| Aktiviteter i Sør-Trøndelag! | |
|
+32Anne&Denniz Eva Lille Bente L Kristina E tintin Maiken Pipps Tiny Amigo Vaggen Mr.Fixa Marie Takk for meg Ann-Helen -linda- Maria Christoffer ~ Alphahunden ~ Charlotte -Malin- ToneAngelica Camilla J Blomst *Connie* Lene Garp *Cathrina* Hera Kinkade Torkil Anita.K Fixa 36 posters |
|
Av | Innlegg |
---|
Kinkade
Antall Innlegg : 2402 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 07:51 | |
| HURRA Aaaaaniiiitaaaa!! komme, komme, komme Ja er litt hardt, men om vi legger dem helt ned går det vel bra for disse små...værre med T | |
|
| |
Blomst
Antall Innlegg : 242 Join date : 13.06.2009 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 07:56 | |
| | |
|
| |
Garp
Antall Innlegg : 664 Join date : 11.06.2009 Bosted : Bartebyen
| |
| |
Blomst
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:08 | |
| - Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA
Aaaaaniiiitaaaa!! komme, komme, komme
Ja er litt hardt, men om vi legger dem helt ned går det vel bra for disse små...værre med T Hun trenger å trene slalom uansett Jeg skal på Steinkjer på kurs, men møter jo Maja i kveld, så hun kan jo få de 6 siste slalompinnene da?
(Og jeg som trodde det var meg du ville ha der. :affraid: ) Jups, that funkz! Kan jo bety både Anita og Twinki? Gleeeder meg til kurs ikveld! Og så kan jeg lære deg å kjøre gressklipper Åjeys, jeg har ferie og lite å gjøre på morgenen :bounce: | |
|
| |
Garp
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:23 | |
| | |
|
| |
Blomst
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:36 | |
| - Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA
Ja er litt hardt, men om vi legger dem helt ned går det vel bra for disse små...værre med T Hun trenger å trene slalom uansett Jeg skal på Steinkjer på kurs, men møter jo Maja i kveld, så hun kan jo få de 6 siste slalompinnene da?
(Og jeg som trodde det var meg du ville ha der. :affraid: ) Jups, that funkz! Kan jo bety både Anita og Twinki? Gleeeder meg til kurs ikveld! Og så kan jeg lære deg å kjøre gressklipper
Åjeys, jeg har ferie og lite å gjøre på morgenen :bounce: Haha.. Gleder meg til å kjøre gressklipper!! Juhu.. Ehh.. :bom:
Du kan jo få lage oppsettet på hindrene, ser at det blir travelt her i dag.. Klage over fri du.. Du kan jo få komme og lufte Garp hvis du vil Fnis. Og kjøre og hente papirene på hundeskolen. Jeg stiller med racerbil. Jeg klager ikke jeg, liker å gjøre ingenting mens jeg venter på rundstykkene i ovnen Ikke noe hast med oppsettet forresten, snakka med Randi igårkveld og vi ble enig om å ta opp til tre hinder ikveld og evt pølsa hvis folk er veldig flinke. Begynner med starter mot godbitskål. Men kan du ta med Eirin sitt oppsett hvis du har? så kan vi diskutere hva vi skal gjøre neste gang? Vi møtes like før halv seks idag forresten. | |
|
| |
Garp
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:43 | |
| - Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA
(Og jeg som trodde det var meg du ville ha der. :affraid: ) Jups, that funkz! Kan jo bety både Anita og Twinki? Gleeeder meg til kurs ikveld! Og så kan jeg lære deg å kjøre gressklipper
Åjeys, jeg har ferie og lite å gjøre på morgenen :bounce: Haha.. Gleder meg til å kjøre gressklipper!! Juhu.. Ehh.. :bom:
Du kan jo få lage oppsettet på hindrene, ser at det blir travelt her i dag.. Klage over fri du.. Du kan jo få komme og lufte Garp hvis du vil Fnis. Og kjøre og hente papirene på hundeskolen. Jeg stiller med racerbil. Jeg klager ikke jeg, liker å gjøre ingenting mens jeg venter på rundstykkene i ovnen Ikke noe hast med oppsettet forresten, snakka med Randi igårkveld og vi ble enig om å ta opp til tre hinder ikveld og evt pølsa hvis folk er veldig flinke. Begynner med starter mot godbitskål.
Men kan du ta med Eirin sitt oppsett hvis du har? så kan vi diskutere hva vi skal gjøre neste gang? Vi møtes like før halv seks idag forresten. I mon rydderunde gikk det desverre i søpla. Skal prøve å rekke det til halv seks. Jobber til ca halv fire, må innom hundeskolen i rush og innom med Garp til Mamma før jeg kommer. Og forhåpentligvis litt mat i skrotten før jeg kommer. etter kurset blir det pakking og kjøring til Steinkjer. Stresset? Jeg?? :bball: | |
|
| |
Blomst
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:51 | |
| - Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA
Du kan jo få lage oppsettet på hindrene, ser at det blir travelt her i dag.. Klage over fri du.. Du kan jo få komme og lufte Garp hvis du vil Fnis. Og kjøre og hente papirene på hundeskolen. Jeg stiller med racerbil. Jeg klager ikke jeg, liker å gjøre ingenting mens jeg venter på rundstykkene i ovnen Ikke noe hast med oppsettet forresten, snakka med Randi igårkveld og vi ble enig om å ta opp til tre hinder ikveld og evt pølsa hvis folk er veldig flinke. Begynner med starter mot godbitskål.
Men kan du ta med Eirin sitt oppsett hvis du har? så kan vi diskutere hva vi skal gjøre neste gang? Vi møtes like før halv seks idag forresten. I mon rydderunde gikk det desverre i søpla. Skal prøve å rekke det til halv seks. Jobber til ca halv fire, må innom hundeskolen i rush og innom med Garp til Mamma før jeg kommer. Og forhåpentligvis litt mat i skrotten før jeg kommer. etter kurset blir det pakking og kjøring til Steinkjer. Stresset? Jeg?? :bball: Du trenger ikke stresse med å være der til halv seks, vi er jo der. Kom så snart du får til du Og Randi har sikkert Eirin sitt oppsett. Og du? Det er ikke å pakke FØR man drar på jobb Egentlig kan du komme til gruppe to halv 8 hvis det blir stress til deg? Vi har jo 7 på ene gruppa og 10 på den andre idag nemlig | |
|
| |
Garp
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 08:55 | |
| - Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Garp skrev:
- Blomst skrev:
- Kinkade skrev:
- HURRA
Men kan du ta med Eirin sitt oppsett hvis du har? så kan vi diskutere hva vi skal gjøre neste gang? Vi møtes like før halv seks idag forresten. I mon rydderunde gikk det desverre i søpla. Skal prøve å rekke det til halv seks. Jobber til ca halv fire, må innom hundeskolen i rush og innom med Garp til Mamma før jeg kommer. Og forhåpentligvis litt mat i skrotten før jeg kommer. etter kurset blir det pakking og kjøring til Steinkjer. Stresset? Jeg?? :bball: Du trenger ikke stresse med å være der til halv seks, vi er jo der. Kom så snart du får til du Og Randi har sikkert Eirin sitt oppsett.
