Lex
Antall Innlegg : 2547 Join date : 11.06.2009 Age : 48 Bosted : Sandefjord
| Tema: Elite Kings Coliseum Søn Des 02 2012, 13:07 | |
| Jeg er visst ikke så flink til å bruke det fine forumet vårt lenger.. For 7 månder siden landet det en liten raring på Gardermoen, han kom fra Spania, nærmere bestemt fra Barcelona. Hans navn er Elite Kings Coliseum men hos meg fikk han hete Kol. Kol er gammelnorsk for kull og uttales som i Kolbjørn (altså Kåll). Kol kom og tok oss med storm. Han er ikke redd for noenting (untatt støvsugeren) og syntes verden er ganske kul. Han kan være litt vel kreativ for sitt eget beste fra tid til annen, og har mye arbeidsmotor. Jeg har så vidt introdusert han for agility, men har i høst/vinter tatt en pause fra treningen, men gleder meg til å komme i gang igjen snart. Han elsker mat og er full av lek og kamp, så han er lett å belønne. Men det er i valperingen han virkelig har fått vist seg frem, og det har han gjort med stil... BEST IN SHOW VALP NKK ROGALAND 2 x BIS 3 x BIS 3 2 x BIG 2 4 x BIG 9 x BIR 3 x BIMNå har han gått over i juniorenes rekker, men har i mellomtiden blitt en hengslete tenåring, som har litt problemer med å stokke de tynne beina i riktig rekkefølge og holde seg konsentrert lenge nok til at dommeren får tatt han i nærmere øyesyn.. Så det skal bli spennende å se hvordan det går når han får landet i kroppen og i hodet. | |
|