Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Aktiviteter i Sør-Trøndelag!

Go down 
+32
Anne&Denniz
Eva
Lille
Bente L
Kristina E
tintin
Maiken
Pipps
Tiny Amigo
Vaggen
Mr.Fixa
Marie
Takk for meg
Ann-Helen
-linda-
Maria
Christoffer
~ Alphahunden ~
Charlotte
-Malin-
ToneAngelica
Camilla J
Blomst
*Connie*
Lene
Garp
*Cathrina*
Hera
Kinkade
Torkil
Anita.K
Fixa
36 posters
Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Next
AvInnlegg
Anita.K

Anita.K

Antall Innlegg : 1449

Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 Empty
PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Nov 30 2010, 17:15

Kommer ikke cool3
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Anne&Denniz

Anne&Denniz

Antall Innlegg : 197

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 06 2010, 08:23

Fixa skrev:
Camilla J skrev:
Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 332565 Får avtale litt nærmere da her inne om hvor :-) Hvis jeg ikke husker helt feil så er det pinschertur på søndagen her i trondheim også Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 557338

Det stemmer Camilla Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 557338 Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 103536

05.Des 2010. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)

Dette er også juletreffet vårt, altså avsluttningen på året. Er det stort oppmøte og greit vær, blir det konkuranser m.m Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 723324

Ble dette avlyst eller? Vi møtte opp men det var kun vi og et ekvipasje til som var like ny som oss og vi ventet og ventet men ingen kom Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 161723
Til Toppen Go down
Garp

Garp

Antall Innlegg : 664

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 06 2010, 10:00

Anne&Denniz skrev:
Fixa skrev:
Camilla J skrev:
Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 332565 Får avtale litt nærmere da her inne om hvor :-) Hvis jeg ikke husker helt feil så er det pinschertur på søndagen her i trondheim også Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 557338

Det stemmer Camilla Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 557338 Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 103536

05.Des 2010. Kl.13.00 Oppmøte på parkeringsplassen ved Markaplassen skole (vikåsen 26, Ranheim)

Dette er også juletreffet vårt, altså avsluttningen på året. Er det stort oppmøte og greit vær, blir det konkuranser m.m Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 723324

Ble dette avlyst eller? Vi møtte opp men det var kun vi og et ekvipasje til som var like ny som oss og vi ventet og ventet men ingen kom Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 161723

Var ikke der selv, men dere var på rett skole på Vikåsen? Er nemlig to rett vedsiden av hverandre. Det er en rett bak Bunnpris og oppmøteplassen er videre samme vei bak "svingen".
Til Toppen Go down
http://www.123hjemmeside.no/Garp
Lene

Lene

Antall Innlegg : 2752

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 06 2010, 10:11

Anne&Denniz skrev:
Fixa skrev:
Camilla J skrev:

Vi kom ca 13.10 og da var det ingen der.
Det stod en bil på parkeringsplassen, ellers var det helt tomt. Ventet i ca 10 min før vi tuslet alene opp i skogen og møtte Odd med Inez oppe ved leirplassen.

Kan dere ha vært på feil skole? unsure3
Som Anita (Garp) sier så er det to skoler ved siden av hverandre og vi møtes ved den innerste.
Til Toppen Go down
http://www.azarel.dk
Anne&Denniz

Anne&Denniz

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 06 2010, 11:37

Lene skrev:
Anne&Denniz skrev:
Fixa skrev:
Camilla J skrev:

Vi kom ca 13.10 og da var det ingen der.
Det stod en bil på parkeringsplassen, ellers var det helt tomt. Ventet i ca 10 min før vi tuslet alene opp i skogen og møtte Odd med Inez oppe ved leirplassen.

Kan dere ha vært på feil skole? Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 304524
Som Anita (Garp) sier så er det to skoler ved siden av hverandre og vi møtes ved den innerste.

Da var det dere vi så gå oppover veien. Vi prøvde å rope etter dere men dere hørte oss ikke. Telefonen min streiket akkurat da så jeg fikk ikke ringt deg heller Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 166542 Det var jeg og Kristina E som var der kl 13 og hun hadde vært der en gang før så vi var på rett plass. Sto en god stund før vi ruslet en tur rundt skolen ettersom unghundene våre ble så urolige av å stå i ro.
Men ettersom det var annonsert juleavslutning med lek og konkurranser etc så trodde jeg at d kanskje var noen som holdt i det og som ville være der kl 13 og organisere oss litt(??) Men de greiene må vel ha blitt avlyst... Enn de dere møtte i skogen? Hadde de kommet tidligere men bare gått eller? Vi gikk i hvert fall etter og prøvde finne dere i skogen men fant dere ikke.
Til Toppen Go down
Lene

Lene

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 06 2010, 12:56

Anne&Denniz skrev:

Da var det dere vi så gå oppover veien. Vi prøvde å rope etter dere men dere hørte oss ikke. Telefonen min streiket akkurat da så jeg fikk ikke ringt deg heller Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 166542 Det var jeg og Kristina E som var der kl 13 og hun hadde vært der en gang før så vi var på rett plass. Sto en god stund før vi ruslet en tur rundt skolen ettersom unghundene våre ble så urolige av å stå i ro.
Men ettersom det var annonsert juleavslutning med lek og konkurranser etc så trodde jeg at d kanskje var noen som holdt i det og som ville være der kl 13 og organisere oss litt(??) Men de greiene må vel ha blitt avlyst... Enn de dere møtte i skogen? Hadde de kommet tidligere men bare gått eller? Vi gikk i hvert fall etter og prøvde finne dere i skogen men fant dere ikke.

Hadde lua tredd godt nedover ørene, så jeg hørte ikke at dere ropte.
Jeg begynte å lure på om turen var avlyst eller flyttet siden det ikke var noen der, men fant ut at vi kunne rusle en tur når vi først var der.
Odd og familien bor på Vikåsen, så de pleier å komme opp fra den andre siden av skogen og så møter vi dem oppe på leirplassen. happy6
Og det er ikke så lett å finne frem der oppe hvis dere ikke er veldig godt kjent. Har strevd med det et par ganger tidligere jeg også. wink3

Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

Antall Innlegg : 1302

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 02:32

Jeg må bare beklage, samtidig som jeg må le litt. Treffet var absolutt ikke avlyst, jeg var der selv men klarte ikke å være der før halv 2 ca, lånte sjåførens telefon (hadde glemt min hjemme) og sendte beskjed om at jeg var forsinket til noen jeg trodde skulle være med, men de valgte å være hjemme. Så tenkte at jeg får bare gå opp når jeg kommer dit å håpe at det er noen der, før jeg går opp ringer jeg skyssen min for å avtale henting, min far som da skulle være skyssen min hjem igjen, kunne fortelle at han måtte være hjemme til 3 å var straks på vikåsen. Så morroa mi ble en bil tur til vikåsen for så å bytte bil å dra hjem igjen sad3

Men som jeg har forstått så var de fleste opptatt denne helgen, og det var lite oppmøtet. Er det da interrese for å arrangere et juletreff nærmere jul? Der jeg hører litt rundt, finner en dato som passer de fleste, prøver å få med så mange som mulig, og dermed lager en stor juleavsluttning? santa For denne helgen hadde jeg planer om å arrangere: hundeløp med kåring av raskeste dp og pinscher, samt høydehopp konkuranse, å hadde til og med laget en liten quiz. Så jeg vil veldig gjerne prøve å få til en sammenkomst, siden jeg hadde planlagt mye morro denne gangen happy3
Til Toppen Go down
http://smallfeet.weebly.com
Camilla J

Camilla J

Antall Innlegg : 477

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 07:17

Jeg kunne godt ha tenkt meg et nytt treff men kanskje heller på tanem for det er lettere å finne fram og kortere vei til bilen,
har en gutt som ikke tåler kulde i det hele tatt så Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 222595 Hvis det er mulig da happy6
Til Toppen Go down
Lene

Lene

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 12:50

Vi vil gjerne være med på juletreff! happy5 hoppejul*
Til Toppen Go down
tintin

tintin

Antall Innlegg : 252

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 14:49

Vi å vil gjerne bli m på juletreff Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 202966
mn æ håpe ikke d bli riktig enda...hoppe på krykka ei lita stund t Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 807776 d e såååå kjedelig...hihi

Kos dokker masse på treff i dag Smile
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 16:28

Så bra happy5 Da prøver vi å få til det happy3

Vi kommer på trening i kveld wink3
Til Toppen Go down
Pipps

Pipps

Antall Innlegg : 69

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 07 2010, 21:45

Jeg blir gjeeeeeeeeeeeeeeerne med på juletreff, selv om jeg tror / vet jeg kommer hjem for sent og går glipp av det uansett mad3
Til Toppen Go down
http://www.piakoteles.com
Lene

Lene

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyOns Des 08 2010, 09:59

Pipps skrev:
Jeg blir gjeeeeeeeeeeeeeeerne med på juletreff, selv om jeg tror / vet jeg kommer hjem for sent og går glipp av det uansett mad3

Kan jo prøve å få til noe i romjulen da, hvis folk skal være hjemme. Hele min familie holder til i Trondheim, så jeg har ihvertfall ikke tenkt meg noe sted. happy6
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyFre Des 10 2010, 04:29

Når kommer du da Pia? Jeg kjenner jeg vil ha med dinho og credo altså, har ventet leeenge på å få hilse på nykomlingen wub4 Vi blir også hjemme hele julen (bortsett fra når vi drar til romjulsutstillingen på leto da). Så vi er veldig ledig i julen Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 222595
Til Toppen Go down
Pipps

Pipps

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptySøn Des 12 2010, 19:16

Fixa skrev:
Når kommer du da Pia? Jeg kjenner jeg vil ha med dinho og credo altså, har ventet leeenge på å få hilse på nykomlingen wub4 Vi blir også hjemme hele julen (bortsett fra når vi drar til romjulsutstillingen på leto da). Så vi er veldig ledig i julen Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 222595

Vi kommer desverre ikke før 22. des på ettermiddagen. Men vi blir jo hjemme i trøndelag helt fram til 5 januar, så om det skjer noe i den tiden er vi såklart med!! happy5
Til Toppen Go down
Kristina E

Antall Innlegg : 26

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptySøn Des 12 2010, 19:55

Jeg og Pax blir også gjerne med på juletreff Smile
Til Toppen Go down
malinck

malinck

Antall Innlegg : 70

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptySøn Des 12 2010, 20:00

Lille Uva er jo ganske ny i verden, men det kunne vært fint å få sosialisert litt med artsfrender i jula Smile Om det er valpeglade bisker som kommer på treff da new1
Til Toppen Go down
Anne&Denniz

Anne&Denniz

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 13 2010, 10:57

Vi skal prøve så godt vi kan å komme. Er hjemme hele julen men er veldig opptatt. Men det hadde vært veldig arti å få til Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 332565
Til Toppen Go down
Lene

Lene

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 13 2010, 12:50

Hva med 2.juledag?

Det er en søndag sånn i tilfelle noen jobber i mellomjulen...
Til Toppen Go down
tintin

tintin

Antall Innlegg : 252

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 13 2010, 19:26

Heisann rolleyes3
Bli d treff i morra?? lalala2 Vi har veeeeldig lyst å komme Very Happy
Til Toppen Go down
http://www.fierydestar.com
Anita.K

Anita.K

Antall Innlegg : 1449

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 13 2010, 20:40

Til Vurdering happy4
Til Toppen Go down
http://anitakrognes.com
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyTir Des 14 2010, 02:53

Vi kommer happy6

2.Juledag er vi ledig hvertfall happy3 Er det flere det passer for denne søndagen? I såfall kan jeg sende ut en mail å høre med de medlemene som ikke er her på forum. Hvor vil dere evnt treffes? Vikåsen blir jo en litt lang tur om det blir veldig kaldt, men her er det også flest folk går turer så det vil være opptråkkede stier. Drar vi til klæbu så tror jeg vi kan få et lite problem med mye snø, da det nesten ikke er noen som går der (kommer jo an på om snøen som er nå smelter bort, eller om det kommer enda mer, man vet jo aldri). Tenkte på fremkommelighet og hundeløp. Jeg har nylig måttet måke stier ute i hagen t hundene så de kan gå å tisse, derfor dette dukket opp som en tanke happy4
Til Toppen Go down
Pipps

Pipps

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyFre Des 17 2010, 23:22

Vi blir gjerne med denne dagen!! happy6 Når og hvor?
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyLør Des 18 2010, 08:51

Pipps skrev:
Vi blir gjerne med denne dagen!! happy6 Når og hvor?

Send meg nr ditt på PM, så kan jeg gi beskjed når alt er på plass happy3
Til Toppen Go down
Fixa

Fixa

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 EmptyMan Des 20 2010, 14:32

Tirsdag 21.12 blir avsluttningen for våre treninger for i år! Møt opp for en koslig hundeprat og sosialisering for de firbente. Det vil bli servert gløgg, pepperkaker m.m Kanskje kommer nissen også? Oppmøte på Tunga kl.19.00 Vet du ikke hvor det er så er det bare å ringe på mob: 94855568!

VELL MØTT!

santa Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 144951 santa

Sist endret av Fixa den Tir Des 21 2010, 12:58, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Aktiviteter i Sør-Trøndelag!   Aktiviteter i Sør-Trøndelag! - Page 21 Empty

Til Toppen Go down

Aktiviteter i Sør-Trøndelag!
Til Toppen 
Side 21 av 30Gå til side : Previous  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 30  Next
 Similar topics
-
» Treff i Nord-Trøndelag 25.10.2009
» Pinschergjengen i trøndelag
» Kurs i trøndelag
» Storsand 24-25-mai (sør trøndelag)
» Valpeshow NKK, region trøndelag 22.11.09