Snakker om flaks!
For en tid tilbake, ble jeg og dogsa stoppet på gaten mens vi gikk kveldstur, av en hyggelig dame som lurte på om vi kunne tenke oss å bli med på en fotoshoot i studioet hennes. Hun har utdanning innen foto og lang erfaring med fotografering, men aldri tatt bilder av hunder før og ønsket å utvide porteføljen sin med dette.
Og selvsagt kunne vi stille opp!
Iom. at dette var hennes første hundefotoshoot, må jeg jo si at hun kunne ikke vært mer heldig med tanke på modeller
Stretto er jo den fødte fotomodell,og Flaks gjorde en finfin figur til å være en valp på 4,5mnd., og begge gutta fikk så mye skryt
Vi holdt på i maks 1,5time, og det ble maaasse fine bilder. Veldig gøy å være hos en fotograf i studio, som ikke bare ønsker portrettfotografier, men bruker hele studioet og rekvisitter og bevegelser for å få frem personligheten og uttrykket til hundene. Og også for å fange motiver som man kanskje ikke tenker på når det kommer til hundebilder. Kjempemoro rett og slett!
Fikk overlevert bildene i går, og jommen hadde hun laget kjempefine collager og printer av bildene og alt mulig
Disse får vi på mandag, så har fortsatt mer å glede oss til.
Fikk alle bildene hun tok, til fri bruk på redigeringsfronten, skulle sååå ønske jeg kunne mer om dette. Men heldigvis så har man jo Martin i heimen
Fikk en del ferdig redigert også, men må vannmerkes først. Men her er ett av de hun tok, som Martin har gjort pp på, samt en serie som jeg syns ble så kul av Stretto med godbiten, hahaha
Forøvrig stor fare for at det kommer mer bilder fra denne kanten freomover