Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Christoffer Robin

Go down 
AvInnlegg
Jimrune




Antall Innlegg : 1
Join date : 13.09.2016

Christoffer Robin Empty
PosteTema: Christoffer Robin   Christoffer Robin EmptyTor Sep 15 2016, 19:10

Heisann alle sammen!

Jeg er ny her inne,har fått meg en 2år gammel Dvergpincher,han heter Christoffer Robin.
Jeg har 3 små barn på 3,6 og 9år, merker at han er litt uvant med barn, Spessielt når han står på fange mitt
å jeg pusker på han,så murrer han når barna kommer opp i sofaen og kan "småglefse" litt, men det går seg nok til.
Han blir bare bedre og bedre for hver time som går. Jeg er litt redd for at han skal bli en enmannshund, for jeg har barna annen hver uke, så håper ikke han "glemmer" den uka jeg er alene med han. Ellers er han en helt fantastisk hund, jeg har hatt amstaff og beagle før, har aldri vært borti denne rasen, men må bare få skryte,for han er fantastisk snill, legger han i buret på kvelden,å han sove så lenge jeg sover,må nesten vekke han om morgenen. Håper bare jeg og barna får ha glede av han i mange mange år Smile

Ønsker gjerne råd om rasen, å om hva dere fòrer deres dvergpincher med,for der finnes jo 1million forskjellige typer tørrfòr Smile

Klem fra
Familien Antonsen
Til Toppen Go down
 
Christoffer Robin
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Dvergpinscher-
Gå Til: