Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Elite Kings Coliseum

Go down 
AvInnlegg
Lex

Lex


Antall Innlegg : 2547
Join date : 11.06.2009
Age : 47
Bosted : Sandefjord

Elite Kings Coliseum Empty
PosteTema: Elite Kings Coliseum   Elite Kings Coliseum EmptySøn Des 02 2012, 13:07

Jeg er visst ikke så flink til å bruke det fine forumet vårt lenger.. unsure3

For 7 månder siden landet det en liten raring på Gardermoen, han kom fra Spania, nærmere bestemt fra Barcelona. Hans navn er Elite Kings Coliseum men hos meg fikk han hete Kol. Kol er gammelnorsk for kull og uttales som i Kolbjørn (altså Kåll).

Elite Kings Coliseum 8240726_orig

Kol kom og tok oss med storm. Han er ikke redd for noenting (untatt støvsugeren) og syntes verden er ganske kul. Han kan være litt vel kreativ for sitt eget beste fra tid til annen, og har mye arbeidsmotor. Jeg har så vidt introdusert han for agility, men har i høst/vinter tatt en pause fra treningen, men gleder meg til å komme i gang igjen snart. Han elsker mat og er full av lek og kamp, så han er lett å belønne.

Men det er i valperingen han virkelig har fått vist seg frem, og det har han gjort med stil...

Elite Kings Coliseum 7034569_orig
BEST IN SHOW VALP NKK ROGALAND

2 x BIS
3 x BIS 3
2 x BIG 2
4 x BIG
9 x BIR
3 x BIM



Nå har han gått over i juniorenes rekker, men har i mellomtiden blitt en hengslete tenåring, som har litt problemer med å stokke de tynne beina i riktig rekkefølge og holde seg konsentrert lenge nok til at dommeren får tatt han i nærmere øyesyn.. excited Så det skal bli spennende å se hvordan det går når han får landet i kroppen og i hodet. happy6
Til Toppen Go down
http://www.far-away.org
 
Elite Kings Coliseum
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» ACE - Little Kings Royal Flush

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Generelt :: Dagbok-
Gå Til: