall Innlegg : 1671 Join date : 10.06.2009 Bosted : AUKRA
| Tema: Re: Kjekk link (shopping) Tor Sep 23 2010, 20:59 | |
| | |
| | | Ann-Helen
| Tema: Re: Kjekk link (shopping) Ons Sep 29 2010, 15:32 | |
| - Lex skrev:
- Ann-Helen skrev:
- Lex skrev:
- Ann-Helen skrev:
- Bestillt meg disse fra Uggs Australia :
http://www.uggaustralia.com/ProductDetails.aspx?gID=w&productID=5469&model=Adirondack Boot II
Jeg valgte den lyseste fargen.
Blir ikke å fryse på beina denne vinteren
1200,- norske kroner og fri frakt, syns det var billig ! Jeg har sånne i mørkebrunt. Flyttet rett og slett inn i de i fjor vinter.. Husker du hva du betalte ? ( håper jeg har gjort en god handel) Mener det var 2.300,-
Si ifra når du får dem da. Har lurt litt på å bestille et par av de som har sånn "tresko-såle" fra den siden, men er litt skeptisk til å bestille fra "fremmede" sider.. De kom idag . Nøyaktig en uke siden jeg bestillte de. Svarte virkelig til forventningene, og frakt +toll er inkludert i prisen i tillegg til gratis retur om de ikke hadde passet. Kjapt, trygt og billig . | |
| | | Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Re: Kjekk link (shopping) Ons Sep 29 2010, 17:43 | |
| Da såørs det om jeg klarer å la vær å bestille meg noe derifra jeg også! Må bare finne en butikk som har de inne først, så jeg får prøvd størrelsen! | |
| | | Marita
Antall Innlegg : 1853 Join date : 14.06.2009
| Tema: Re: Kjekk link (shopping) Ons Sep 29 2010, 19:13 | |
| Hvordan gikk det i forhold til moms o.l? Vet det ikke er toll på sko, men man kan jo egentlig ikke handle momsfritt fra utlandet for over 200 kr via post. Ellers var dette UGGs sko som jeg også kan like (og ikke de andre som var så populære...) | |
| | | Ann-Helen
| | | | Sponsored content
| Tema: Re: Kjekk link (shopping) | |
| |
| | | | Kjekk link (shopping) | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |