Norsk Pinscherklubbs forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.



 
IndeksIndeks  Norsk PinscherklubbNorsk Pinscherklubb  Latest imagesLatest images  SøkSøk  Bli MedlemBli Medlem  Logg Inn  

 

 Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!

Go down 
2 posters
AvInnlegg
Gjest
Gjest




Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyTir Okt 30 2012, 10:07

*BUMP*

Vi skal besøke mor i jula, og dit skal også min bror som er allergisk. Derfor trenger vi hundepass. Vi har ikke bestemt nøyaktig dager. Det avhenger av hva eventuelle hundepassere kan. Men vi kunne tenke oss hundepass fra 22. til 26. desember.

Albin er 10 år, snill, stille og rolig, lett å ha med å gjøre, går godt overens med andre hunder og krever i grunnen ikke all verden. Han er burvant, men kan også sove på sofaen Smile

Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! IMAG0349



Sist endret av Arne den Tir Nov 27 2012, 16:41, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyTir Okt 30 2012, 14:15

Å for et herlig bilde!! wub4
Hadde jeg hatt plass og skulle være alene i julen så kunne ha kommet til oss, men jeg tror både familien, gubben og katta flytter hvis jeg kommer drassende med en 5. hund opp til mamma og pappa på julaften, haha! :-P
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
fjose

fjose


Antall Innlegg : 82
Join date : 20.08.2009

Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyTir Okt 30 2012, 20:53

Hei Arne

Sånn som det ser ut nå, kan vi passe Albin i julen.

Vi har selv en hannpinscher - Ruffen 3 1/2 år, som er godt sosialisert.

Vi holder til i Son.
Til Toppen Go down
http://www.fjose.no/ny%20hjemmeside/ruffen.htm
Gjest
Gjest




Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyOns Okt 31 2012, 06:56

Jeg takker ærbødigst for tilbudet, men jeg ser for meg at det kan bli litt i lengste laget å dra til Son i en ellers litt travel situasjon med pakking og styring for å komme oss på juleferie. Jeg tror vi må se om vi kan finne noen litt nærmere / kortere reisetid fra oss (eller noe som ligger "på veien").

Nedre Buskerud - Asker - Bærum - Oslo - øvre Vestfold - "på veien" E16 / E6 nordover (men ikke for langt avgårde likevel...)

(Nina: En hund fra eller til... hva betyr vel det? Med fire fra før er den prosentvise økningen bare 25! cool wink3 )
Til Toppen Go down
Nina (Kennel Dijontoma)

Nina (Kennel Dijontoma)


Antall Innlegg : 3668
Join date : 11.06.2009
Age : 42
Bosted : Oslo

Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyOns Okt 31 2012, 06:58

Arne skrev:

(Nina: En hund fra eller til... hva betyr vel det? Med fire fra før er den prosentvise økningen bare 25! cool wink3 )

happy4

Sant nok, men det er den unnskyldningen jeg har brukt hver gang jeg har fått meg en ny hund, så nå tror jeg kanskje ikke det fungerer lenger.... lalala2
Til Toppen Go down
http://www.rattenjagerjollyjunior.no
fjose

fjose


Antall Innlegg : 82
Join date : 20.08.2009

Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! EmptyOns Okt 31 2012, 10:51

Da ønsker jeg deg lykke til.

(Skulle du ombestemme deg - så har du Oslofjordtunnellen, og den herlige Bastø-fergen.)

santa
Til Toppen Go down
http://www.fjose.no/ny%20hjemmeside/ruffen.htm
Sponsored content





Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty
PosteTema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!   Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Empty

Til Toppen Go down
 
Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula!
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Vil gjerne passe en dvergpinscher en helg!
» kan noen passe Anni?
» Trenger du noen til å passe?
» Noen som kan passe Karma i julen?
» Noen som kan passe Scot 13.-22.juni?

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Norsk Pinscherklubbs forum :: Valper, omplassering, pass av hund :: Hundepass-
Gå Til: