Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Bergen - Hjeeeelp ! :D

Go down 
2 posters
AvInnlegg
MartheK




Antall Innlegg : 3
Join date : 28.07.2013

Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty
PosteTema: Bergen - Hjeeeelp ! :D   Bergen - Hjeeeelp ! :D EmptySøn Jul 28 2013, 10:54

Hei!
Jeg vet ikke om dette ble det riktige stedet å skrive dette men prøver (er ny her) Smile
Jeg er en jente på 24 år fra Trøndelag med to Dvergpinschere (far og sønn) som har kommet inn på universitetet i Bergen laughs

MEN vi leter selvfølgelig etter bolig, så tar imot alle tips om noen i Bergens området vet av noe ! Smile
Jeg har ringt og sendt mail på alt som finnes på FINN.no uten hell for øyeblikket! Har planer om å fly ned til Bergen onsdag / torsdag om det er noen utleiere som er interessert i å treffe meg..

Jeg har derimot en backup plan, jeg har fått leid campinghytte, men får ikke flyttet inn dit før 2.september, så står fortsatt uten soveplass i august, vil helst unngå å må sove i bilen den første måneden Smile

Håper noen kan gi meg noen tips Very Happy og tusen takk til dere som evt leser dette Smile

Med vennlig hilsen
Marthe Krognes!
Til Toppen Go down
Irene




Antall Innlegg : 990
Join date : 14.06.2009
Bosted : Kløfta

Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty
PosteTema: Re: Bergen - Hjeeeelp ! :D   Bergen - Hjeeeelp ! :D EmptyMan Jul 29 2013, 20:47

Kjenner ikke til Bergen mer enn noen besøk dit, men har du sett på http://www.hybel.no/bolig-til-leie/annonser/bergen ? Kanskje du kunne leie en litt større og få en som liker hunder å dele det med deg ?
Til Toppen Go down
http://www.rattenjager.com
MartheK




Antall Innlegg : 3
Join date : 28.07.2013

Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty
PosteTema: Re: Bergen - Hjeeeelp ! :D   Bergen - Hjeeeelp ! :D EmptyMan Jul 29 2013, 22:01



Har lett både etter folk å leie sammen med og større, men desverre ikke funnet noe! Snakket med ei som selv hadde hund, men hun fant seg hybel og det kan man jo ikke si nei til Smile
Har ringt og sendt mail på alt i prisklassen på finn.no, og imorgen starter ringerunde på MANGE steder på hybel.no (så vanskelig å se da de ikke skriver noe om husdyr, så da blir det ringerunde til telefonen går varm!)

Reiser og ned til Bergen nå på onsdag i håp om at noen vil treffe meg!
Til Toppen Go down
MartheK




Antall Innlegg : 3
Join date : 28.07.2013

Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty
PosteTema: Re: Bergen - Hjeeeelp ! :D   Bergen - Hjeeeelp ! :D EmptyMan Jul 29 2013, 22:01

Har og fått ordnet med avisannonser og skrevet i ulike grupper tilknyttet Bergen på Facebook Smile
Til Toppen Go down
Sponsored content





Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty
PosteTema: Re: Bergen - Hjeeeelp ! :D   Bergen - Hjeeeelp ! :D Empty

Til Toppen Go down
 
Bergen - Hjeeeelp ! :D
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hjeeeelp!!
» Bergen...
» Bergen 17.04.10
» Bergen 23.05
» NKK Bergen

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Ordet er fritt-
Gå Til: