| Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 | |
|
+4Fanny Eva Marion Marie Marian 8 posters |
Av | Innlegg |
---|
Marian
Antall Innlegg : 504 Join date : 26.03.2011
| Tema: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 15:15 | |
| Dessverre har admin redigert denne historien, og jeg føler derfor ikke at det er MIN historie lenger.
Synd at man ikke kan ha egne tanker og følelser i denne klubben.
Sist endret av Marian Aas den Man Okt 07 2013, 20:33, endret 1 gang | |
|
| |
Marion Marie
Antall Innlegg : 195 Join date : 15.11.2011 Age : 47 Bosted : Passebekk
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 15:29 | |
| En sterk historie og veldig trist at moren til valpene ikke klarte seg RIP. Samtidig som det er trist så er det kjempe fint at Madonna kunne hjelpe til, ei fantastisk dame det | |
|
| |
Eva Admin
Antall Innlegg : 1839 Join date : 10.06.2009 Bosted : Drammen
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 15:31 | |
| Nå kom tårene igjen.. Utrolig godt skrevet Marian! Så ufattelig tragisk og urettferdig at Kaisa måtte bøte med livet, men hun kommer til å ha noen helt fantastiske barn etter seg som kommer til å glede mange! Whiskey er en stolt far, og jeg er en stolt bestemor! Jeg håper pengene strekker til så jeg får tatt en tur opp for å hilse på de tre rubinene sammen med godeste Madonna. | |
|
| |
Fanny
Antall Innlegg : 2788 Join date : 01.08.2010 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 16:25 | |
| Trist og urettferdig, og vakkert og nydelig *tom for ord rett og slett* | |
|
| |
Fly
Antall Innlegg : 960 Join date : 10.06.2009 Age : 56 Bosted : Halden
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 16:58 | |
| Veldig trist historie, og en veldg glad histore, og fryktelig urettferdig på alle plan. til oppdretter og eier av Kaisa, og til Marian, Madonnas eier Håper denne tråden får stå nå da. | |
|
| |
Else H.
Antall Innlegg : 43 Join date : 05.06.2013
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 17:21 | |
| Nei, Marian, slik lesing tåler jeg ikke!! Her spruter både snørr og tårer når jeg leser dette. Hvordan i all verden skjønte du at Madonna hadde livgivende melk akkurat nå som det trengtes som mest??
Jeg trodde man kunne skrive hva som helst på FB (”slarvesidene” som jeg kaller det og som jeg ikke har noe ønske om å være med på), men skjønner jo nå til min overraskelse at det er en viss sensur der?? Godt du kom inn på klubbens forum hvor jeg følger med og ser denne historien som har gjort et så enormt inntrykk på meg.
Jeg vet ikke hvem Kaisas eier er - går det godt med eieren etter denne fryktelige opplevelsen? Takk og pris for at du stiller opp – hvor mange hadde vel gjort det?
Else
| |
|
| |
Gry Elena
Antall Innlegg : 2849 Join date : 12.06.2009 Age : 65 Bosted : Fjellhamar, Lørenskog
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 17:53 | |
| En helt fantastisk historie, tårene satt løst når jeg leste dete, utrolig trist med Kaisa men også en nydlelig historie om flinke Madonna som har tatt til seg valpene Flott gjort Marian og lykke til, til Mona med valpene | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 20:02 | |
| Fra Moderator/Administrator:
Beslutninger tatt i noen sammenhenger er man ikke alltid enige i, men man må likevel respektere dem og gå videre.
Forumets overordnede regel om å holde en hyggelig tone gjelder uansett hvem man er uenige med.
Fokusèr på den gleden det er at flotte Madonna kunne hjelpe disse små som mistet moren sin så brått. | |
|
| |
Marian
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 20:11 | |
| - Linn skrev:
- Fra Moderator/Administrator:
Beslutninger tatt i noen sammenhenger er man ikke alltid enige i, men man må likevel respektere dem og gå videre.
Forumets overordnede regel om å holde en hyggelig tone gjelder uansett hvem man er uenige med.
Fokusèr på den gleden det er at flotte Madonna kunne hjelpe disse små som mistet moren sin så brått. REDIGERTE DU INNLEGGET MITT? I SÅ FALL SLETTER JEG HELE TRÅDEN. NÅ ER DET NOK, ALTSÅ. | |
|
| |
Linn Admin
Antall Innlegg : 3571 Join date : 10.06.2009 Bosted : Akershus
| |
| |
Marian
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 Man Okt 07 2013, 21:42 | |
| Som Lena skrev på facebook, så er ikke Madonna unik. Alle tisper kan visst få melk. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 | |
| |
|
| |
| Whiskey & Kaisas valper. En tragedie og et mirakel <3 | |
|