Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?

Go down 
4 posters
AvInnlegg
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyFre Nov 09 2012, 21:55

Jeg vet at alle veterinærer undersøker våre små for PL, men kvaliteten er erfaringsmessig veldig variabel og avhengig av erfaring med miniatyrraser. Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? 807776
Har noen av dere anbefaling av et par veterinærer som er drivende DYKTIGE på PL-undersøkelse? Fortrinnsvis på strekningen Trondheim - Oslo.
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyFre Nov 09 2012, 23:16

Klubbens anbefaling er at dette bør gjøres av en smådyrspesialist. Smile
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyFre Nov 09 2012, 23:32

Ok. Smådyrsspesialist er jo likevel så mangt...?

Jeg går ut fra det er stor forskjell på hvor dyktige smådyrspesialisten er på dette avhengig av om denne gjør 30 og 300 slike undersøkelser i året? Ettersom jeg har skjønt er jo dette en ganske subjektiv undersøkelse og da er erfaringen alfa og omega. Smile
Til Toppen Go down
Gry Elena

Gry Elena


Antall Innlegg : 2849
Join date : 12.06.2009
Age : 65
Bosted : Fjellhamar, Lørenskog

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyLør Nov 10 2012, 12:22

Alle smådyrspesialister kan sjekke patella. Når man er smådyrspesialist så har man tatt videre utdanning, så tror nok du kan stole på en smådyrspesialist -)) Feks Oslo Dyreklinikk har speisalister :-))
Til Toppen Go down
http://www.estrellapinsch.com
LizH

LizH


Antall Innlegg : 109
Join date : 13.12.2009
Bosted : Fræna

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyLør Nov 10 2012, 12:56

En misforståelse fra min side her... jeg tenkte "smådyrveterinær" da det sto "smådyrspesialist". Da er jeg selvsagt "med" igjen Very Happy

Hvor kan jeg finne en oversikt over landets godkjente smådyrspesialister`?
Til Toppen Go down
Fanny

Fanny


Antall Innlegg : 2788
Join date : 01.08.2010
Bosted : Akershus

Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? EmptyLør Nov 10 2012, 13:56

LizH skrev:
En misforståelse fra min side her... jeg tenkte "smådyrveterinær" da det sto "smådyrspesialist". Da er jeg selvsagt "med" igjen Very Happy

Hvor kan jeg finne en oversikt over landets godkjente smådyrspesialister`?

På klubbens hjemmeside, under helse finner du en liste over veterinærspesialister happy3
http://www.norskpinscherklubb.no/veterinaeligrspesialister.html

Nå står det hvem som er autoriserte øyelysere, men de gjør også andre ting enn å øyelyse (med mindre jeg er helt på viddene her huh3 )
Til Toppen Go down
http://www.kizzkizz.net
Sponsored content





Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty
PosteTema: Re: Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?   Hvilken veterinær til patellaundersøkelse? Empty

Til Toppen Go down
 
Hvilken veterinær til patellaundersøkelse?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvilken klasse i hvilken alder?
» Veterinær mellom Moss og Oslo...
» Hvilken musikk er det i bakgrunnen her?
» Veterinær i Oslo?
» oppførsel hos veterinær

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Om hund :: Helse og stell av hunden-
Gå Til: