Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Øyelysingsresultater 17.09.13

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Øyelysingsresultater 17.09.13 Empty
PosteTema: Øyelysingsresultater 17.09.13   Øyelysingsresultater 17.09.13 EmptyTir Sep 17 2013, 17:11

Da var vi hos E. O. Ropstad siden Ellen er pensjonert og det blir han som tar over mine hunder. Her er dagens resultatene :
Nappi (Melusiinan Gabrielle)
- HC er naturligvis fortsatt der
Nur (Rattenjäger Koh-i-Nur)
- fri
Stella (Rattenjäger Schmucker Rose Bock)
- PHTVL1 som før, nå begynner jakten etter utstillingsresultater mtp. kull til våren 2014, hun er jo veldig snill og ukompliserte tispe
Kerttu (Megamagee Cradle of Love)
- RD med 1 folder, her var jeg veldig skuffet og lei meg men Ropstad sa at hos en så ung hund (6 mnd) kan det jevne seg og bli glatt slik at det ser ut som kun pigmentflekker der men biopsi ville vise folder (trenger jo ikke ta biopsi) men uansett vil det ikke hindre avlsbruk -> jeg ble veldig glad da jeg skal naturligvis ikke ha mer enn 1 kull med hunden med bemerkninger, men kan med god samvittighet pare henne i 2016 dersom det ikke blir noe annet da Kerttu er "sosial og snill bølle" (veldig grei med dyrlegene men laget den leven i venterommet da hun skulle herje med alle andre)
Jasper (Ballymote Jaunty Jasper, bullterrier)
- fri, og da jeg spurte Ropstad om det var ikke så mange av denne rasen som kom til øyelysing så bekreftet han det men sa at de var hyppige gjester på operasjonsbordet etter å ha spist all mulig rart de fikk tak i

Studenten som var med fikk til slutt kameraet å virke og fikk tatt bilde av Kerttus enslige folder.
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
Caroline




Antall Innlegg : 3132
Join date : 10.06.2009
Age : 41
Bosted : Oslo

Øyelysingsresultater 17.09.13 Empty
PosteTema: Re: Øyelysingsresultater 17.09.13   Øyelysingsresultater 17.09.13 EmptyOns Sep 18 2013, 16:38

Gratulerer med noen fine helseresultater biggrin 
Kjedelig når det dukker opp sykdom, men bra at hundene kan leve fint med det.
Til Toppen Go down
http://www.tarattus.com
 
Øyelysingsresultater 17.09.13
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: