Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. Empty
PosteTema: Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.   Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. EmptyTir Okt 22 2013, 10:51

Det er pr. i dag kun 2 medlemmer av NPK her i Kirkenes og omegn (Sør-Varanger Kommune).
Vi har truffet hverandre flere gang ila. sommeren og høsten! happy3 

Iom. at vi kjenner hverandre fra før av blir det litt sånn at vi avtaler og møtes oss i mellom (litt oftere enn det vil bli annonsert om). MEN, om det dukker opp nye medlemmer eller andre som har lyst å hilse på to pinschere (har dessverre foreløpig ikke vært verken dp eller affen sammen med oss) må dere gjerne ta kontakt med meg! happy6 

Hilsen
Hilde S. Skårvik
E-post: hsofieskaarvik@yahoo.no
Tlf.: 918 25 329
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Linn
Admin
Linn


Antall Innlegg : 3571
Join date : 10.06.2009
Bosted : Akershus

Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. Empty
PosteTema: Re: Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.   Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. EmptyTir Okt 22 2013, 11:35

Har du lyst til å skrive et innlegg til PP, så kanskje det er noen som tar kontakt etter å ha sett det? Det kan i hvert fall ikke skade happy3  Noen setninger om hva dere gjør og hvem dere er + et bilde, så har dere sagt at dere finnes biggrin 

Hvis dere har mulighet, så er fristen 1. november happy6 
Til Toppen Go down
http://www.amor-siempre.com
Hilde Sofie

Hilde Sofie


Antall Innlegg : 761
Join date : 01.12.2009
Age : 42
Bosted : Kirkenes

Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. Empty
PosteTema: Re: Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.   Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. EmptyOns Okt 23 2013, 08:30

Linn skrev:
Har du lyst til å skrive et innlegg til PP, så kanskje det er noen som tar kontakt etter å ha sett det? Det kan i hvert fall ikke skade happy3  Noen setninger om hva dere gjør og hvem dere er + et bilde, så har dere sagt at dere finnes biggrin 

Hvis dere har mulighet, så er fristen 1. november happy6 
I forrige nummer av PP var det en liten tekst og et bilde fra det første treffet vi hadde her oppe, så jeg føler at det vil bli å gjenta meg selv! wink3 
Jeg har fått medlemsliste (over medlemmer i hele Finnmark) og det er som sagt bare meg og en til bekjent som er medlemmer og dermed også bare vi to som hadde fått med oss ett evt. innlegg.

Men, jeg kan jo kanskje prøve på nytt (med innlegg i PP) etter jul/nyttår, kanskje har klubben fått nye medlemmer da! happy3
Til Toppen Go down
http://www.pinschercamiro.com
Sponsored content





Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. Empty
PosteTema: Re: Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.   Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger. Empty

Til Toppen Go down
 
Pinschertreff i Kirkenes/Sør-Varanger.
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Pinschertreff i Kirkenes.
» Pinschertreff 16.10.11
» Pinschertreff i Fredrikstad
» Pinschertreff i Ålesund
» PINSCHERTREFF/SOMMERAVSLUTTNING I HORDALAND

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Treff og treninger-
Gå Til: