|
|
| Strikker hundegenser, trenger mål! | |
| | Av | Innlegg |
---|
caprino
Antall Innlegg : 8 Join date : 13.10.2013
| Tema: Strikker hundegenser, trenger mål! Ons Feb 26 2014, 14:36 | |
| Hei folkens, Jeg skal strikke genser til min fremtidige pinscher, har "bestilt" valp fra et kull som blir født i Mars. Men det er litt vanskelig å vite hvor stor genseren skal være, spesielt siden jeg ikke har bestemt meg for tispe eller hannhund... Vi får sannsynligvis ikke tatt i bruk plagget før vinteren kommer, og da er valpen enda ikke helt fullvoksen. Hvis det er noen som har et målebånd og en pinscher i nærheten, kan dere fylle ut skjemaet under? Hunden's kjønn og alder: Mål midt på halsen: Mål rundt en albue: Mål på det dypeste punktet på brystet: Mål på det smaleste punktet på magen: Tusen takk på forhånd!! | |
| | | Lene
Antall Innlegg : 2752 Join date : 15.06.2009 Age : 41 Bosted : Trondheim
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Lør Mar 01 2014, 20:25 | |
| Hei, og gratulerer med kommende valp. Her i huset har jeg to hannhunder, og størrelsesmessig ligger begge i toppen av rasastandarden med ca 50cm og 18-19kg. Men kan legge inn mål for den slankeste av dem, så har du i hvert fall noe å gå etter. Lykke til med både valpen og strikkingen. - caprino skrev:
- Hei folkens,
Jeg skal strikke genser til min fremtidige pinscher, har "bestilt" valp fra et kull som blir født i Mars. Men det er litt vanskelig å vite hvor stor genseren skal være, spesielt siden jeg ikke har bestemt meg for tispe eller hannhund... Vi får sannsynligvis ikke tatt i bruk plagget før vinteren kommer, og da er valpen enda ikke helt fullvoksen. Hvis det er noen som har et målebånd og en pinscher i nærheten, kan dere fylle ut skjemaet under?
Hunden's kjønn og alder: Hannhund, 6 år Mål midt på halsen: 36cm Mål rundt en albue: 17cm Mål på det dypeste punktet på brystet: 66cm Mål på det smaleste punktet på magen: 56cm
Tusen takk på forhånd!! | |
| | | caprino
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Søn Mar 02 2014, 10:47 | |
| Tusen takk!
*strikke strikke*
Lener meg mot hannhund i disse dager... Må vel bestemme meg snart, valpene blir født om 12 dager! | |
| | | caprino
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Tor Mar 06 2014, 08:42 | |
| Glemte en ting, hvor lang er han i ryggen? fra skuldrene til haleroten? | |
| | | Lene
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Man Mar 17 2014, 03:02 | |
| - caprino skrev:
- Glemte en ting, hvor lang er han i ryggen? fra skuldrene til haleroten?
Ca 44 cm. Har valpene kommet? Og har du bestemt deg for hva du skal ha? | |
| | | caprino
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Man Mar 17 2014, 06:31 | |
| Ja! Det er 3 jenter og 6 gutter, og oppdretterene skal ha ei tispe hver. Så jeg tror det blir gutt på oss Veldig spent! | |
| | | Lene
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! Tir Mar 18 2014, 22:05 | |
| Spennende. Igjen, lykke til. Alltid morsomt med valp i huset. | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Strikker hundegenser, trenger mål! | |
| |
| | | | Strikker hundegenser, trenger mål! | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet