Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

Kennel Zhivarii søker etter forvert/deleier til en rød pinscher hann valp

Go down 
AvInnlegg
gunn marit

Antall Innlegg : 5

Kennel Zhivarii søker etter forvert/deleier til en rød pinscher hann valp Empty
PosteTema: Kennel Zhivarii søker etter forvert/deleier til en rød pinscher hann valp   Kennel Zhivarii søker etter forvert/deleier til en rød pinscher hann valp EmptyOns Apr 03 2013, 17:15

welcome
KENNEL ZHIVARII SØKER ETTER FORVERT/DELEIER TIL RØD PINSCHER HANN VALP SOM KOMMER TIL NORGE I MAI 2013.

Valpen kommer fra kennel Noticeable i Sverige og hans foreldre er:
mor Gangland Wolfriders Joyleaf og far Vincent Von Kuki

Begge foreldrene er HD A og er øyelyst.
Begge foreldrene er dilutetestet og har resultat D/D, det betyr at hele kullet er D/D happy6
Kennel Noticeable setter den mentale biten høyt, noe jeg som oppdretter også gjør.

Ønsker fortrinnsvis forvert/deleier i Trøndelag og ett hjem der hunden blir brukt til noe blir foretrukket.
Trenger ikke å være utstillingsinteressert, men jeg må ha mulighet til å ta med meg hunden på utstillinger rundt om Smile

Høres dette interessant ut så ta kontakt med meg på PM, mail eller telefon for mer informasjon happy6

Vår hjemmeside er: www.zhivarii.com
Har også egen side på facebook: kennel Zhivarii
Mitt tlf nr er: 94497550
Til Toppen Go down
http://www.zhivarii.com

Kennel Zhivarii søker etter forvert/deleier til en rød pinscher hann valp
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Forvert eller deleier søkes!
» Fôrvert/deleier søkes til rød pinschergutt på halvannet år!
» Fôrvert/deleier søkes til lovende rød pinschergutt!
» Er det forvert Rattenjäger Ring Of Fire søker ?
» Liu søker fôrvert!