|
|
| Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! | |
| | Av | Innlegg |
---|
Gjest Gjest
| Tema: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Tir Okt 30 2012, 10:07 | |
| *BUMP* Vi skal besøke mor i jula, og dit skal også min bror som er allergisk. Derfor trenger vi hundepass. Vi har ikke bestemt nøyaktig dager. Det avhenger av hva eventuelle hundepassere kan. Men vi kunne tenke oss hundepass fra 22. til 26. desember. Albin er 10 år, snill, stille og rolig, lett å ha med å gjøre, går godt overens med andre hunder og krever i grunnen ikke all verden. Han er burvant, men kan også sove på sofaen
Sist endret av Arne den Tir Nov 27 2012, 16:41, endret 1 gang |
| | | Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Tir Okt 30 2012, 14:15 | |
| Å for et herlig bilde!! Hadde jeg hatt plass og skulle være alene i julen så kunne ha kommet til oss, men jeg tror både familien, gubben og katta flytter hvis jeg kommer drassende med en 5. hund opp til mamma og pappa på julaften, haha! :-P | |
| | | fjose
Antall Innlegg : 82 Join date : 20.08.2009
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Tir Okt 30 2012, 20:53 | |
| Hei Arne
Sånn som det ser ut nå, kan vi passe Albin i julen.
Vi har selv en hannpinscher - Ruffen 3 1/2 år, som er godt sosialisert.
Vi holder til i Son. | |
| | | Gjest Gjest
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Ons Okt 31 2012, 06:56 | |
| Jeg takker ærbødigst for tilbudet, men jeg ser for meg at det kan bli litt i lengste laget å dra til Son i en ellers litt travel situasjon med pakking og styring for å komme oss på juleferie. Jeg tror vi må se om vi kan finne noen litt nærmere / kortere reisetid fra oss (eller noe som ligger "på veien"). Nedre Buskerud - Asker - Bærum - Oslo - øvre Vestfold - "på veien" E16 / E6 nordover (men ikke for langt avgårde likevel...) (Nina: En hund fra eller til... hva betyr vel det? Med fire fra før er den prosentvise økningen bare 25! ) |
| | | Nina (Kennel Dijontoma)
Antall Innlegg : 3668 Join date : 11.06.2009 Age : 43 Bosted : Oslo
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Ons Okt 31 2012, 06:58 | |
| | |
| | | fjose
Antall Innlegg : 82 Join date : 20.08.2009
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! Ons Okt 31 2012, 10:51 | |
| Da ønsker jeg deg lykke til. (Skulle du ombestemme deg - så har du Oslofjordtunnellen, og den herlige Bastø-fergen.) | |
| | | Sponsored content
| Tema: Re: Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! | |
| |
| | | | Skulle gjerne hatt noen til å passe Albin i jula! | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
| |
| |
| |
|