Og du? Det er ikke å pakke FØR man drar på jobb Egentlig kan du komme til gruppe to halv 8 hvis det blir stress til deg? Vi har jo 7 på ene gruppa og 10 på den andre idag nemlig Da gjør jeg det så raskt jeg klarer, men håper å være der til rett tid. Hvis ikke vet du hvor jeg er.. Pakke FØR jobb?? Hva?? | |
|
| |
Hera
Antall Innlegg : 1526 Join date : 10.06.2009 Bosted : Molde
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 12:02 | |
| Vi kommer ikke denne onsdagen! :( Sylvia : om du vil ta med Hera og trene med henne får du lov | |
|
| |
Kinkade
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 12:55 | |
| - Hera skrev:
- Vi kommer ikke denne onsdagen! :(
Sylvia : om du vil ta med Hera og trene med henne får du lov Haha! Får se om energien strekker til siden jeg er litt småsjuk enda! Har jo 2 propeller fra før Si fra om du trenger skyss neste gang da | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 13:41 | |
| - Kinkade skrev:
- Hera skrev:
- Vi kommer ikke denne onsdagen! :(
Sylvia : om du vil ta med Hera og trene med henne får du lov Haha! Får se om energien strekker til siden jeg er litt småsjuk enda! Har jo 2 propeller fra før
Si fra om du trenger skyss neste gang da Ser den .. hehe, trodde du kanskje skulle hente Dali shø :P Ses kanskje neste onsdag da God Bedring! | |
|
| |
Charlotte
Antall Innlegg : 32 Join date : 09.08.2009 Age : 34 Bosted : Kristiansund / Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 20:57 | |
| Heisann! :-) Jeg har ikke fått valpen riktig enda, men tenkte å ta turen innom treningen deres før den tid. Kjekt å få se litt og hilse på! :-) Lurer på om det er en Burger King rett ved, så vet jeg om jeg er på riktig plass. Mvh Charlotte | |
|
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Tir Sep 01 2009, 21:32 | |
| Burger King er ikke så langt unna nei Hvis du kommer fra E6 så tar du til høyre i rundkjøringen også mener jeg på at det er første innkjørsel til høre.Står i alle fall skilt med navnet på dyreklinikken Tror jeg kommer en tur i morgen hvis det ikke regner så fælt da | |
|
| |
Kinkade
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Ons Sep 02 2009, 08:31 | |
| | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Ons Sep 02 2009, 10:59 | |
| Mulig vi får til å komme idag, kommer ann på om Jørn orker kjøre | |
|
| |
Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Ons Sep 02 2009, 11:38 | |
| Vi kommer (hvis været holder seg). | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Ons Sep 02 2009, 14:31 | |
| Regner med jeg å Diezel kommer | |
|
| |
Hera
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 13:29 | |
| Blir det noe søndagstreff/tur denne søndagen da? | |
|
| |
Fixa
Antall Innlegg : 1302 Join date : 12.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim (Rognes)
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 16:47 | |
| - Hera skrev:
- Blir det noe søndagstreff/tur denne søndagen da?
er det treff også i helgen??? OMG som ting skulle kræsje og komme på en og samme gang nå da!!!! Kan ikke hundeverdenen være LITT snill med meg her da!!! (ikke nok med at jeg ikke kommer på trening men jeg skal søren meg gå glipp av treff også??) | |
|
| |
Torkil
Antall Innlegg : 48 Join date : 13.06.2009 Bosted : I et hus med snart inngjerdet hage:-)
| |
| |
Camilla J
Antall Innlegg : 477 Join date : 15.06.2009 Age : 37 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 17:42 | |
| Vi skal vi også så lenge ikke det regner som nå | |
|
| |
Torkil
Antall Innlegg : 48 Join date : 13.06.2009 Bosted : I et hus med snart inngjerdet hage:-)
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 18:13 | |
| - Camilla J skrev:
- Vi skal vi også så lenge ikke det regner som nå
Dere må ikke gi dere selv om det regner........ Finnes ikke dårlige klær...osv osv...Odin kommer til og glemme været sjø!!! Kom kom | |
|
| |
Kinkade
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 18:18 | |
| Velkommen til treff i Trøndelag....her er det regn til stadighet! Hundene glemmer fort været når det er så mye annet å titte på Mail med påminnelse er sendt! Om du ikke har fått e-post er du ikke på lista mi, så send meg en PM eller mail med din adresse så skriver jeg deg opp | |
|
| |
Anita.K
Antall Innlegg : 1449 Join date : 10.06.2009 Age : 38 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! Fre Sep 04 2009, 18:48 | |
| Regner med jeg og en av gutta kommer | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag! | |
| |
|